În fața mea era o clădire albă cu câteva etaje. Kai îmi pune mâna pe umăr și îmi spune, schițând un zâmbet seducător:
-Welcome to our home!
Eu desigur că am rămas uimită, deoarece planul meu era deja modificat. Privesc către stradă și realizez că acum ar trebui să fiu la aeroport și nu la ei acasă.
- Vă mulțumesc mult, spun eu în engleză făcând un pas în urmă, dar acum trebuie urgent să plec, trebuie să plec cât mai repede din țară... vă rămân datoare. Mă întor și încep să mă îndepărtez, dar Sehun mă prinde de închietura mâinii și îmi spune, pe un ton gingaș:
-Deja e târziu. Nu sunt șanse să poți zbura la ora aceasta din țară, rămâi la noi peste noapte îți promit că totul va fi bine.
Păi da... am fost din nou mirată și de faptul că era mult prea drăguț cu mine și de ceea că știa foarte bine engleza. Era deja ora zece seara, nici eu nu știu de ce am ieșit așa târziu ca să evadez. Poate că nu mă puteam decide, dar deja chiar nu mai aveam altă soluție decât să zbor mâine dimineață.
Accept invitația de a înnopta la ei, deoarece știam că aici n-o să mă caute nimeni. Am intrat toți trei în bloc și ne-am urcat până la al doilea etaj. Am ajuns în fața unei uși și Kai a sunat nerăbdător la sonerie până când aceasta a fost deschisă de un băiat puțin mai înalt ca mine cu trăsăturile fieții ca ale unei păpuși. Acesta rămâne cu gura căscată pentru o clipa, probabil că nu se aștepta la musafiri, dar își revine repede și își întinde mâna către mine zâmbind:
-Luhan, i'm glad meeting you și schițează pe fața sa perfectă un zâmbet dulce de-ți vine să-l mănânci cu lingurița.
Ah...e perfecțiunea! a fost primul gând al meu. Dar ceea ce m-a bucurat mai mult a fost faptul că mă cunoștea ceea ce nu prea am remarcat la ceilalți.
După ce am intrat în camera mare și spațioasă, am observat că erau toți cei din EXO. Eram cam frustrată, desigur cum să nu fii atunci când ești o singură fată între 11 băieți. Am făcut cunoștință și cu ceilalți, care erau chiar bucuroși de vizita mea târzie. M-am așezat pe o canapea și discutam cu Tao, desigur că despre gucci, apoi D.O mi-a adus o ciocolată fierbinte.
Sehun se apropie de mine din spate, făcându-mă să tresar puțin. Am întors capul privind la el de jos și acesta cu o expresie destul de serioasă se apropia tot mai mult, fără să întrerupă contactul vizual, fiind despărțiți doar de vreo 5 cm. Apoi își îndreaptă privirea spre buze lăsând un zâmbet seducător, după care îmi șoptește la ureche că se duce la baie și că speră să nu mor de dor.
Pfff...câtă încredere are nesimțitul ăsta, dar recunosc că m-a pus pe gînduri. Eram imobilizată la privirea sa și simțeam un sentiment ciudat.
După un moment tresar din cauza unei exclamații.
- Ah!, strigă Tao, ce faceți fraților! Sunteți împreună și eu n-am știut!
- Asta m-a șocat și pe mine, a exclamat Luhan. După care toți au început să facă zarvă, dar înțelegeam numai câte ceva în engleză. Mă apropii de Tao și ceilalți care priveau șocați în lăptopul acestuia și ceea ce m-a surprins și pe mine a fost ultima știre bombă a zilei. Aceasta era o poza cu un scurt comentariu. În poză eram eu și Sehun sărutându-ne în fața magazinului și comentariul: Sehun face ceea ce l-a învățat Baekhyun, colegul mai mare, numai că acesta are gusturi mai sofisticate.
Mă ridic de pe canapea, realizând ce prostie am făcut și mă apropii de singurul geam mare, care picta un tablou extraordinar a orașului de seară. Priveam la stele în timp ce Kai le explica situația băieților. Stelele îmi sunt prietene, de mică vorbesc cu ele și îmi împărtășesc visurile, cu speranța că mă vor ajuta să le realizez...
Kai se apropie de mine și îmi alungă toate gândurile printr-o scurtă îmbrățișare, apoi mă privește și îmi spune:
-Totul o să fie bine... nu te panica. Chiar mor de curiozitate, de ce ai fugit de bogyguardul tău? Te cunosc. Ești un model din Europa. Danielle, nu? Ai o viață minunată, vreai să renunți la asta?
Deci mă cunoaște, măcar asta mă bucură.
-Cu toate că aparent sunt fericită, spun eu luând decizia de ai spune câte ceva despre mine, am nevoie enorm de cei dragi alături. Nu mi-am văzut familia de trei ani și prefer să renunț la toată viața asta blestemată de vedetă pentru ea. Îi spun asta și las o lacrimă să-mi umede obrazul.
Kai mi-o șterge cu o atindere atât de fină, încât mi-au trecut fiori și mă cuprinde din nou, de data asta cu mai multă putere. Rămân singură și priveam pe geam când am auzit ușa de la baie, care era alături. Iese Sehun mai sexy ca niciodată, pe jumătate gol fiind acoperit doar de un prosop alb. Se apropie de mine și mă sărută pe obraz cu buzele sale moi și cărnoase. Tot acest moment l-au prins și băieții care au început să facă aberații de genu că : Oau! Sehun al nostru e îndrăgostit, copilul nostru a crescut! Acesta s-a rușinat și a intrat într-o cameră, probabil a sa, spunându-mi că curând revine.
Îmi place de el, e drăguț și există multă chimie precum și ceva fizică între noi. Așa că pentru binele lui am luat o decizie spontană și chiar în acest moment mă îndrept spre ieșire...
CITEȘTI
Overdose
Fiksi Penggemar> Lumea ei a devenit un coșmar din care vrea să evadeze, dar nu e chiar atât de simplu. Coșmarul se termină nu atunci când tu decizi, ci atunci când deja a întrecut orice măsură. Nu are altă alegere decât să-i îndure fiecare clipă interminabilă. C...