Timpul trecu ,Aly si SeungHo isi savurară masa povestind diverse si zambira o grămadă.
Kai deja nu mai putea suporta ii venea sa se duca la masa lor si sa-i dea cateva lui ala care se dadea la prietena lui , insa se abtinu deoarece Aly era deja supărată pe el si nu voia sa inrăutățească situatia mai rau decat era in prezent.
Astepta si vazu ca intalnirea se termina , zambi si iesi din local ducandu-se in mașină.
Seungho o conduse pe Aly acasa , acesta urmarindu-i .
Ajuns in fata porții barbatul ii deschise usa fetei ce ii zambi si isi lua la revedere , pornind mașina , plecand.
Aly zambi vrand sa plece in casa , cand Kai aparu de nicăieri.
_Ahhh m-ai speriat! Afirma fata .
_I-auzi haha ! Am crezut ca te găsesc la librarie , dar nu erai acolo ..pe unde ai umblat ? Se facu Kai ca nu stia de intalnirea ei .
_Am ieșit in oras cu SeungHo, nu ți-am spus ?! Haha ce intrebare mai e si asta Kim Kai?
_Este o intrebare foarte buna sa sti , nu imi vine sa cred ca ai iesit cu el , pana la urma ..dupa ce ți-am spus sa n-o faci ...parca eram prieteni...
_Haha da am iesit , SeungHo e un baiat dragut , plus ca sunt singura , de ce nu as iesi ?!
Off Kai , daca nu ai activitate in viata găsește-ți !
Si inca un lucru sa nu te mai aud spunand cuvantul "prieteni" cand tu nu te comporti ca unul ! Gândește-te bine Kim Kai si apoi vorbești cu mine , altfel nu ...
Il batu pe umar trecand de el .
Kai ii venea sa dea cu pumnii in peretii , de nervi , era asa confuz si nu stia ce se întâmpla cu el .
Simțea ca o pierdea pe Aly si nu voia ....oare ce sa faca ?
Oare facuse rau cand s-a bagat in discutia ei cu tipul ala ? Asa de rau a fost sa ii spuna o parere ? Sau era altceva ce nu ii convenea fetei ? Dar insa ce ?
_Pfff....ce sa fac.......isi spuse acesta ducandu-se acasa trantindu-se in pat .________
Taly veni fericita de la Luhan , țopăind, Baekhyun o vazu zambind .
_Hei micuțo! Ce-i cu tine? A fost bine la școală?
_Da da a fost Oppa! Nu iti face griji!
Eu sunt fericita din alta situatie!
_Care ? Intreba curios acesta .
_Am fost acasa la Lulu dupa scoala , aww si am vorbit...a fost asa frumos ! Declara fata zambitoare.
Baek incepu a rade , stia ca surioara lui se indragostise grav , era asa adorabil .
_Dragut Tal , dar ai grija ok ?!
Daca va fi ceva intre baiatul ala si tine , vreau sa vorbesc cu el ! Trebuie sa ii fie clare niste lucruri.
Spuse serios , fata chicoti cand il vazu asa protector pe Baek.
_Da oppa , haha acum am plecat la somn ! Noapte bună! Il saruta pe obraz fugind apoi in camera sa .
_Somn usor micuțo! Haha .
Ahh ..fata asta ...
Spuse acesta mergand la baie facand un duș, culcandu-se dupa .A doua zi familia Kim -Lee se stranse ca de obicei si luara micul dejun.
Era vineri, ziua de inventrar a lui Aly la librarie asa ca o ruga pe Monnie sa o ajute .
_Hai te rog Monn ajuta-ma ! Se milogi de ea fata .
_Off bine , dar de ce nu il rogi pe Kai mereu te ajuta la de-astea.
_Pfff , mă ajuta , nu vreau sa il zapacesc cu ale mele , are si el chestii de facut .
_Offf ce imi vine sa vă bat ! Hai sa mergem!
_Awww ,mersi Monnie esti cea mai tare !
Asfel fetele salutară restul familiei plecand , Aly si Kai se uitara unul la altul tăcuți, baiatul avand o privire trista.
Monnie ii privea vrand sa ii bată,pentru cat de fraierii puteau fie incat sa se certe dupa atata timp, insa ea avea sa ii impace într-un fel sau altul , doar trebuia sa se gandeasca .Cele doua ajunsera la librarie si incepura sa aranje, innumere cartii , casete, CD-uri , si sa căre cutii .
Monnie deja obosise si se plictisise.
_Ahhh Aly ma ingropi asa ! Uff...ce greu e ..
Nu pot sa cred ca tu faci asta mereu..vai de capul tau ..
Spuse tanara , facand-o pe Aly sa rada .
_Gata Monnie nu te mai plange atata , mai avem puțin haha .
_Putin ? Pe bune mai avem jumate de librarie de verificat..ahhh moor ! Declara cute trantindu-se pe un scaun .
_Hai ma , ca nu e chiar asa ! Nu te mai vaita si ajuta-ma !
Apropo vezi ca in debara am o cutie cu cărți noi achizitionate , adumi-o te rog !
_Ok , ok ma duc ..
Pfff afurisitule de Kim Kai de ce naibii te- ai certat cu Aly ?!
Tu trebuia sa fi aici in locul meu ...
Mormăi fata ducandu-se dupa cutie .
O gasi si o aduse lui Aly , nevazand nimic ce era pe langa ea , dadu peste ceva sau cineva , auzind un tipat in schimb.
Lasa cutia repede jos si vazu un brunet in costum cu ochelari, ce incerca sa se curete pe camasa alba pe care fata varsa un pahar de cafea fierbinte.
_Ahh ! Ce arde ! Spuse tanarul.
_Ooo shittt nu am vrut ! Nu te-am vazut ! Replica fata apropiindu-se de el .
_Nu-i nimic , faptul e consumat deja dar ma arde rau ! Spuse acesta .
_Offf ce urat , atunci dezbraca-te!
_Ce ?? O privi baiatul uimit , faț acestuia o amuza teribil pe Monnie.
_Off dezbraca-te omule ca se lipeste de tine materialul si te va ustura .
Poti ramane doar in sacou.
Stai linistit, nu iti fac nimic !
_Ok ..
Asfel tanarul se intoarse cu spatele la ea si isi desfacu camasa , dand sacoul jos , apoi camasa uda si murdara lasand-o pe fata sa ii vada spatele bine proportionat ...aceasta zambi muscandu-si buza inferioara.
Apoi dupa ,baiatul lua repede sacoul pe el , Monnie se facu ca se uita in alta parte.
Într-adevăr cafeaua il fripse un pic si pieptul lui avea o tenta de roșeața .
_Monnie ce faci cu cartile alea .....intreba Aly cand il vazu pe baiat doar in sacou încheindu-se la nasturi .
_Kim Suho ! Ce faci aici , asa ?
_Hei Aly ! Haha
Am venit sa împrumut un atlas de arta , dar se pare ca am fost opărit cu cafeaua proaspăt cumparata de colega ta neindemânatică.
_Cee ? Eu, neindemânatică? Pfff ...doar aduceam o cutie mare , de unde era sa stiu ca vei aparea tu tocilarule?
_Yaa Kim Monnie nu vorbi asa ! Suho e profesor respectabil ,plus ca e client fidel al librăriei mele .
Aratai respect!
Monnie dadu ochi peste cap .
_Las-o Aly , nu ai cu cine !
Imi dai te rog atlasul ?
_Sigur , si imi pare atat de rau pentru tine , off te-ai si fript.
Sa iti dau o crema, ceva!
_Haha stai linistita Aly , am acasa .
Multumesc pentru atlas , ne mai vedem .
O seara buna !
_Ok , la fel !
Ai grija !
Tanarul trecu pe langa Monnie lovindu-se umar de umar , fata isi dadu ochi peste cap bufnind .
