62 ⓜ

448 65 15
                                    

Имаше две минути до започването на часа и Донгхюк бързаше да отиде до тоалетната. Размина се с някакво момче и влезе веднага в свободната кабинка. Цяло междучасие тоалетната беше препълнена и той нямаше шанс да отиде.

Щом излезе от кабинката, сърцето му едва не спря. Пред него стоеше Юкхей със самодоволно изражение на лицето.

- Изплаших ли те, Хюки? - попита престорено мило той.

- Не - излъга той. - Ако обичаш, ще закъснея за часа.

Донгхюк опита да мине покрай него, но Юкхей хвана лакъта му и го издърпа обратно.

- Не на мене тия - каза сериозно той.

Хечан поиска да дръпне ръката си, но високото момче го стисна силно и той простена от болка.

- Виж сега - подхвана той и се приближи до ухото му, - заради приятелчето ти отнесох наказание, което наистина е много досадно. Как ще ми се отплатиш за това?

Донгхюк вдигна очи към неговите.

- Пусни ме.

- О, няма да стане.

- Пусни ме или...

- Или какво? Ще отидеш да се оплачеш на гаджето си и той пак ще ме набие? 

Хюк замръзна. От къде той знаеше, че с Марк са...

- О, моля те. Не си мисли, че не знам за това - врътна очи Юкхей и го блъсна във вратата на кабинката.

Рижавокосото момче простена. Видя как Юкхей вади телефона си, сетне го обърна с екрана към него.

- Слушай какво - каза през зъби Юкхей, - сигурен съм, че не искаш цялото училище да разбере за това.

Хюк погледна телефона. Видя снимка на него и Марк в задния двор на училището от преди няколко дни, когато се бяха измъкнали от час.

- Ти от къде...

- Предполагам не искаш цялото училище да се подиграва на Минхюнг, задето е... Как да го кажа по-мило? Гей.

Донгхюк стисна ръцете си в юмруци. Разбира се, че не искаше. Но какво би могъл да направи?

- Какво искаш? - въздъхна примирено той.

Лукас се подсмихна и прибра телефона си в джоба на дънките.

- Дойдохме си на думата.


______

LUCASEXUAL

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Him and I || markhyuckWhere stories live. Discover now