Po škole přišly potom nějaký holky. Myslela jsem si, že se chtějí kamarádit, ale nechtěli. Chtěli mě ponížit a vyhrožovat.
Holky: Aaa nováček... jaký je první den na škole?? A nebudeš to tady mít zrovna lehký Vietnamko přiblblá!!
Já: A co mi chceš udělat? Krávo??!!
Ona: Jak si mě to nazvala??? To si vypiješ.
Vrhla se na mě, začala mě bít...Byla jsem bezmocná věděla jsem, že jsem nezapadnu a budou mě šikanovat, ale nevěděla jsem, že až tak..
Doma jsem skoro nikoho nepozdravila a běžela jsem do pokoje, ale to by nebyla moje máma kdyby se mě nevyptávala na můj první den.
Já: Jo bylo to fajn mám kamarádku jménem Lily a je to taky vietnamka.
Mamka: No to je supe!
Pak jsem odešla do svého pokoje. A náhle jsem se tam zamkla a rozbrečela o do zrcadla jsem se koukla na svoje břicho. Bylo celý červený až skoro fialový. Ano dělala se mi tam modřina. Bolelo to strašně moc. Ale přežít se to dalo.
Na to jsem radši zapomněla a k večeru šla na večeři. Tam se rodiče zase vyptávali. Vážně "záživnej" rozhovor. A pak jsme se všichni pustily do jídla.
Po jídle jsem šla do pokoje pro věci na koupání a šla do vany. Po vaně jsem si vysušila vlasy a odlíčila jsem se. Oblékla jsem se do pyžama a šla se koukat na televizi. Okolo desátý jsem usla.
Dokonce týdne vyjde nová knížka těšíte se?? A jinak doufám, že se vám dnešní kapitola líbila.
ČTEŠ
Šikana
RandomJe to o dívce, která pochází z Vietnamu. Jednoho se ale její rodiče budou chtít přestěhovat do jiné země. Lépe řečeno do Česka. Jestli chceš vědět jak to celý dopadne tak tahle knížka je právě pro tebe.