10 ❤

57 4 2
                                    

  O noua dimineața se arătă peste frumosul Seoul , anunțând noi sperante si noi începuturi.
Aly se intindea  foindu-se in patul sau , intinzand mana dupa telefonul sau uitandu-se la ceas .
_Hmm ..e 10 A.M ..Lee Alyah e momentul sa te trezesti , isi spuse ducandu-se la baie facand un dus rapid , schimbandu-se intr-o tinuta legera de vara .
Opta pentru un tricou alb , pantaloni de blugi scurti , tenesi albi si o jacheta roz pal , parul facandu-si-l onduleuri legere , machindu-se discret , in final isi lua gentuța , telefonul , aparatul foto  si iesi pe usa .
Era sambata , o zi perfecta pentru o plimbare in parc .

Coborand in sufragerie o vazu pe Taly facand teme , mancand jeleuri , televizorul fiind dat pe un program de muzica

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Coborand in sufragerie o vazu pe Taly facand teme , mancand jeleuri , televizorul fiind dat pe un program de muzica.
_ Buna dimineata Tal ! Cum esti ?
_'Neata unnie , uite imi blestem viata ..off fizica mă omoară.
_ De ce ? Chicoti usor tanara vazandu-si sora adorabila bufnind .
_Pai m-ai am inca 60 de probleme ...si m-am plictisit .
Offf.
_Inteleg , pai mai i-a cate o pauza , si fa-le incet .
Eu te-aș ajuta , insa sunt praf la materile de profil real haha ! Bafta prințesă!
_Stiu unnie haha...mersi oricum !
_Ok te-am lasat ! Dar apropo unde sunt restul ?
_Pai Baek Oppa a plecat la sala cu Kai Oppa , omma  e la cumparaturi , iar Monnie unnie cred ca doarme haha !
_Ok am inteles, ai grija Taly ! Pa-pa!
_Paa unnie ! Să imi aduci ceva bun ! Zambi mezina.
Aly o mângâie zambind , o adora pe micuta ei sora , era prea dulce si se ii implinea mereu dorințele.
Aproband cele spuse de Taly aceasta pleca .

Vremea de luna iunie era asa plăcută, insorita , vantul adiind usor.
Păsărelele erau peste tot putand sa le auzi catecul linistitor , totul era înflorit, mirosul dându-ti sansa sa zambesti larg , bucurandu-te de natura .
Aly adora plimbarile linistite in natura si fotografia , asfel isi scoase aparatul foto incepand sa imortalizeze peisajele mirifice din jurul sau .
Petrecu vreo doua ore plimbandu-se apoi ii lua o sticla de limonada si un baton de ciocolata cu arahide , asezandu-se pe iarba deasa , privind lacul pe care diverse specii de pasari isi faceau veacul .
Zambi savurandu-si gustarea , cand la cativa metri de ea se aseza un cuplu ce  se giugiuleau , vorbind si razand .
Fata ii privi cateva secunde , înghițind  in sec ...ar fi vrut si ea asa ceva ..sa fie fericita impreuna cu jumatatea sa ...sa fie iubita , răsfățată, sa țină pe cineva de mana si sa ii zambeasca , povestindu-i întâmplările de zi cu zi .
Ar fi vrut ..insa era o fata prea plictisitoare pentru baietii de varsta ei .
Puținele incercari ce le avuse ,o facusera sa ii dea seama ca nu prea era facuta pentru o relatie .

"Awwe ce frumosi sunt ....as vrea si eu ...ahh dar cine s-ar uita la un șoricel  de biblioteca ca mine ce ii place sa citeasca si sa se plimbe in parc ca pensionarii..off sunt praf ! Nu am nicio sansa ....
Oare mă va iubi cineva cu adevart vreodata ? Exact asa cum sunt , o tocilara in interior si o fata normala pe exterior ..hahha "

_____________
Inceputul de weekend si exercițiile la sala ii dadeau energie lui Baek .
El si Kai alergau pe banda ascultand muzica preferata.
După vreo doua ore  se opriră, odihnindu-se pe podeaua inchisa la culoare .
_Uuu...ăsta a fost un record de alergare pe banda Baek haha.
Data viitoare te provoc la trei ore , ce zici?
_Haha hoo mă, ce esti nebun? Haha
Vrei sa nu mai pot merge , ia-o mai ușor! Inca doua saptamnanii facem doua ore si dupa marim durata .
_Ok ! Replica Kai stergandu-si sudoarea .
_Aah..ce bine e asa in liniste  !
_Te-ai mai linistit mă? Spuse Baek .
_Da oarecum ...haha..nu iti face griji Baek sunt ok .
Doar  ca ma intriga de ce Aly nu mai vorbeste cu mine, plus ca mai am si examenele de final pe cap ..off.
_Da ma e o perioada naspa , dar ia-o usor ! Gandeste- te bine !
Frate noona nu e supărată pe tine degeaba , doar sti ca e o fata de treaba hahha gandeste-te cu ce ai gresit si repara!
_Aham...murmura Kai .
_Bun , atunci te-am lasat ! Afirma Baek plecand spre vestiar si dușurii.
_Unde pleci mă ?
_La o plimbare haha ! Ciao! Ranji baiatul, in timp ce prietenul său inchise ochi gandindu-se la ale lui .

Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum