Intr-un final cei doi adolescenți plecara urcandu-se in taxi .
Luhan o lua de mana sarutandu-i buzele suav , aducandu-i usoara roșeață in obraji fetei soptindu-i ._Esti superba Taly , perfecta haha !
_Mersi Lulu si tu !
_ Hai sa petrecem iubita mea hahah !
_Daaa ! Haha_____
Ajunsi la restaurant cei doi tinerii se intalnira cu ai lor colegii, vorbiră, rasera, povestiră, dansară, mănâncară si baura diverse deliciuri normal haha , totul fu minunat .
Toți ii complimetară spunând cat de bine le sta impreuna , desi se vedea ca unele "felicitarii" nu erau din inima , deoarece unele fete il aveau crush pe Luhan , insa pe Taly nu o interesa pentru ca baiatul o iubea doar pe ea , ea era aleasa inimii lui si era foarte mandra de asta .
Noaptea se termina frumos si surprinzător pentru cei doi care fara sa stie fură alesii "Miss si Mister Popularitate " a liceului .
Titlul de "Miss si Mister" mergand la alti colegii din generatia lor de pe alt profil Taeyong si HyunJoo .
Erau fericitii .
Luhan o lua pe Taly de mana si se dusera pe balconul restaurantului privind cerul instelat .
_Aww ce frumos !
_Asa e Taly , foarte frumos !
Balul asta o sa mi-l amintesc mereu !
_Da ..chiar că!
_Taly vreau sa iti spun ceva !
_Ce e Lulu ?
_Multumesc ca esti iubita mea .
_Aww nu trebuie sa imi multumesc iubitule , eu sunt cea norocoasa sa te am in viata mea .
_Haha esti o dulce ! Spuse Luhan mangaiindu-i obrazul fin .
_Taly noi suntem in an terminal cum sti ...
_Aham ..si ?
_Si s-ar putea sa plec in China la sfarsitul anului dupa examenul final ...
_CEEE? LULU CUM SA PLECI ? tipa uimita si trista cu lacrimi in ochi Taly .
_Imi pare rau Taly ..dar viza mea expira anul asta , plus ca sora mea nu se mai intelege cu proptietarul si trebuie sa caute alta casa ...e greu stiu , toata familia mă impinge sa mă intorc in China si sa imi continui studiile acolo ...spuse cu o voce stinsa Luhan.
_Casa nu e a voastra de fapt?
_Nu chiar , e închiriată...
_Inteleg ...off totusi Lulu o sa gasim o soluție noi cumva ..pana la urma stai la mine in chirie hhaa , dar nu te las sa pleci ! Ai auzit? NU VREAU ASTA !! Replica fata plangand imbratisandu-l
.
_Stiu iubito ...trebuie sa ne gandim la ceva ..
Nu uita te voi iubi mereu ...
_Si eu Yi Luhan ! Esti al meu orice ar fi ! Spuse fata suspinand strangandu-l in brate .
__________________________________
N/A : Off ...trist nu?!
" Oare iubirea adolescentina va ramane cea definitiva?"
Hihi asta ramane de vazut ..( in episodul 18 hihi sorry de suspans )
Acum zis sa vedem ce fac celelalte personaje ...deci voi trece la a doua si secvența cu Taly si Luhan o voi termina in epidodul 18 fiind ca o amintire .________________________
Rasaritul se facu prezent peste Seoul anunțând o noua zi .
Era weekend iar toti dormeau pana tarziu .
Doamna Lee si Aly se trezira primele .
_'Neata omma , ce faci ?
_Buna dimineata scumpo ! Uite ma uit pe niste documente haha , am de facut aprovizionarea localului si trebuie sa vad inventarul ca sa stiu ce am este nevoie .
Tu ?
_Bine omma , am programare la dentist pe la 11 A.M , in sfarsit ma duc...cred ca maseaua de minte o sa mi se carieze off ..ma cam doare .
_Off draga , inteleg ! Se mai intampla stai linistita , e precoce situatia asa ca va fi ok .
_Si eu sper haha !
Răspunse aceasta , calcandu-si bluza cand telefonul ii suna .
_Cine o fi? Se intreba fata
_Raspunde Al , poate e important , termin eu aici !
_Mersi omma !
Spuse fata ducandu-se in camera dupa telefon, care era la incarcat .Vazand numele lui Suho pe ecran zambi , răspunzând.
_Buna dimineata Suho ! Ce faci ?
#Buna dimineata Aly !
Lucrez haha
Uite scuze de deranj insa as avea nevoie de niste schite ca sa termin decorul peretilor galeriei de arta ! Saptamana viitoare vreau sa deschid ! Chiar am nevoie ! M-ai putea ajuta ?
_Inteleg Su ...
Spuse fata uitandu-se la ceas , si va vazu ca intr-o jumatate de ora ar trebui sa fie la doctor asa ca nu putea sa fie la librarie si sa ii dea schitele .
CITEȘTI
Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}
FanfictionTrei frati Trei destine Trei personalitati diferite Aspirati diferite Aceasi iubire ,aceeași familie ...Familia Lee ! *Alyah e o scriitoare visatoare ,ce are proprie librărie si viseaza ca intr-o zi isi va gasi iubirea adevarata ... *Baekhyun u...