*Pochyłą czcionką pisane będą myśli*
----------------------------
Jimin pov.
W końcu podniosłem się z łóżka, ale w głowie cały czas miałem chat jaki odbyłem z moim "chłopakiem". Nie wiem czemu, ale wspomnienia te powodowały, że odczuwałem pewne ciepło w środku. Postanowiłem, nie analizować tego dalej i zacząłem się szykować do spotkania z Kookiem. Poszedłem do łazienki, wziąłem szybki prysznic i nałożyłem lekki makijaż. Nie malowałem się często, ale jak już to zawsze zwracałem szczególną uwagę, na oczy, które były jedną z niewielu rzeczy, które w sobie lubiłem.
Czysty i umalowany skierowałem się do szafy, aby wybrać w co się ubiorę. Założyłem swoje ukochane czarne rurki i biała koszulę we wzory nie, żebym jakoś się przesadnie stroił, przecież idę tylko do Kooka.
(a/n: stylówka Jimina jak poniżej :) )Jak już się ubrałem, zerknąłem na zegarek była dopiero 14 , miałem jeszcze sporo czasu przed wyjściem, więc postanowiłem przez ten czas pooglądać moje ulubione odcinki serialu " Pamiętniki Wampirów" , team Delena of course. Gdzieś ok godziny 17 skapnąłem się, że w gruncie rzeczy nie wiem gdzie ten Królik ma swoją norę.
Do Złośliwy Królik: Kook, a gdzie tak właściwie mieszkasz? Bo nigdy nie zaszczyciłeś mnie zaproszeniem do swojej posiadłości, so... nie wiem gdzie mam jechać.
Od Złośliwy Królik: Powiem Ci, ale pod warunkiem, że jak już przyjdziesz to dasz mi powitalnego buziaka ;) * jego usta są takie kuszące, chciałbym je całować cały czas, ale nie mogę, przecież się nadal nie lubimy , prawda? To tylko hormony wywołujące podniecenie, tak to na pewno to*
Do Złośliwy Królik: Oh no niech ci już będzie, podawaj ten adres, bo się jeszcze rozmyślę... -_-
Od Złośliwy Królik: Księżycowa 69 (a/n: randomowy adres) *zagubiony lenny*
Do Złośliwy Królik: Będę trochę wcześniej niż o 18, bo już wychodzę, a to blisko mnie.
Od Złośliwy Królik: Oki Doki Steve Aoki :) Czekam misiu!
*Jimin: Ah, czemu on używa takich zwrotów wobec mnie, źle to na mnie działa...*
----------------------------------------------------------------------------
Dziś krótko, ale przez weekend miałam sporo do zrobienia więc dopiero dziś miałam chwilę, żeby coś napisać :) Może lada dzień będzie kolejna cześć, jak dzisiejsza wena sobie nigdzie nie pójdzie.
Dziękuję, za wszystkie komentarze i gwiazdki ! <3
Pozdrawiam
~Ola
CZYTASZ
Przeznaczenie? Jikook
FanficJimin i Jungkook chodzili do tej samej szkoły, jeden był kujonem drugi można powiedzieć najpopularniejszym bad boyem. Co i kto sprawi, że losy tych dwóch młodzieńców się ze sobą połączą i czy sprawi to, że coś między nimi się zmieni? Początek: 22.0...