_Felicitari pentru reusita domnișoară Kim!
Monnie ramase usor socata, vocea tanarul pentru prima data avea un impact asupra corpului ei ."Ce naiba se intampla ? De cand tocilarul asta are impact asupra mea ?
E o prostie ...nu? Nu poate fi adevarat , nu ?"_____
Dupa cateva secunde fata respira adânc calmandu-se si ii raspunse ferm tanarului.
_Multumesc domnule Kim ! si spunand acestea fata se indeparta de el asezandu-se pe un scaun .
Suho inghiti iar in sec fiind usor dezamajit ca fata nu ii dadu curs la discutie.
_N-ai pentru ce .
Acum stiu de ce te interesaza arta ! Creezi haine nu ? Haha asa ca moda se inspira din orice, cum ar fi arta , nu ?
_Hmm...daca spui tu ..poate ca da .
Replica fata ." Hmm....inteligent intr-adevar haha ce conexiuni a facut tocilarul ...insa nu e tocmai adevarul ...
Mai incerca sa faci corelatii Kim Suho ,pana acum nu prea ai reusit !"Ranji gandindu-se .
Discutia lor nu avu sa continue deoarece Aly se intoarse cu schitele cerute de tanar .
_Gata le-am gasit ! Poftim Su , sper sa iti fie de folos .
_Mersi Aly , chiar sunt super , exact ce imi trebuie , replica zambind baiatul uitandu-se la ele .
_Ma bucur !
_Aly eu plec in parc sa ma plimb un pic , tu cat mai ai de lucru ?
_Cam o ora Monn ! Spuse dragut fata privindu-și prietena .
_Ahhh...mai am de asteptat atunci ..
_Pai ..de fapt ..eu ..nu prea pot sa ma plimb ...replica Aly rar într-un mod cute .
Monnie isi dadu seama razand .
_Off Kim Kai e de vina ,nu?
_Da...spuse fata roșind usor .
_Awee ce porumbei dragalasi sunteti haha .
Bine te iert de data asta amorezato haha , ma plimb singura atunci ...
_Mersi pentru intelegere Monn , si ce ar fi sa mergi cu Suho la o plimbare daca tot esti singura ! Ranji fata impingand-o spre baiat .
_Ceee? Esti nebună ? Eu nu merg cu ăsta! Replica fata aratand cu degetul spre tanarul ce radea .
_Da ce am ? Râie ?
_Poate ...de unde să stiu eu ...
_Haha off Kim Monnie nu mai fi copila , du-te! Sa faceti poze ! Spuse repede Aly dandu-i afara pe amandoi ._Ahh ce fata ! S-o creada ea ...eu nu fac asa ceva ..
Murmura Monnie fiind in fata librariei .
_ Si iesim la plimbare lady ? Haha intreba zambind , mai mult ranjind Suho .
Monnie il privi , apoi se apropie de el inpungându-l in piept spunând .
_Pe asta s-o crezi tu !
Nici in vise nu o sa ai vreo sansa cu mine băiețaș !
_Hmm....i-auzi! Haha
Kim Monnie asta a fost cumva o provocare ? Pentru ca o accept haha .
_Ia-o cum vrei , nu ma intereseaza .... replica fata in treacat , vand sa plece trecand umar de umar cu Suho , dar baiatul fu rapid si o apuca de talie lipindu-si buzele de ale fetei .
Monnie ramase soc , nu ii venea sa creada ca tocilarul avea un asa tupeu .
Buzele lui erau moi si saruta bine ,insa aceasta nu vru sa ii dea satisfactie asa ca nu ii răspunse la sarut si se desprinse din el dandu-i tanarului o palma puternica peste obrazul stang spunand .
_Ahh cat tupeu ! Afurisitule cine te crezi ? Colotea de furie Monnie .
Suho se atinse pe obraz , apoi rase dand cu limba pe buze simtind aroma buzelor fetei .
_Bine poate am meritat-o haha
_Normal ca ai meritat-o ! Ce naiba crezi ca faci ? Huh? Raspunde!
Spuse fata dur , dar in acelasi timp cute .
Tanarul zambi si o imbratisa strans soptindu-i .
_Incerc sa iti arat ca te vreau Kim Monnie !
_Ce ? Tu ce ..pe mine ? Replica socata fata inghitind in sec .
Suho zambi .
_Da ..ai inceput sa prezinti interes pentru persoana mea Monnie ..ce parere ai despre asta ?
_Esti nebun ...ai consumat ceva ? Spuse fata mirosindu-l
Baiatul rase .
_Hmmm...ciudat nu mirosi a nimic , doar a parfum ieftin haha .
Fata doar il tachina, ii cunostea parfumul si era unul din cele mai scumpe de pe piata .
_Reaoo ...replica baiatul .
_Da sunt , altceva ai de spus?
Daca nu , eu am o plimbare de facut ! Pa!
_Dar vreau si eu sa ma plimb !
_Fă-o singur ...eu am companie .
_A da ? Cine ? Umbra ta ? Chocoti Suho .
_Si asta , plus gandurile mele .
Hai pa , am vorbit destul !
Spuse fata facand cu mana dupa un taci urandu-se in el rapid dupa ce opri.
_Monn....
CITEȘTI
Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}
FanfictionTrei frati Trei destine Trei personalitati diferite Aspirati diferite Aceasi iubire ,aceeași familie ...Familia Lee ! *Alyah e o scriitoare visatoare ,ce are proprie librărie si viseaza ca intr-o zi isi va gasi iubirea adevarata ... *Baekhyun u...