מי שלא קרא חלק א' שיעשה זאת עכשיו, אחרת לא תבינו את המתרחש בפרק הזה😋
אזהרה: שפה גסה+קללות"למה רצית שאבוא לכאן?" גבריאל שאל וניסה להסיט את קצוות שיערו הבלונדיני שהתעופפו עם הרוח הלילית הקרה שנשבה, בעודם עומדים על גג הארמון.
"כל העיניים שהיו דבוקות אלינו גרמו לי לצמרמורת" גיחכה סימה, והחדירה את ידה לכיס שמלתה האחורי. מגששת אחר החפץ החד.
"חשבתי שאת דווקא מחבבת את הרעיון להיות במרכז העניינים" גבריאל נשך את שפתו התחתונה כשליטף את לחיה של אהובתו, עבר יותר מידי זמן מאז שהיה מאושר.
הוא מעולם לא הרגיש יותר...שלם עם עצמו כמו עכשיו, הוא הרגיש שיכול להפקיד בידיה הקטנות של סימה את חייו.הנערה הג׳ינג׳ית חייכה עליו, חושפת שתי גומות שגרמו לליבו של הצעיר להחסיר פעימה. לא משנה מה אמרו הסובבים בשבילו היא הייתה יופי טהור.
כחול העיניים שם לב לתזוזות שלה והרים את גבתו בשאלה "סימה?" החיוך התמים לא ירד מפניה, גם כשחשפה את הסכין החדה אבל לפני שגבריאל הספיק להבחין בה סימה עפה לכיוון השני של הגג, מתגלגלת על הרצפה הקשה בעקבות דחיפתו של ג׳יימס.
היא ממשיכה להתגלגל עד שמגיעה לקצה עד כדי כך הייתה חזקה הדחיפה, היא מצליחה להיאחז בקצה הגג המרובע בציפרוניה ואילו רגליה מתעופפות באוויר.
סימה מעולם לא הרגישה את משקלה כמו עכשיו. "גבריאלללללל!!!!!" הג׳ינג׳ית צועקת בכל כוחותיה מנסה להיאחז בקצה.
גבריאל מסתכל בהלם על אחיו שמחזיר לו מבט חסר רגשות, ואז קופץ לתפוס את סימה ולעזור לה לטפס אבל היא לא מחזיקה מעמד וציפורניה משחררות מהקצה.
ברגע האחרון הוא מספיק לתפוס בשורש כף ידה לפני שהיא נופלת ומתרסקת אחרי נפילה ממבנה בעל ארבע קומות.
"אני מחזיק אותך" הוא מחייך אליה, מנסה להרגיע אותה בשביל שתפסיק להתפרע בפאניקה.
"גבריאל אני לא רוצה למות! אני לא, "תעזוב אותה טמבל!" צועק ג׳יימס לא מאמין שהוא אשכרה מחזיק את הבחורה שניסתה לרצוח אותו.
"ג׳יימס! על מה אתה מדבר? תפסיק לעמוד בלי מעש ופאקינג תעזור לי!!!!" צועק בשיניים חשוקות גבריאל, לא מבין למה ג׳יימס בכלל דחף אותה?
הוא פשוט לא יכול לשלוט בקנאה שלו! מה עובר עליו? מי הוא חושב שהוא בשביל לקחת בכזאת פשטות חיים של אדם כה קרוב אליו.
הבלונדיני אוכל סרטים בראש בזמן שמתפלל שג׳יימס פעם אחת בחיים שלו יפסיק להיות הוא ויציע לו יד עזרה."יצאת מדעתך? אתה באמת הרגע ביקשת ממני לעזור לך להציל חתיכת מורדת מסריחה שניסיתה לשסף לך את הגרון או להוציא את המעיים? מי יודע מה היא היית עושה אם לא הייתי מופיע במקום ובזמן הנכון!" ג׳יימס צועק ודורך על רגלו של גבריאל ששוכב על ביטנו ובכל כוחותיו מנסה להחזיק את אהובתו, ובכך מקשה עליו.
"אאוווו, ג׳יימס מה נסגר איתך! היא תתרסק! תפסיק למלמל שטויות איזו מורדת? איזו רוצחת? ג׳יימס היא מחליקה!" צועק גבריאל ומביט בעיניה האבודות של סימה, היא לא הייתה עושה לו את זה, סימה שהוא מכיר לא הייתה מסוגלת לעשות משהו כזה.
