3❤

71 6 14
                                    

A doua zi in casa Lee era forfota , Aly se aranja pentru a pleca la librarie , Baek canta de mama focului , doamna Lee facea micul dejun, iar Taly tipa ...aham exact cum am spus , tipa deoarece nu  stia cu ce se sa îmbrace pentru liceu.
Auzind-o din camera sa Aly se duse de graba sa vada ce păți.
_Taly , ce ai ? Spuse fata ingrijorata .
Ți-e rau?
_Da unnie , nu sunt bine ....mormai adorabil fata bagand nasul in perna , dand din picioare .
_Da ce ai ? Nu ai facut bine la test?
_Off lasa testul unnie , nici nu l-am dat ..problema  e alta ..
_Care?
_Nu stiu cu ce sa ma îmbrac....
Auzind asa ceva Aly izbucni in ras .
_Yaa de ce razi ? E important ...replica fata dand cu o perna in sora mai mare .
_Scuze , scuze ...insa m-ai facut sa rad deoarece tu niciodata nu ți-ai facut probleme cum sa te imbraci sau cu ce haha .
_Stiu , dar acum e diferit unnie ....vreau sa arat bine pentru Lulu ...spuse rusinoasa .
_Hahhaha ce ma ? Lulu?! Ranji fata .
_Da , adica Luhan ..colegul meu nou de care v-am povestit la cina .
_Aham , si ți-a cazut cu tronc ?!
_Daaaa....e asa frumos si minunat unnie si are ochi aia asa superbi si blanzi,  awww zici că-i o caprioara haha , si corpul aia divin , iar vocea ..aah vocea e asa draguta ! Visa cu ochi deschisi Taly amuzand-o pe Aly .
_Clar te-ai indragostit ! Awww surioara mea și-a găsit un crush ! Ce drăguț  .
De asta vrei sa arati cat mai bine ..înțeleg..
Pai atunci hai sa arati cat mai minunat posibil , insa nu trebuie sa iti faci nimic deosebit esti superba !
_Aww mersi unnie , dar lasa dulcegariile si fă-mă sa arat super ! Hahha
_Bine, hai sa ne uitam ce ai prin dulap ! Haha .
Deschizand dulapul fata vazu numai, bluze, hanorace, tricouri, blugii, sapcii , si jachete .Taly era stilul uosr rock sau sporty .
Printre toate hainele Aly vazu o bluziță alba brodata cu mânicile trei sferturi , asortand-o cu o pereche de jeans albastri si botine cu toc jos de culoare maronie inchis.
Ii facu parul ondulat si o machie discret .
_Gata ! Zambi tanara.
Cum ti se pare Tal?
Adolescenta se privi in oglinga si afirma bucuroasa imbratisandu-si sora .
_Awwe unnie , mersi din suflet ! Lui Lulu o sa ii placa mult haha .

_Cu placere prințesă! Acum haide ! Este 7:00, la 8:00 incep orele , o sa il rugam pe Baek sa te duca

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


_Cu placere prințesă! Acum haide ! Este 7:00, la 8:00 incep orele , o sa il rugam pe Baek sa te duca .
_Super ! Afirma copila luandu-si geanta si coborî.
Aly chicoti indreptandu-se spre camera fratelui sau .
Acesta exersea diferite cantece pentru castingul al selecției in trupa universitatii , azi fiind ziua cea mare .
_Baekkie , hai la masa !
_Da noona ! Vin acum ! Raspunse baiatul luandu-si partiturile, si geanta cu cartii si alte lucrurii necesare la scoala.
Coborî la masa , prezenti fiind Kai , surorile lui si mama .
Dadu un dulce "buna dimineata " primind in schimb zambete si incepu a manca .
_Oppa ma duci si pe mine azi?
_Normal Taly! Ii zambi acesta .
_Mersiiii...replica dulce , restul rasera .
_Si Monnie unde e ? Intreba doamna Lee.
_Nu stiu omma nu mi-a dat niciun mesaj , o fi ocupata cu noua colecție! Spuse Aly.
_Inteleg , Kai tu sti ceva draga?
_Nu  omoni haha , daca lui Al nu i-a dat niciun semn haha , mine nici atat, dar stati linistita poate a muncit pana tarziu si a ramas sa doarma la atelier .
_Ok .
Dupa masa cei patru isi luara pachetele cu mancare si suc natural pregatite de doamna Lee plecand.
Taly urca la Baek in masina , iar Kai o duse pe Aly la librarie .
Drumul pana la librarie a fost linistit , prea linistit pentru gustul lui Kai , asa ca sparse linistea .
_Hei Al , ai patit ceva ?
_Cine eu? Haha nu Kai ..stai linistit, doar ma gandeam .
_La ce ? Poti sa imi spui , doar suntem prieteni de atata timp ...
_Stiu si apreciez acest lucru, insa totul tine de mine .
Chestia e Kai ,ca  in ultima perioada nu pot sa procesez nimic si ma simt inutila ..off...
_Lee Alyah ce vorbe sunt astea mă?! Nu e adevarat ! Esti cea mai minunata si creativa persoana pe care o stiu , stiu ca esti într-o perioada de latență, dar crede-ma o sa fi bine , o sa scrii cea mai tare carte într-o zi , nu iti face griji suntem cu tine , ok? Ii spuse acesta zambind mangaiindu-i umarul .
_Aham ...awww Kai mersi ! A fost dulce ! Haha replica tanara si il imbratisa , fiind deja in fata librariei.
_Nu ai pentru ce Al ! Nu uita esti cea mai tare in tot ceea ce faci ! Haha
_Aham ! Zambi acesta , sarutandu-l pe obraz , baiatul inroși usor chicotind .

Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum