Sunt Ji Soo și am 17 ani . Sunt o fată optimistă și îmi place să încerc lucruri noi . Ador să-mi petrec timpul alături de cea mai bună prietenă a mea , Min Mi .
Eu arăt așa:Min Mi arată așa:
În două zile voi pleca în Coreea de Sud , deoarece părinții mei și-au găsit un loc de muncă și nu știu cum va reacționa Min Mi . Am invitat-o la mine ca să-i spun vestea .
M: Ce faci, fată?
Eu: Bine ..
M: Ce-ai pățit?
Eu: Trebuie să-ți spun ceva .
M: Spune !
Eu: Păi..
M: Spune odată.. nu te mai ambala atât .
Eu: În două zile voi pleca în Coreea de Sud .
Min Mi se uită la mine și rămâne împietrită .
M: De ce .. Și rămâi acolo de tot ?
Eu: Da ..
M: Când aveai de gând să-mi spui ?
Eu: Astăzi mi-au spus și mie părinții mei..
Știu că nu-i convine lui Min Mi să plec și mai ales atât de departe dar nu am de ales .
Au trecut cele două zile . Trebuia să plec de la 03:00 AM ca să ajung la aeroport la 04:00 . Min Mi a venit cu mine până la aeroport și m-a strâns tare în brațe .
● Pov Min ●
Nu-mi vine să cred că suntem la aeroport . Nu-mi vine să-i mai dau drumul din brațe lui Ji Soo . N-am stat departe una de cealaltă până acum . Abia aștept să treacă timpul pentru că de astăzi îmi strâng bani ca să-mi cumpăr un bilet să merg la ea . Îmi va fi foarte dor de ea .
● Pov Min încheiată ●
Min Mi mi-a dat drumul din brațe și mi-a dat o brățară pe care scria " Forever Together " . M-am urcat în avion și citisem o carte .
Trecuse repede timpul și am ajuns în Coreea . Când am intrat în casă, ai mei m-au condus în cameră unde trebuia sa stau eu . Mi-am aprins laptop-ul ca să ascult muzică și să-i dau mesaj prietenei mele, când de odată m-a strigat mama și m-a trimis la magazin . Nu cunoșteam locul și nu văzusem nici-un magazin prin apropiere . Am mers ce am mai mers și am văzut pe un bloc un poster cu membrii de la BTS . Ei sunt foarte cunoscuți în Coreea și toți sunt înnebuniți după ei . Mi-am întors privirea spre dreapta și am văzut un băiat care îi scăpase valiza, iar hainele lui erau pe jos . Am mers înspre el și l-am ajutat să-și strângă hainele . Acel băiat se uita la mine și mi-a mulțumit . M-am uitat mai bine la el și era un membru de la BTS .
Eu: Heii . Tu ești un membru de la BTS , așa-i ?
X: Da .
Eu: Cum ai facut de ți-a scăpat valiza din mână ?
X: Am vrut să-mi caut niște ochelari și când să fac asta , mi-am văzut hainele pe jos . Cred că n-am închis bine valiza . În fine . Mulțumesc că m-ai ajutat .
Eu: Stai liniștit . Apropo , eu sunt Ji Soo .
X: Eu sunt Jung Kook .Va urma....
CITEȘTI
Great Love
FanfictionO poveste de iubire între Ji Soo și Jung Kook . Oare Ji Soo se va mai îndragostii de altcineva ? Citiți și aflați !