Taly era socata ,baiatul cu care venise profesorul in clasa era divin , prea ireal ca sa fie adevarat .
Era inalt , cu un corp atletic si frumos proporționat , trasaturi fara lipsa de imperfecțiune , parul blond si matasos , îmbracat rockie , jeans de culoare neagră, tricou alb , peste care avea o jacheta neagra cu buzunare aurii, iar la gat o pereche de căști mari.
"Cum poate fi asa frumos ?! E vreo păcăleală?! Off Lee Talyah de la prea multa chimie ai innebunit , clar ! Acum vezi feți-frumosii, off...."Gândi fata privindu-l pe cel din fata sa , incercand sa vada daca chiar e real , ori aiureaza ea .
_ Buna ziua elevii! Spuse domnul Yoo profesorul de chimie.
_Buna ziua domnule profesor! Raspunsera elevii facand plecaiunea de începerea orii.
_Astazi dragilor sunteti salvati de test haha ,deoarece aveati un coleg nou .
Prezinte-te te rog ! Ii zambi profesorul blondinului cu ochi negrii ca safirele.
_Buna , eu sunt Yi Luhan ! Sper sa ne intelegem ! Zambi facand o plecaciune , clasa aplaudandu-l fiind topiti dupa el , mai ales fetele haha ."Aww ce nume frumos , Lulu ...."
Gandi iar Taly roșind ._Luhan tu vei sta langa Talyah in banca !
Talyah ridica mana !
Lee Talyah! Spuse profesorul tare , trezind-o pe fata din visare , aceasta ridica mana , Luhan chicoti ducandu-se langa ea in banca .
Ii zambi frumoasei satene si isi scoase cartile spunand in soapta :
_Buna colega , eu sunt Luhan , imi pare bine !
_Buna..eu ..Talyah , adica Taly ...adica imi pare bine ! Se bâlbâi fata intr-un mod adorabil ceea ce il facu pe baiat sa zambeasca , si isi intoarse atentia la tabla murmura "cute" .Taly era rusinata de stilul ei de vorbire in fata noul coleg si isi lasa capul pe banca .
"Ahh ce fraiera sunt ! Cum naiba m-am putut bălbâi in felul asta ?! Mn...adica Talyah ..adica Taly ..offff sunt varza ! "Ora decurse normal , Taly fiind atenta la tabla incercand sa nu se uite la colegul sau de rusine ca o daduse in bară.
Dupa ora profesorul pleca spunandu-l ca vor primi testul la sfarsitul saptamanii.
In clasa era forfotă si toti se adunara in jurul lui Luhan vrand sa faca cunoștință si sa se imprieteneasca .
Acesta le zambi si le raspunse politicos .
Taly il admira zambind .
Una dintre colege lua inițiativa si spuse:_
_Hei Luhan nu ai vrea sa iti facem un tur al liceului , daca tot esti nou? Hihi .
_Aaa mersi pentru oferta , insa deja am un ghid .
Pe Taly ! Spuse zambind si o luase pe fata de dupa umeri , aceasta ramase soc roșind usor in obraji.
_Nu -i asa ca imi vei arata tu scoala Taly ? O intreba Luhan .
Fata aproba , scoțând un "Aham " .
_Aaa pacat ! Am inteles ...ne mai vedem Luhan! Replicara colegele triste si plecara .
Taly inca era in șoc , nu intelegea cum de Luhan o alese fix pe ea sa ii arate școala, cand nici macar nu o intrebase daca vrea lucrul asta .
_Deci imi arati scoala , Taly? Ii șopti seducator la ureche fetei facand-o sa simte furnicaturi tot corpul .
_Mda...sigur !
Insa cum vrei sa iti arat eu ?
_Hahhaha simplu micuțo , esti colega mea de banca , pari inofensiva pe langa fetele alea haha si imi place de tine ! Haha mergem ?
CITEȘTI
Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}
FanfictionTrei frati Trei destine Trei personalitati diferite Aspirati diferite Aceasi iubire ,aceeași familie ...Familia Lee ! *Alyah e o scriitoare visatoare ,ce are proprie librărie si viseaza ca intr-o zi isi va gasi iubirea adevarata ... *Baekhyun u...