_Merg eu la bal cu tine daca vrei ! Chicoti Luhan privind-o in ochi .
Taly încremeni ."LUHAN TOCMAI M-A INVITAT LA BAL ????
AWWWWWW"Luhan se uita la fata zgâlțâind-o .
_Hei nu vrei sa mergi cu mine? O intreba baiatul inca o data cute avand o tenta de tristete in glas .
_Ba da vreau !
Normal ca vreau ! Afirma fata mai tare uitand ca se afla la ora de fizică , asfel toata clasa si profesorul se uitara la ea ."Ooo shitt gura proasta ..acum ce fac ? "
_Domnișoară Lee ce inseamna manifestarea asta ?! Spuse dur profesorul ridicandu-se de la catedră.
_Imi pare rau domnule....sopti fata lasand capul in jos .
_Aham ...sigur , eu predam ceva important si dumneata erai printre norișori , in lumea roz cred , ahh .
Fata isi musca buza inferioara de rusine , o comise rau .
_Imi pare rau , am fost atenta doar ca ...am pierdut firul si cand mi-am dat seama , am vorbit mai tare ..imi cer scuze domnule profesor nu se va mai intampla ..
_Ok , dar tot nu scapi nepedepsita , asfel pe langa tema data pentru toata lumea, o sa ai in plus de facut 100 de probleme si un referat despre "Legiile Termodinamicii!"
Si sa sti ca am fost bun , fiind o eleva buna nu o sa ti dau nota 2 pentru ca iti stric media .
_Multumesc domnule ...sopti acesta trista.
_Bun , stai jos !
Fata executa , avand lacrimi in ochi , il ura pe profesorul de fizică, era exigent si moroconos , de ce a trebuit sa se bucure asa fix la ora lui ?!"Aish , ce viata ...acum sunt ingropata in probleme de fizica ....fuck ....bine macar ca merg la bal cu Lulu ...macar atat ! "
Luhan o privea părându-i rau pentru ea , mai bine nu o intreba fix la ora domnului Son.
O mangaie pe umar incercand s-o linistesca si reusi un pic ."Ahhh săracă Taly, din cauza mea e in situația asta ..
Imi pare rău.....poate am s-o ajut la efectuarea lor ! "
zambi Luhan .
Dupa ore Taly era inca posomorâtă asteptand autobuzul, jucandu-se cu o creanga .
Luhan o vazu si fugi spre ea zambind , voia sa ii vada zambetul .
Pff din cauza certei cu profesorul nici macar nu s-a bucurat calumea de invitatia lui .
_Hei bosumflici ! Hahha
Taly ridica capul , privindu- l zambind discret."Aww Lulu , esti soarele meu ...asa frumos.."
_Hei Lu ! Nu ai plecat ?
_Nu , vreau sa merg cu tine si apoi ma duc eu acasa haha .
_Oo serios?
Mersi , roși usor in obraji fata zambind .
_Da , scuze pentru mai devreme , invitatia mea te-a facut sa reactionazi asa , mai bine iti spuneam in pauza , insa nu am avut rabdare ..ma ierti ?
Uite ți-am luat o cutie de praline !
Taly zambi , sarind in bratele lui , Luhan fu uimit cateva momente, insa dupa chicoti imbratisand-o la randul lui .
_Sa inteleg ca ma ierti? Haha
_Aham ...gângurii fata , imbratisandu-l strans , era asa de bine , că nu mai voia sa se departa din acea imbratisare .
_Esti un dulce Lulu, insa nu ai de ce sa te scuzi, eu am fost de vina , eu si gura mea mare hahha .
Nu îți face griji , ma descurc haha,eu am dat-o in bară.
Si sunt bucuroasa ca m-ai invitat la bal , va fi super !
_Da va fi ! Haha .
O mangaie pe spate zambind .
-Aww ce cuplu dragut draga ! Asa eram si noi cand eram ca ei! Afirma o doamnă mergand cu soțul sau pe strada .
_Da draga , scumpii ! Raspunse barbatul .
Cei doi pustanii se rusinara zambind, despărțindu-se din imbratisare .
_Hai acasa ! Spuse Luhan luand-o de mana pe fata vazand autobuzul ce sosea in statie , Taly dadu din cap zambind ."AWWWWWW , LULU AI VAZUT TOATA LUMEA NE VEDE UN CUPLU..CE DIVIN!!! ASA VA FI ! "
____________
CITEȘTI
Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}
FanfictionTrei frati Trei destine Trei personalitati diferite Aspirati diferite Aceasi iubire ,aceeași familie ...Familia Lee ! *Alyah e o scriitoare visatoare ,ce are proprie librărie si viseaza ca intr-o zi isi va gasi iubirea adevarata ... *Baekhyun u...