פרק 19

370 33 4
                                    

היא מתנשמת בכבדות, אני מתרוממת מהפינה שהתמקמתי בה לאחר שאני יוצאת מההלם, הדם שלה על הידיים שלי

"מרלינה לא יפה מצידך לברוח כ-, ג׳יימס עוצר את המילים על לשונו.
מאיפה הוא צץ? למה לא הודיעו על הגיעתו?
הוא מביט בי, בידיים המוכתמות בדם ואז מביט בשרית שיושבת על הרצפה, לא מסוגלת לעמוד ומתנשפת.
"דרק!" הוא צועק ולחדר נכנס בחור שטני לבוש במדי שומר, ג׳יימס מסמן לו להתקרב ואז לוחש לו משהו שאיני מצליחה לשמוע.
לאחר שג׳יימס מתרחק מאוזנו של הבחור, דרק עוזר לשרית להתרומם ומוביל אותה מחוץ לחדר.וסוגר אחריו את הדלת.

"לא חשבתי שאת כה אגרסיבית, אני מניח שדמיינת את הפנים שלי כשהוצאת ממנה את הנשמה?" הוא מצחקק, אבל אני מפספסת את הבדיחה.
"זה משעשע אותך?" אני מרימה את קולי, והוא מהנהן לפני שמתרווח על הספה שלי.
ומה הוא לא הולך לצעוק עלי? או לנזוף בי או לעשות כל דבר אחר בנידון?
או שאני יוצאת נקייה מהסיפור הזה, "תעשי טובה לעצמך ותשטפי את הידיים שלך, יש לנו על מה לדבר" הוא נושך את שפתו התחתונה כשמביט בי במבט מלוכלך.
אני רק מגלגלת עיניים בתגובה.
אני פונה לכיור שבפינת המרפסת הצנועה שצמודה לסלון.
מה קורה לי? זה כל כך לא מתאים לי.
זה הגיע לה אבל ממתי אני תוקפת אנשים?
לא כולל ג׳יימס... הוא לא בן אנוש.
אני צועדת לכיוון הספה בחוסר רצון, על מה יש לי לדבר עם הזבל הזה?
"אז מה מהיום כדאי לי למנות מספר שומרים כפול? אני מפחד, מה אם איזה ברק יכה בך ותתנפלי עלי?" הוא ממשיך לעשות צחוק מהסיטואציה.
"אין לך ממה לחשוש" אני עונה ביובש.
"עכשיו אני יכול לנשום לרווחה, מה מרלינה ככה מקבלים אורחים? יורש?" הוא שואל ומסיט קצוות שיער בלונדיניות מעיניו התכולות.
ידיי רועדות אני כל כך רוצה לקחת מכסחת דשא ולגזוז את השיער הבלונדיני הזה.
"איני מבינה את הכוונה" אני אומרת בבוז, אין לי כוח לשטויות שלו.
אני לא ליצנית לשעשע יורש מפונק, גם אני די בטוחה שיש מה לעשות ליורש חוץ מלשבת ולחמם את הספה שלי.
"טוב, אז נעבור לעיקר. מרלינה את עוברת לגור בחדרי המפואר" אני קופאת במקומי.
לא! לא!לא! אני והוא אותו חדר?! ממש ממש לא! זה לא חוקי!
אנחנו לא נשואים זה מפר צניעות, זה לא מכבד, זה פשוט אסור.
אני ממש לא מתכוונת לחלוק מיטה איתו
"ירגיע אותך אם אומר שזה הכל בזכות הפרעות שלך? מרלינה, את יותר מידי פרעית ונסערת ואני לא יכול לתת לך להמשיך לרקום מזימות ולחפש תחת האדמה.
אני מקווה שהמשרתות שלך יחזרו מהר, תתקלי בקושי להתארגן לבד" הוא קם, קד בפני ועוזב את החדר שעוד רגע גם אני אעזוב.
אני תופסת בראשי בין ידיי, לא!לא! זה לא קורה! אלוהים מתנקם בי ככה בגלל שהרמתי יד על בחורה בהריון?
דמעות מלוחות זולגות במורד לחיי, ג׳יימס לא מפסיק להפתיע אותי.
כל פעם הוא מגביל אותי יותר, ומקרב אותי לעמוד פנים מול פנים עם הפחדים שלי.
וכאן זה לא תרגיל להעלים אותם.

אז היושששששש
מצטערת שהפרק קצר, המצב עכשיו לחוץ.
יש מלא מבחנים, מבדקים לכבוד סוף שנה בקיצור חניקה.
אני באמת מקווה שמישהו נהנה מהפרק הכושל הזה.
ממש מודה לכל המצביעים, המגיבים, והתומכים שתדעו; בלעדיכם לא הייתי ממשיכה לכתוב.
אוהבת אתכם⁦❤️⁩💜

זיוףWhere stories live. Discover now