Statura cateva secunde cu buzele lipite ,iar Taly se desprinse de Luhan fiind rusinata .
_Scuze Luhan ...asta ...nu am vrut sa fac asa ceva ...mi-ai pierdut echilibru ..si ..se bălbâi fata rusinata .
Baiatul rade , uitându-l zambind la ea
_Hahaha nu -i nimic Taly ! S-a întamplat ,nu fi rusinata! Chicoti .
Apropo ce faci aici ?
_Am ..am venit sa iti aduc lectiile si fructe proaspete , plus ca am vrut sa vad cum te simti .
_Aww haha mersi ca ai facut asta!
Sunt ok acum haha .
E adevarat ca m-a durut capul si stomacul , insa sunt mai bine !
_Mă bucur ! Zambi Taly .
Ai o camera frumoasa !"Ahh bravo Lee Talyah ce subiect de discutie ! Hhh .."
_Haha mersi , este nu?
"AHH ce e cu tine Yi Luhan ?! Este nu ? Asta e raspuns?! Ahh ... Trebuie sa fac ceva "
_Daca vrei pot sa iti arat casa , că tot esti invitata mea si e prima data a ta aici haha
Ce zici?
_Sigur! Dar sigur esti ok ?
_Da haha stai fara grija !
Hai ! Spuse Luhan ridicandu-se din pat luand-o de mana pe fata aratandu-i casa .
Taly zambi uitandu-se la mainile lor impreunate , formau un pumn perfect, Lulu emana o caldura asa placuta , plus ca parfumul lui o innebunea .Dupa ce ii prezenta casa , ajunse la bacatarie si sufragerie.
_Uu e super draguta casa ta !
_Mersi noona a vrut sa fie asa ! Haha
_Inteleg! Stai doar cu ea ?!
_Da , ai mei sunt plecati mult timp de obicei , vin la lunii acasa .
_Ooo....
_Aham , vrei niste suc ?
_Da .
Luhan scoase sucul de portocale din frigider si ii puse un pahar .
Taly zambea privindu-l , avea sa adore sucul de portocale datorita lui Luhan.
_Potfim !
_Mersi !
Asezandu-se la masa acestia vorbira despre ce se intamplase la școală in absenta băiatului ,insa dupa un timp aparu sora lui Luhan zambind .
_Hei copii am luat tiramisu vreti?
_Daa ! Raspunsera amandoi adorabil .
_Aww ce cuplu dragut !
Taly roși, Luhan zambi .
_Noona , ți-am zis sa nu mai tragi concluzi pana nu vezi fapte !
_Shhht haha eu stiu ce zic , plus ca la cat mi-ai povestit despre Taly parca deja sunteți impreuna !
_Noona taci ! Se rusina baiatul , Taly chocoti ."Awww LULU a vorbit familiei despre mine ! Ce dulcee! Same , same my love !"
MeiLing chicoti plecand in camera sa lasandu-i pe tinerii sa mănânce.
_Asa deci ai vorbit despre mine ? Ranji Taly .
_Hahha da , am vorbit despre totii colegii mei noii ! Noona exagereaza ..nu o lua in seama
Incerca sa o dreagă Luhan schimbând subiectul , fata chicoti , mancand prăjitura ."Stiu ca ma placi Lulu ...in curand o sa ma adori !"
____^^^_^^^^^_____
La universitate Baekhyun statea la ore
gandindu-se cum sa isi planul in actiune .
Cum ii spuse lui Kai , avea de gand s-o faca pe Rinah sa renunte la locul sau din echipa , facandu-i pe alti sa o exaspereze in locul lui.
Ranji , privind grupul "miss royal" , mai exact grupul lui Taeyeon , ce era una dintre cele mai populare fete si membra a echipei .
Stia ca fara voia sa Taeyeon avea sa fie "actorul principal negativ " in opera sa. Fetei ii placeau doua lucrurii :_ sa fie prima la orice si sa o venereze lumea fiind populara .
Insa daca Rinah avea sa fie mai populara ca ea si sa ii ia locul peste tot ? Hahha cu siguranta Taeyeon nu ar răbda si ar face- o pe fata să regrete ca se puse cu ea .
