85 ⓜ

358 61 8
                                    

Няколко дни след това нямаше никакво развитие. Всичко беше спокойно.

Даже прекалено спокойно.

Донгхюк имаше чувството, че нещо ще се случи и само се надяваше да не е много лошо.

В голямото междучасие всички излязоха набързо от стаята. Донгхюк реши, че е заради почивката, но след това чу суматохата в коридора.

- Какво става? - той попита Джемин, който беше останал с него в стаята.

Високото момче вдигна рамене и се изправи.

- Да отидем да видим.

- Хайде.

Хечан тръгна след Нана и двамата избутаха някои от съучениците си, за да видят какво става.

- Защо е цялата дандания? - Донгхюк се обърна към Ронджун, който беше най-отпред.

Щом дребното момче го забеляза, побърза да покрие очите му.

- По-добре не гледай това - каза Ронджун.

- Защо? Какво толкова може да...

Очите му се вдигнаха към плаката окачен на стената. Искаше му се изобщо да не го беше виждал.

- Донгхюк, моля те, не го гледай - почти проплака Ронджун.

На постера той видя Марк, който... който се целуваше с някакво момиче. Снимката беше сравнително нова и той почувства силна болка в гърдите си.

- Хюк... - обади се Нана и сложи ръка на рамото му. - Съжалявам.

- Защо се извиняваш? - изсмя се горчиво той.

Останалите си шушукаха помежду и Хюк се почувства отвратително. Знаеше, че няма как да са научили за отношенията им с Марк.

Но Лукас знаеше.

И нарочно бе закачил това тук. Целеше да го нарани.

Успя.

- Какво става тук? - Хюк чу гласа на Марк зад гърба си и потрепери неволно.

Явно тъмнокосия разбра за какво става въпрос и се стъписа.

Донгхюк не каза нищо. Дори не обръщаше внимание на другите около тях и за пръв път не му пукаше, че някой може да разбере.

Той се обърна и очите му срещнаха тези на Марк.

- Хюк... - той понечи да го хване за ръката, но Донгхюк се отдръпна и мина покрай него без да казва нищо.

Минхюнг се канеше да го последва, но Джемин застана пред него.

- По-добре недей.

- Но... Аз...

Той погледна към приятелите си. Изглеждаха... разочаровани.

Ронджун отбягваше погледа му, а не след дълго мина през тълпата и последва Донгхюк. Джено и Джемин просто бяха леко раздразнени.

Какво се случваше изобщо? 

__________

Леле, какво ми става?? Трети ъпдейт за днес :")

MHYUCKBOI

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Him and I || markhyuckWhere stories live. Discover now