《Șapte ani mai târziu _undeva in Seoul 》
Ați auzit zicala aceea " Că viața omului mai e și după sufletul său ?!" hihi ei bine așa probabil s-a întâmplat si cu familiile Kim - Lee sau Yi .
In decursul anilor acestia au descoperit multe ...foarte multe lucruri de care poate niciodata nu ar stiut ca le poseda , sau au trecut pur si simplu cu vederea neexceland in acestea .
De exemplu Kai descoperi ca poate fi un actor foarte bun pe langa a fi un dansator si coregraf bun , devenind asfel imaginea multor reclame si spoturi publicitare , avand si cateva roluri in kdrama's , Monnie dezvolta o pasiune pentru pictura , mai ales pentru cea pe textile si ceramica, asfel isi deschise un magazin de artizanat si ateliere de pictura , avand si de asemenea propriul lant de magazine vestimentare fiind apreciată pentru munca sa .
Aly in sfarsit reuși sa isi publice operele si avu chiar un mare succes , devenind idolul inspirațional al multor generații , de asemenea libraria sa deveni un fel de atracție turistică in Seoul dezvoltandu-se pe zi ce trece .
Suho isi lărgi" spatiul "galeriilor de arta , asfel reușind sa colaboreze cu alti artisti din Asia si chiar Europa , un exemplu fiind Italia .
Taly deveni un veterinar dăruit ce isi deschise o clinica mare de intrajutorare a tuturor ființelor animalice ranite sau infometate .
Luhan deveni cântăreț si profesor de pian , iar impreuna cu Baekhyun , Rinah, si Kai isi deschisera o academie de arte unde toata lumea talentata putea sa performeze si sa se antreneze, asfel prin proiectul lor acestia vrând ca talentul sa fie recunoscut necontând statutul social sau frumusetea omului , doar talentul .
Doamna Lee isi continua activitatile obisnuite , avand grija de casa sa si de nepotei din cand in cand hahha ...da da m-ati auzit bine nepoței hahha oare câți si de la cine ? Hihi
Pai asta o sa aflam impreuna ...haideți sa vedem cum ar fi o zi din viata familiilor protagoniste dupa atâția ani ....hihihi ...________
_Waaa ce bine miroase plăcintă asta de fructe de pădure cu ciocolată...yumii haha , incerca sa atinga tanarul tavă , dar mana ii fu lovita si se auzi o voce feminina .
_Yaaa Kim Kai ce naiba mă , nu mai cresti deloc ! Offf trebuia sa iti dau bătaie cand erai mai mic ca sa te maturizezi , si sa sti ca nici acum nu e tarziu ! I-a mana dupa placinta , e pentru toata lumea si cand se va răci ! M-ai auzit ? Spuse Monnie amenitandu-si fratele cu o spatula.
_Yaa noona nu mai fi asa ! Pfff doar gustam .....bine iti zice hyung ..esti o bestie!
_ Hahha nu mai gustare nu era ..tu cand gusti, iei 7 porți! Si nu imi mai spune "bestie" nu ai dreptul , doar soțul meu are .
_Aham....normal..isi dădu ochi peste cap tanarul renuntand la placinta , luandu-si un pahar cu suc .
Aly auzi ciondaneala lor si chicoti venind in bucatarie .
_Ce s-a intamplat aici ? Kim Kai, Kim Monnie ?
_Intreba-o pe Kim Monnie ! Eu am ceva de facut ! Paaaa! Alerga Kai din bucatarie stârnind rasul fetelor .
_Offf asta sigur are 27 de ani? , ca nu prea cred ... Intreba razand Monnie .
_Asa scrie in buletin , dar in realitate nu stiu ce sa spun hahha rase si Aly .
Dar e asa de dulce , recunoaște.
_Normal foarte hahha asa ai doi copii nu unul Al ! Rase Monnie de prietena sa .
_Asa se pare ! Haha dar imi place , Kai si Jianh imi lumineaza viata , baietii mei scumpi! Zambi tanara .
_Da ce sa spun , aici ai dreptate hahha desi cred ca nepotul meu e mai matur , sigur seamana cu mine hahha
_Yaa circaro termina , si hai sa ducem bunatatiile pe masa.
Monnie rase si o ajuta pe cumnata sa .