הקנאה פשוט עיוורה את ג׳יימס, הוא פשוט לא יכול להתמודד עם המחשבה שאחיו הקטן סוף סוף מאושר.
"זה לא נכון! זו טעות! גבריאל בחיים לא הייתי הורגת זבוב... גבריאל אני אוהבת אותך בבקשה, אני מחליקה!" סימה צועקת מייבבת כשידה שכבר הזיעה מחליקה מעט מאחיזתו של גבריאל, עיניה מביטות בפחד ותחינה בבלונדיני.
היא לא חישבה הכל , אף אחד לא היה אמור להיות כאן חוץ משניהם!דמעות נאגרות בעיניו של האח הצעיר, הוא לא חשב שג׳יימס יכול להיות כל כך חסר רחמים וכזה דוחה שגם ינסה בדקותיהם האחרונות לסכסך ביניהם.
ג׳יימס דורך בחוזקה רבה יותר על רגלו של גבריאל, הרצון בו לדפוק את האידיוט הקטן והבכיין הזה בקיר מתעצם מרגע לרגע, כל כך קל להאכיל אותו בשקרים... גבריאל אתה באמת כזה מפגר?
נמאס לו מהדרמה הזאת, אם לאחיו הקטן אין מספיק שכל בשביל לרצוח את הפיראניה הזאת הוא יעשה את זה בשבילו.
"תעזוב את הבוגדת הזאת לפני שאני דוחף את שניכם!" שחור השיער צועק, פולט נחירת בוז כשהמורדת ממשיכה לשחק ברגשות שלו ולשקר לו בלי בושה.
"גבריאל!" כמה רעש היא עושה? ג׳יימס תופס בגסות בצווארו של גבריאל וצועק גורם למילותיה של סימה להישמע כמו צפצופים.
"אתה באמת מוכן להקריב את החיים שלך למען הזבל הזה? אני לא אשקשק, אני באמת אשליך אותך החוצה" דמו של ג׳יימס גועש מכעס ואילו של גבריאל מכאב, הוא מעניק מבט מתנצל ושבור מעינייו הכחולות הדומעות אחרון לפני שמשחרר את אחיזתו מידה של סימה.הוא צועק ובוכה את נישמתו, מנסה לקום בשביל להוציא את ראשו של ג׳יימס ממקומו אבל רגלו הפועמת מכאב מסרבת לשתף פעולה.
"עשית את הבחירה הנכונה" מחייך חיוך מאולץ ג׳יימס, "אני מקווה שאתה שחקן טוב, ותוכל להתפרק בידיוק ככה גם שימצאו את הגופה המטונפת" אפור העיניים מסתובב ומתחיל ללכת לכיוון המדרגות.
"הלוואי ובמקומה היית אתה" גבריאל באמת מתכוון למה שפלט, הוא היה מוכן להקריב את חייו רק בשביל שג׳יימס ירגיש על בשרו את הכאב שעכשיו קורע את ליבו.
הוא בחר להקריב אותה למען עצמו.
הוא ויתר על אהובתו ונתן לה למות.
הוא איבד את מקור האושר שלו.
הוא נכנע תחת ג׳יימס.
"אני מקווה שיבוא יום ואת-תה" קולו של גבריאל נשבר "תרגיש...את האובדן הזה...הלוואי וכל החיים שלך יהיו מורכבים אך ורק מסבל" גבריאל מאחל מביט בגבו של אחיו המתרחק.ג׳יימס מחייך חיוך מר, ככה הוא מודה לו? למה הוא לא נתן לכפוי טובה הזה למות?
הוא מסתובב אל גבריאל, "אל תאשים אותי בפחדים שלך. אתה עזבת אותה לטובת עצמך. ואני כבר מתחרט שעצרתי אותה לדקור אותך, זבל כפוי טובה"אז היושששששש
איך הפרק? מה דעתכם על אסון הטבע הזה?😂
השקעתי מלא, תעריכו🌸😘מקווה שנהנתם 😊
אוהבת אתכם❤️💜
YOU ARE READING
זיוף
Romance"את אוהבת אותי?" "לא" "יש משהו שיכול לשנות את זה?" "כן, הקבר. אני בטוחה שבעולם הבא אהיה מסוגלת לעשות מה שבעולם הזה אני לא." נסיכה צעירה הוכרחה להתחתן עם ג׳יימס, נסיך מפונק ואכזרי, בחור יפה תואר עם נשמה רקובה מבפנים. ואם זה לא מספיק בשביל להפוך את חי...