70 ⓜ

506 64 15
                                    

- Наистина ли си помисли, че бих направил това нарочно? - попита Хюк, докато двамата лежаха един срещу друг.

- Искаше ми се да не ти вярвам - Марк погали лицето му. - Познавам те и знам, че за всичко, което правиш си има причина. Може би бях прекалено наранен и това замъгли ума ми, но...

Донгхюк го прекъсна, приближавайки се до него. Сля устните им в нежна целувка и Марк буквално се разтопи. През последните две седмици толкова му бе липсвало това чувство...

Навън бе ранен следобед и родителите на Хюк все още бяха на работа. Може би имаха малко време за...

Мислите на Марк бяха прекъснати от езика на Хечан, който се вмъкна между устните му. Езиците им се срещнаха и започнаха борба за надмощие. Марк го остави да победи.

Постепенно Хюк се изправи леко и се подпря на лакътя си, надвесвайки се над него. Задълбочи още повече целувката, изпивайки всичкия му въздух.

Минхюнг го придърпа изцяло върху себе си и той измърка сладко в устата му. Тъмнокосия обви ръце около кръста му и го притисна към себе си. Донгхюк се отдели от устните му, за да си поеме дъх. Сетне зарови лице във врата му и Марк неволно отметна глава назад, давайки му повече достъп. Игривите устни на Хюк направо го побъркваха. Той затвори очи и се остави в ръцете му.

- Липсваш ми, хьонг - прошепна съблазнително Хечан до ухото му и го облиза леко.

Марк изпъшка от наслада и го погледна, напълно завладян от чувството. Смъкна ръцете си от кръста към задника му и го обхвана в шепи, притискайки го към себе си. Начина, по който Донгхюк изстена срещу лицето му, направо го накара да изгуби разсъдъка си. С всяка изминала секунда желанието му растеше и не беше сигурен колко още ще може да се контролира.

- Хюк, не прави това - каза той едва.

- Кое?

- Това.

Той имаше предвид това как Донгхюк нарочно се отъркваше в него. Рижавото момче го обкрачи и продължи да движи ханша си срещу пакета му.

- Спри... - изпъшка Марк.

Хечан го гледаше неприкрито любопитно, но не го послуша.

- Защо, хьонг? - попита той невинно. - Не мисля, че наистина искаш да спра.

- Хюк...

Възбудата му нарастваше и това никак не беше добре. Накрая на Марк му писна той да си играе с него и ги преобърна, заставайки над него. Донгхюк го гледаше предизвикателно и това го изкара извън кожата му.

Минхюнг се наведе и го целуна жадно. Хечан обви с ръце врата му и изпъшка в устата му, когато Марк смъкна ръка надолу по тялото му. Сложи длан върху пакета му и Хечан беше принуден да се отдели от целувката.

В този момент и двамата чуха как входната врата се отключва.

Марк го погледна объркан.

- О, не - изхленчи Хюк.

- Какво?

- Майка ми - той го избута бързо от себе си, малко преди вратата на стаята му да се отвори.

_____

Благодаря за #3 в short story! 💖💖💖

LUCASEXUAL

MHYUCKBOI

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙



🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Him and I || markhyuckWhere stories live. Discover now