Afara in curte toate rudele erau prezente in afara de Taly si Luhan .
_Hei dragilor ati auzit ceva de cuplul Yi ?
_Azi Taly este programată la ecografia de 5 lunii , aww o sa afle sexul copilului haha raspunse Rinah zambind.
_Aww ce dragut ! Ma bucur pentru ei hahha dupa atata scoala si turnee au reușit sa se aseze la casa lor si uite ca vine si un bebe hahha , spuse Aly fericita gandindu-se la sora sa .
_Da, fată desteapta haha am invatat -o bine rase Monnie stand in bratele soțului său Suho , cu care se casatorise la un an dupa Aly si Kai si dupa inca 6 luni afla ca este insarcinata cu doua minunii , anume gemenii lor JoonMyeon si NamJoon !
_Iubitule unde sunt gemenii ?
_In curte cu Jianh , Hanah ,si Minah se joaca .
_Ok , trebuie sa ii chemam la masa .
_Bine, ma duc eu , afirma Suho sarutand-o dulce .
Monnie zambi urmarindu-si sotul , il adora desi mereu se tachinau hahha , asa păstrând flacăra iubirii lor vie .
Suho se duse in curtea cu flori sa ii cheme pe cei cinci copii la masa .
_Copii la masa !
_Ok Appa /Unchiule ! Se auzira vocile micuților fugind la masa .
Suho ii privea mergand dupa ei agale .
Isi adora neamul foarte mult , se intelegeau bine si erau o mare familie .
Copii se placeau desi se tachinau sau certau , apoi fiind ca lipitorile unul dupa altul haha .
_Hai sa ne spalam pe mainuțe spuse doamna Lee zambitoare nepotilor si nepoatelor sale !
Apoi se asezara la masa savurand bunatatiile .
_Printesa ai grija la bluza, spuse Rinah fetei sale mai micii de 3 anisori Minah stergand-o de sos la gurita .
_Scuze omma ..bolborosi adorabil ceilalti razand .
Fetele lui Baekhyun si Rinah erau prea scumpe si frumoase fiind prințesele familiei , haha Hanah avea 5 ani , iar Minah 3 , semnau cu mama lor la dragalasenie si veselie , iar cu tatal sau la frumusete si nebunie , fiind fâșnete si energice , dar bine educate si politicoase .
_Omma mai vreau pui ! Spuse cu gura plina Namjoon unul din gemenii cuplului Kim #SuMon hihi.
_Acum hahha , dar ți-am spus sa nu mai vorbesti cu gura plina Nammi draga ! Ii facu observatie mama sa dandu-i inca o portie de pui .
_Scuze omma , saranghae haha ! Spuse cute baietelul.
_Ahh la fel ca taica -tu ! KIM Suho de ce i-ai invatat dulcegăriile astea ?! Ahh tocilar afurisit ! Rase Monnie.
Suho chicoti sarutand-o .
_Eee s-a intamplat iubire hahha !
Monnie zambi parâindu-se super cute cand baietii sai isi imitau tatal .
JoonMyeon si NamJoon erau doi baietei de 5 ani jumatate ai familiei Kim ce ii puteai adora din prima clipa daca ai face cunoștință cu ei , super cute , isteti, circarii , jucausi si cu raspunsurile la ei , placandu-le inotul "inca din burtica " si mâncarea hahha , precum si plimbarile si jocurile video .
JoonMyeon era mai linistit si impiedicat ca tatal sau , ascultand muzica clasica si pictand , iar fratele sau geamăn Namjoon era fâșnet "mort" dupa jocuri interactive si video , trotinetă , matematica logica si haine frumoase .
Monnie era mandra de viata sa ,avea un sot bun si cumsecade ce o iubea , rasfata si ajuta mereu , si un neam mare , o mama , un tata ocupat dar care o mai suna din cand in cand si mai trimitea cadouri copiilor , surorii si fratii , nepotii si o cariera înfloritoare, fiind cu adevarat împlinită !
CITEȘTI
Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}
FanfictionTrei frati Trei destine Trei personalitati diferite Aspirati diferite Aceasi iubire ,aceeași familie ...Familia Lee ! *Alyah e o scriitoare visatoare ,ce are proprie librărie si viseaza ca intr-o zi isi va gasi iubirea adevarata ... *Baekhyun u...