_Ahh ce barbat ....
Daca il mai vad ,il termin ..il "sparg "
Auzi la el ..."Las-o ca nu ai cu cine ..."
Ahh !
_Monnie ce tot bombăni acolo , hai sa terminam si sa plecam odata !
_Bine !
Asfel fetele terminara treaba si se urcara in mașină pornind spre atelierul lui Monnie .
Cele doua facura o convenție de a se ajuta reciproc.
_Moonie data viitoare trebuie sa- ti ceri scuze de la Suho! Spuse Aly citind un articol.
_Cine ? EU?
De ce ?
Hahha pe asta s-o viseze mult si bine ..nu o fac ..
_Da tu , ai varsat cafea fierbinte pe el si nu ai fost politicoasă! ._
Fata rase.
_Yaa de ce ți cu el?
Eu sunt prietena ta ...si nu am de ce sa imi cer scuze , el a intrat in mine , eu nu am vazut nimic , deci nu e vina mea ca domnul nu stie pe unde sa se uite incat sa nu vada ca vine o cutie MARE spre el ..
Ahh! Declara fata ridicand mainile in sus exasperata .
Aly rase apoi mersera la atelierul lui Monnie incepand sa așeze lucrurile , sa completeze hainele si apoi băura un ceai povestind diverse ca niste prietene bune ce erau .____
_Taly , Taly ! O striga una din colegele ei .
_Buna fetelor ! Ce e ?
_Ai auzit ca se organizeaza un bal cu scop caritabil?
Aww JinWoo m-a invitat sunt asa bucuroasa .
_Iar pe mine Minho !
Tu cu cine mergi ?
_Aww haha ce ma bucur pentru voi fetelor !
Eu ...haha ..eu o vin cu cineva...inca aleg din cererile primite haha .
Doar stiti eu sunt mai pretențioasă! Incerca s-o dreagă fata vrand sa nu para o fraiera fara partener.
_Aham , intelegem haha .
Pai alege din baietii care te invita , nu ar fi dragut sa fi singura ...
_Da , nu ar fi ...."Eu nu vreau , să ma invite un baiat , vreau sa ma invite Luhan ...dar cum il fac , sa i-a inițiativa?! Ahhh ...
Gândește Lee Talyah! GÂNDEȘTE!"Isi spuse fata , mergand in banca ei , Luhan iar era in lumea lui , cu ochi inchisi si căștile pe urechii ascultand muzica preferata .
"Ahhh Luhan invita-ma ! Te rog fi mai prezent si observă-ma !
Ticalos frumos ce esti ! Ai noroc ca te iubesc....ahh".
Profesorul veni , iar Luhan isi dadu căștile jos , văzând-o pe Taly zambindu-i .
_Hei Tal ! Ce faci ?
_Bine ....hmm..oarecum...sopti fata , Luhan se ingrijora , întreband-o .:
_Ce ai ? Te supăra ceva?
_Nu ...nu chiar ..
_Adica ? Spune- mi si te ajut !
_Pai e un bal ...si eu ...eu ..
_Tu ce? O privi baiatul ranjind.
_Nu am partener si ma simt ...nu tocmai bine ..
_Haha lasa ca o sa ai ! Esti superba !
_Mersi , dar...inroși fata .
_Merg eu la bal cu tine daca vrei ! Chicoti Luhan privind-o in ochi .
Taly încremeni ."LUHAN TOCMAI M-A INVITAT LA BAL ????
AWWWWWW"_Hey capitol nou
#ENJOY
#Ally_InOut
#NEEDITAT
CITEȘTI
Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}
FanfictionTrei frati Trei destine Trei personalitati diferite Aspirati diferite Aceasi iubire ,aceeași familie ...Familia Lee ! *Alyah e o scriitoare visatoare ,ce are proprie librărie si viseaza ca intr-o zi isi va gasi iubirea adevarata ... *Baekhyun u...