69 ⓜ

452 70 13
                                    

Двамата отидоха в дома на рижавото момче, тъй като беше близо до училище. Сега седяха един срещу друг на леглото на Хечан и избягваха погледите си.

- Защо мълчиш? - попита смутено той, играейки си с пръстите на ръцете си.

- Чакам да ми обясниш - сви рамене Марк.

- Не може ли... Не може ли просто да се престориш, че не си видял нищо?

Марк усети как гнева отново завладява тялото му. В следващия миг той не можа да издържи повече и блъсна Донгхюк назад, надвесвайки се над него.

- М-марк... - заекна Хечан и се огледа притеснено.

- Дори да не сме заедно - поде тъмнокосия, - знаеш ли колко е трудно за мен да гледам как някой друг те докосва?

Минхюнг стискаше челюстта си, опитвайки се да не избухне съвсем.

- Просто се направи, че...

- Не! Не мога да се престоря, че не видях това. Съжалявам, Хюк, но не мисля, че ти беше много приятно това, което Юкхей правеше с теб.

- Виж, аз...

- Какво се е случило? Какво искаше да каже Юкхей? М? Ще ми обясниш ли или само ще мълчиш?

Донгхюк се взира в лицето му известно време. Марк видя как очите му потъмняха и дишането му се зачести.

- Целуни ме - каза Хечан след това. - Целуни ме, Марк.

Мамка му, само колко искаше да го направи! 

- Не - поклати глава той. - Не може да искаш това от мен, след като...

Донгхюк сграбчи яката на дрехата му и го дръпна надолу. Отчаяно впи устни в неговите. Марк поиска да се отдръпне преди да е станало по-зле, но Хюк сложи ръка на тила му и не му позволи. Накрая все пак желанието надделя и Минхюнг отвърна на целувката му. Как можеше да му вярва? Как се очакваше да повярва на онези глупости, че Хюк само си е поиграл с него, след като го целуваше по този начин? Не целуваш някого така, ако не изпитваш нещо към него.

Донгхюк доброволно разтвори леко устни, давайки му разрешение и тъмнокосия плъзна език в устата му. И двамата пъшкаха от сладка наслада, докато Хечан скубеше леко косата му, притискайки главата му повече към себе си.

Отделиха се един от друг, дишайки тежко.

Марк отвори очи и го погледна жално.

- Защо го правиш, Хюк? - той не успя да прикрие болката в гласа си. Наистина се измъчваше по този начин.

- Липсваш ми - не се поколеба да каже Хечан. Сърцето на Марк заби лудо в гърдите.

- Какво?

- Обичам те, Марк. Направих това, само защото исках да те защитя.

- Какво имаш предвид?

Хечан го побутна леко и се изправи до седнало положение.

- Юкхей ти е бесен, задето се сби с него пред цялото училище. Проследил ни е, когато отидохме в двора след часовете и ни е снимал. Заплаши ме, че...

Марк видя как той се разколеба.

- С какво те заплаши?

- Заплаши ме, че ще разгласи из училището за връзката ни и каза, че всички ще ти се подиграват. Поиска да скъсам с теб, иначе...

- Да ми се подиграват? Господи, Хюк, ти затова ли...

- Съжалявам - сведе глава виновно той. - Исках просто да те защитя и...

Марк го прекъсна, хващайки лицето му. Целуна го жадно, а пеперудите в стомаха му пощуряха.

- Не беше нужно да го правиш - каза тихо той, допирайки чело в негото. - Наистина бях решил, че онова, което ми каза е вярно. Хюк, аз...

- Съжалявам - Донгхюк го прегърна през врата, притискайки се към него.


______

MHYUCKBOI

LUCASEXUAL

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Him and I || markhyuckWhere stories live. Discover now