Era planul perfect , Baekhyun avea sa fie un spectator "băgăcios" doar , savurand totul apoi culegand , darul dorit "Locul in echipa si sansa de a fi descoperit ".In pauza pleca din clasa facandu-i cu ochiul lui Taeyeon , salutand-o , fata roșii facandu-i cu mana la randul sau si apoi șusoti bucuroasa cu fetele deoarece Baek o baga in seama .
"Primul pas facut ...dă-i atentie lui Taeyeon ca sa creada ca o placi ...hahha si dupa pasul 2 Taeyeon trebuie sa te vada cu Rinah pentru as face scenarii ca tanara vrea sa ii fure crush-ul " .
Baiatul zambi ducându-se in curtea universitatii vazand-o pe Rinah pe o banca .
Se facu ca se plimba pe acolo , cand fata il observă afirmand fericita .
_Baekkie Oppa! I se auzi vocea dulce , facandu- l pe baiat sa zambesca întorcându-se la ea salutand-o .
_Ooo Rinah, buna !Fata zambi privindu-l , baiatul stia ca era topita dupa el , si il bucura acest lucru , asfel fiind mai usor de manevrat.
Era adevarat ca si el o considera cute si draguta , insa o viitoare cariera era mai importanta pentru el , oricât ar fi fost ea draguta cu el._Ce faci ? O intreba acesta .
_Bine , incerc sa invat despre "Istoria culturiii muzicii epocii moderne " .
_Uu interesant !
_Aham , insa cred ca mi-ar trebui o editie mai recentă.
Sti cumva unde e biblioteca haha ? Universitatea asta e uriașă.
_Haha asa e , e mare .
Te conduc eu daca vrei!
_Da ?! Aww mersi ! Replica zambind fata .
_Hai ! Spuse tanarul.
Ajungand la biblioteca , Rinah zambi sarutandu-l pe obraz pe Baek multumindu-i ,Taeyeon vazu stramband din nas .
"Ce dracu face asta ? Se dă la Baekkie al meu? Nu ..nu prea cred mironosițo ..Lee Baekhyun el al meu !"
_Mersi Oppa Baek ! Acum pot studia in voie ! Haha zambi fata cute ._Ma bucur ....isi trase glasul acesta .
Acum cred ca trebuie sa plec la cursul meu de canto .
Ai grija, ne vedem !
_Da Oppa! Pa-pa!
Baek zambi , facandu-i cu mana ."Hmm...buzele ei se simt asa bine pe piele ..interesant haha ! "
Ranji intrand la ore , multumit ca o vazu clototind de gelozie pe Taeyeon..planul lui avea sa prindă contur.______
Pe seara Kai se duse la libraria lui Aly cu gandul s-o faca sa il ierte , asfel ii lua cutia ei preferata de praline .
Insa ghionionul lui fu sa o vada pe fata cu ticalosul de SeungHo , si culmea il tinea de brat zambindu'- i , urcand in mașina lui .
Asa ceva era scandalos pentru tanar , asa ca astepta sa plece si ii urmari ."Ticalos infect , tu nu o s-o ai pe Aly ! Ahhh !
Si ea, cum sa iasa cu asta ? Off "Urmarindu-i ajunse la restaurantul cu specific pe fructe de mare cum ii spuse in mesaj .
Ii vazu asezandu-se la masa si isi lua si el o masa un pic mai departe de ei , folosind un ziar ca paravan , tragand cu ochiul la ei .
Ii vedea zambind , povestind, chiar ținându-se de mana pentru cateva secunde si deja il luase nervi .
Il enerva faptul ca nu auzea ce vorbeau , doar ii vedea razand si asta nu era de bine ."CE NAIBA I-O SPUNE?! AHHH CE IMI FACI TU LEE ALYAH !? "
hey dragilor capitol nou
#ENJOY
#Ally_InOut
#NEEDITAT
CITEȘTI
Lee's Destiny ❤ #TERMINATA-{NEEDITATĂ}
FanficTrei frati Trei destine Trei personalitati diferite Aspirati diferite Aceasi iubire ,aceeași familie ...Familia Lee ! *Alyah e o scriitoare visatoare ,ce are proprie librărie si viseaza ca intr-o zi isi va gasi iubirea adevarata ... *Baekhyun u...