Hey dragilor am revenit cu o carte noua de data asta ..Baekkie are doua surorii haha .
Destinul familiei Lee va fi o carte plina de peripeții ,,dragoste,vise,dezamăgirii,agonie si extaz , in general va fi o comedie romantica ...
imi voi da silința haha .Asa ca rămâneti pe faza pentru a vedea ce se va intampla haha .
###Prezentarea personajelor :(pe scurt)
*Lee Alyah (24 de ani ) :
_primul copil nascut in familia Lee ,o fata rabdatoare ,jucausa ,vesela ,visatoare ,ce detine o librărie .Are o imaginatie bogata ,ii place sa citeasca si mai ales să scrie.
Viseaza să devină un scenarist cunoscut si lumea să ii respecte munca si creația .
Insa drumul spre succes e foarte lung si greu ,multe impasuri i se iveste ;dar vointa ei de fier , optimismului debordant si sustinerea primită fin partea celor dragii o face să continue"Cad ,mă ridic ..nu-i problema hihi! Tu poti Aly! "
**Lee Baekhyun (21 de ani):
_ copilul mijlociu al familiei Lee ."Barbatul casei " dupa moartea tatălui sau ,un tanar capabil si educat ce isi iubeste ,protejeaza si răsfață mama si surorile .
Student la cea mai prestigioasă universitate din Seoul pe dans si muzica,jucaus ,vesel ,dar usor arogant si sarcastic .Baek isi doreste un loc in echipa artistică reprezentativa a universitatii pentru nationale ,insa nu iese cum vrea cand "un alt student " mai atragator ii i-a locul in echipa ,asfel devine rivalul lui si acesta isi pune in gand sa scape de el ."Locul ala va fi al meu Yun!"
***Lee Talyah (17 ani )
:_ mezina familiei Lee,o pustoaica pusa pe șotii ,cute ,răsfățată,dar bună .
Ce iubeste natura ,animalele si viata .
Viseaza sa fie medic veterinar in viitor,insa hobby-urile ei sunt dansul si desenul.
O eleva buna si silitoare ,iubita de cei din jur .
Totul bine si frumos pana cand in clasa sa se transfera in baiat din alta tara ce ii cade cu "tronc" ."OMG ce frumos e ! E perfect ! Awww
Cu siguranta va fi iubitul meu hihi !"♡♡ LEE SONJI (50 de ani):
_o doamna respectabilă si integra .
Vaduva a militarului Lee Baeksook ce moare intr-o misiune dupa ce salveaza o multime de oameni de teroriști.
Femeia inca trăiește cu gandul la soțul său ,inima inca ii e tristă desi moartea sotului a avut loc cum mult timp in urma mai exact cand mezina avea doar un anișor.
Copii sai ii lumineaza viata fiind motivul pentru care aceasta traieste .
Desi este deținătoarea unui restaurant si unui complex comercial doamna Lee poseda o modestie si bunatate aparte dedicandu-se si actelor de caritate .
O mama dedicata ,femeie de afaceri ,o fiinta feminina si buna ,doamna Lee biruie in viata in scopul implinirii viselor copiilor săi putin cate putin .# Kim Monnie (26 de ani ) :
_ prietena din copilărie a lui Alyah .
O tarana creatoare de moda ,jucausa ,buna ,perversa .O prietena buna ,care mereu o incurajeaza si o inveseleste pe Aly .
Totul e frumos in viata sa pana cand iubitul sau 'o comite grav" !
"_Moonie calmeaza-te ! Poate vorbiti si se rezolvă!
-Nu Aly il omor !! "# Yi Luhan (18 ani ) :
noul tip transferat frumos si misterios ,inteligent si zambitor .
Crush lui Talyah ce i se pare "cute" fata .
"Hmm..e asa cute ..imi place de ea ..sau poate doar e pe moment?"#Kim Kai ( 21 de ani ) :
: _coleg si cel mai bun prieten a lui Baekhyun .
Un dansator talentat , o frumusete rapitoare ,un tanar sarmant si jucaus la scoala , insa acasa se transformă intr-un copilaș cute , bun , mancacios si dragut .
Vecin de multi ani cu familia Lee , fiind "parte din familia lor" datorita prieteniei cu Baek .Celelalte personaje vor fi dezvaluite pe parcursul cartii .
Pupici#Ally_InOut
CITEȘTI
Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}
FanfictionTrei frati Trei destine Trei personalitati diferite Aspirati diferite Aceasi iubire ,aceeași familie ...Familia Lee ! *Alyah e o scriitoare visatoare ,ce are proprie librărie si viseaza ca intr-o zi isi va gasi iubirea adevarata ... *Baekhyun u...