20❤

86 4 5
                                    

Monnie facu un dus lung si relaxant incercand sa isi aminteasca ce naiba facuse cu o noapte in urma , dar nu prea reusea.
Asfel iesi din baie înfășurată  într-un prosop blue pufos , schimbandu-se in într-o tinuta de vara legera , adica un maieu scurt negru   si o camasa transparenta si florara peste plus o pereche  scurta de bluji , parul și-l impleti într-o coronița.

Cobori rapid si se duse la familia Lee

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Cobori rapid si se duse la familia Lee .
Trebuia sa ii spuse prietenei sale ce prostie facu si s-o ajute cu un sfat .
Intrand in casa lor o gasi pe Aly la bucutarie facand clatite .
_'Neata Al !
_Hei Monn ! Esti ok ? Ce ai facut aseara ? Ca nu te-am mai gasit pe acolo dupa ce eu si Kai ne-am facut poze cu locul haha .
_A da ?! Deci asta ati facut...
_Da asta , dar tu ? O intreba fata impaturand clatite cu finetti si fructe .
_Offf , mai bine intrebă-mă ce nu am facut ..ahhh
Mărturisi aceasta rusinata luand o clatita dulce.
_I-auzi hahha , adica dezvolta ! Rase Aly .
_Pai ...dupa ce ati plecat voi la pozat , au am ramas la bufet si priveam totul , apoi l-am vazut pe Suho filtrand si poate am dat pe gat mai multe pahare , apoi  azi de dimineață m-am trezit langa el in patul meu .
Amandoi dezbracati si am reactionat urat , ne-am certat , el mi-a spus  ca eu am vrut , chiar l-am rugat sa facem sex si a plecat .
Ahhh ce viata am ! Ce rusine ! Spuse fata lasand capul pe masa .
Aly rase apoi o mangaie .
_Offf chiar ca belea haha , ce nebunii sunteti ! Dar imi place hahha ! Yeyyy .
_Huh? Alyah Lee ce dracu iti place ?! Eu iti spun ca imi e rusine si tie iti place ?
_Da mă , pentru ca asta e primul pas spre o relatie cu Suho , e ceea ce iti trebuie ! Chicoti fata.
_Pff ..mie? Da cine a spus ca vrea o relatie cu ăla? Replica fata dandu-i ochi peste cap .
_Yaa nu mai fi asa circaro, nu mai nega ok? Iti place al naibii de rau Kim Suho si il vrei , recunoaste!
_Pff...baliverne!
_BA NU SUNT ! KIM MONNIE TE BAT AI AUZIT ? TREZESTE-TE ODATA SI I-A SEAMA CA KIM SUHO E BARBATUL DE CARE AI NEVOIE IN VIATA TA ! NU II DA CU PLIT CA VEI REGRETA ! EL E CEL CARE TREBUIE SA TE FACA FERICITA ! ASCULTA-MA SI NU MAI SI ASA CA TE BAT RAU ! tipa Aly

_YA NU MAI TIPA LA MINE ! TE-AM AUZIT HOO!
_Ba nu mai auzit , deoarece observ ca tot bătută in cap esti ! Ahhh vorbeste cu baiatul  si nu mai te ascunde dupa masca asta de  fiara Monnie , ai nevoie de iubire  si fericire in viata ta .
Monnie tacea , Aly avea dreptate , chiar avea nevoie ....
_Hmm..poate ai dreptate ...o sa incerc sa vorbesc .
_Bravo asa se face ! Monnie ascultă-ma nu face prostia care am facut-o eu si Kai , care desi ne iubeau nu am vrut sa recunoastem si daca nu erati tu si si Baek poate si acum eram doi nefericiți fraierii .
_Hahha da asa e ...
Poate asta se intampla si la mine cu Suho nu ?
_Da , exact !
Du-te la el ! Fi fericita ! Ii zambi fata imbratisand-o .
_Ok , mersi Al , mereu sti ce sa imi spui haha .
Si apropo asta e tricoul lu fratimiu ? Hahha ranji fata vazand-o pe prietena sa purtand un tricou larg si blugi.
_Hahha ..poate ..se făstâci fata inrosind.

_Hahha inteleg, deci nu doar eu am avut actiune aseara , ci si voi porumbeilor hahha ! Aww ce ma bucur , Kim Kai in sfarsit face ce trebuie ! Te iubeste  ! _Da ,face , hahha ! Mersi Monnie ! _Si a fost bine? Ranji fata facand referire la partida d...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

_Hahha inteleg, deci nu doar eu am avut actiune aseara , ci si voi porumbeilor hahha ! Aww ce ma bucur , Kim Kai in sfarsit face ce trebuie ! Te iubeste  !
_Da ,face , hahha ! Mersi Monnie !
_Si a fost bine? Ranji fata facand referire la partida de amor a prietenei sale.
_Hmm..A FOST MINUNAT AWWW ! Kai e asa tandru si dulce ...minunat ! Zambi larg fata visand cu ochi deschisi .
_Hahhha ma bucur circaro ! Sa vă țină domnul mereu asa !
_Mersi Monn ! Acum e randul  tau .
_Da ...poate e ...

Spunand astea fetele mănâncară si apoi fiecare se duse la treaba ei .
Monnie era in atelier si se gandea sa ii faca o vizita baiatului la galeria sa .

Orele treceau si acesta se duse cu inima cat un purice la galeria de arta .
Oare ce avea sa ii spuna ? Cum sa se exprime ? Sa isi ceara scuze ca se comportase urat cu el ? Sau sa se abțină ?...nici nu stia ce sa faca , era un haos in capul ei .

Nu apuca sa bata la usa ca Suho  tocmai pleca din institutie , dand "nas in nas " amandoi.
_Monnie hei! Ii zambi baiatul.
_Buna ...replica  mai nesigură fata .
_Cum esti ?
_Hmm..ok ..
_Inteleg  ! Vrei sa ne plimbam si sa vorbim ?
_Ok ...hai !
Asfel cei doi tineri dadura o tura de parc .
Era liniște intre ei...prea multa liniste ..asfel Suho o  sparge .
_Monnie eu ..imi pare rau daca te-am  rănit sau daca crezi ca te-am  folosit !
Nu am vrut sa para asa ..
Eu te iubesc si te vreau , pe cuvant , iar aseara m-am lasat purtat de sentimente ..si ..
Insa Monnie auzindu-i confesiunea zambi si il saruta pe buze scurt chicotind .
Baiatul o lua de talie zambind si o saruta lung .
Sarutul dura cateva secunde , pline de pasiune , iubire , daruire si dorința  .
_Kim Monnie te ador ...ai ajuns fara sa vrei sa ma  farmeci haha .
Fi iubita mea  , te rog !
Aceasta zambi imbratindu-l .
_Hei dă-mi un raspuns hahha ! Rase Suho.
_OK ! DA KIM SUHO VREAU SA FIU IUBITA TA SI SA TE ZAPACESC LA CAP , TOCILAR FRUMOS SI AFURISIT! chicoti imbratisandu-l .
_Awww mersi bestie mea frumoasa !
_Yaaa vrei bataie ?! Haha nu mai spune asa ! Replica cute fata .
_Nț hahha si tu imi spui tocilar , asa ca suntem chit iubito ! Chicoti fericit acesta sarutand-o , Monnie inroșind usor lasandu-si capul pe pieptul sau .
Acesta zambi mangaiind-o .
_Te iubesc Kim Monnie !
_Si eu te iubesc Kim Suho!

"Aww ...fericire ...fericire ...parfumul sufletului frumos !"

_________
Baekhyun trebuia  sa iti sustina  examenele la canto si de aceea se duse mai devreme la facultate .
Dupa ce le dadu  se vazu cu Rinah .
_Oppa ! Spuse fata fericita luandu-l in brate .
_Buna iubito haha ! Cum esti ?
_Super, am dat cateva examene si acum voiam sa mananc , imi e fomnica haha ! Replica cute Rinah , Baek chicoti luand-o de obrajii .
_Ok , hai sa mănâncăm !
_Yeyy! Hahha

Asfel cei doi indragostiti se dusera la o autoservire  aproape de facultate luandu-si diverse bunatatii mancand cu pofta .
Baek o privi pe fata ce manca super cute si il facu sa zambeasca .
_Awe esti asa adorabila Ri ! Cu falcute! Haha
_Mersi oppa si tu esti superb ! Replica fata.
_Ri vezi ca ai crema de branza in coltul gurii ! Ii facu semn fetei .
_A da ?! Unde ? Aici ? Dar se sterse pe langa .
Baek ranji si ii veni o idee .
_Te ajut eu ..hahha
Apoi se apleca peste masa apropiindu-se exagerat fata , mai exact de buzele Rinei lingandu-i picul de crema si apoi ii saruta buzele dulce si lung , facand-o pe fata sa roșească grav .
Dupa ce se desprinse se aseza la locul sau zambind .
_Gata acum esti curata ! Rase trecandu-si limba peste buze.
_Offf Oppa ce figura esti hahha ! Exista servetel sa sti ! Replica Rinah cute .
_Hahha stiu , dar modalitatea mea a fost mai buna si placuta haha .
_Aham...roși fata lasand capul in jos .
Baek chicoti , apoi se duse langa ea oe banca luandu-i chipul in palmele  sale zambind.
_Esti asa minunata Ri ! Mersi sa ai aparut in viata mea micuțo  ! Te iubesc ..
_Awwe oppa ce romantic ..hihi si eu te iubesc ! Raspunse fata sarutandu-l suav .






Hey dragilor capitol nou
#Enjoy
#Ally_InOut
#NEEDITAT

Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum