(Kafe)
Aku menarik nafas berat sebelum membacanya kuat depan Jungwoo, Jungkook dan Yoojin.
Untuk :Jungwoo, Jiyeon,Jungkook dgn Yoojin
Kehadapan Jungwoo,Jungkook,Jiyeon dan Yoojin... Annyeong..😃
Korang sihat ke? Aku harap korang sihat....
Bila korang baca nih,aku dah takde tau....😃Takkan wujud lagi dalam dunia ni buat selama-lamanya....
Aku, Kim Hara nak mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki atas salah dan silap aku...
Secara tak sengaja atau sengaja, terutamanya kepada Jiyeon.Jiyeon-aa, mianhae.... Kau hampir mati sebab aku... Kau hampir putus asa dengan Jungwoo pun sebab aku... Sebab kebodohan sendiri....
Aku terlalu sukakan Jungwoo, sampai sanggup nak korbankan nyawa kau... Mian... 😃
Gumawo kepada kau dan Yoojin sebab korang baik dengan aku, jadikan aku kawan korang walaupun aku bukan sekepala macam korang, slalu belikan aku makanan bila aku takde duit...Duit aku slalu kena curi time masa p.e, kan?
Kadang-kadang aku tipu korang yg aku dah makan dgn cakap mak aku bawak bekal
Padahal aku makan sisa bekal,sebab bekal aku slalu kena curi time rehat.. Siapalah yg curi,kan?
Aku berhenti baca n then aku tunduk menangis.
Aku tak sanggup nak sambung lagi..
Ini ke rasanya bila kena tinggal kawan yg takkan kembali lagi....?
Aku rasa sakit sangat2...
Aku menggeletar. Bukan sebab kesejukan. Tapi sebab aku cuba kawal diri aku.
"Yeon, biar aku yg..."
Aku menggeleng kepala kepada Yoojin.
"Biar aku yg tamatkan...."kataku.
Dengan suara yg tak stabil dan menggigil, aku teruskan walaupun aku skarang tgh tak kuat.
Nafas panjang diambil sebelum aku teruskan baca warkah terakhir Hara.
'Bila aku balik, korang slalu temankan aku. Korang cakap "ade kawan jangan bagi dia lonely"
Jungkook pulak slalu tolong aku bila slalu kena buli dngan pelajar lain. Gumawoyo, Jungkook.
Jungwoo, aku nak kau tahu yg aku cintakan kau sangat2,tapi aku nak buat macam mana... Hati kau bukan untuk aku.... 😃
Korang, duduk dalam bilik ni rimasla.... Tidur aku slalu tak cukup sebab orang kat sini suka sangat menjerit.
Aku takut...
Sebelum aku habiskan surat nih, aku nak korang tahu yg aku dah penat hidup.... Aku dah penat bergantung dengan rawatan yg hujungnya menyakitkan aku.
Lebih baik aku habiskan riwayat aku.... Dengan tangan aku sendiri...Maafkan aku kalau aku pergi dulu................😃
JAGA DIRI...
Aku memejamkan mataku yg dari tadi tak henti mengalir.
Peritnya.....Bukan aku je yg nangis, yg lain pun mengalirkan airmata....
Aku menekup mulutku dari menangis.
Airmataku jatuh..... Mengalir ke pipi.... Dan jatuh diatas kertas putih yg separuhnya darah yang kering.
"Hara..... Tulis nih...... Sebelum gantung diri dia dalam tandas..... Guna cadar tilam......."kataku lalu tunduk menangis.....
Semua kenangan aku dengan dia terbayang dalam minda aku.
Aku rasa..... Sakit sangat sangat...
Hara, aku takkan lupakan kau sampai bila-bila.... 😢
YOU ARE READING
The Promise + jungwoo (COMPLETED)
Fanfiction"Lelaki dengan perempuan boleh ke jadi kawan baik?"-jungwoo "siapa cakap tak boleh? "-jiyeon Kata orang, perempuan dan lelaki tak boleh jadi kawan rapat, sebab salah seorang daripada mereka akan jatuh cinta, lebih teruk lagi bila dua dua suka! Tapi...