Jung Kook era nervos . Ji Soo interpretase greșit momentul acela .
Wendy l-a ținut de mână și când Ji Soo a mers în camera lui Jung Kook , credea că este ceva mai mult între ei .
JK: Ji Soo, ai ..
Jung Kook îi dă drumul de la mână lui Wendy .
Aceasta nu l-a ascultat, așa că a dat să plece . Când să facă asta , Jung Kook a luat-o de mână și a tras-o spre el .
JK: Stai aici și ascultă-ma !
V: Frate , las-o-n pace !
JK: Tu ce te bagi ?
V: Dacă ea a văzut așa ?!
JK: A interpretat greșit și nu te mai băga tu .
V: Ai mai fost încă odată cu Wendy . N-o face să sufere pe Ji Soo .
JK: Nici nu o plac pe Wendy .
V: Atunci de ce Ji Soo va văzut ținându-vă de mână ?Toți erau în living și-l ascultau pe Jung Kook povestind întâmplarea cu el și cu Wendy din cameră .
JK: Wendy a ciocănit la ușa mea , n-am vrut să-i deschid , ea a intrat cu forța , apoi i-am zis că am deja pe cineva .
V: Pe cine ?Jung Kook se uitase la Ji Soo .
Ji Soo era foarte curioasă de ce va spune Jung Kook .JK: Am zis că o am pe Ji Soo .
Ji Soo făcuse ochii mari , se rușinase și nu știa dacă să-l creadă .
Fata a plecat în cameră la Jung Kook , iar când a vrut să o strige , Min Mi i-a spus lui că va merge după ea .
M: Ji Soo ?
Eu: Ce vrei !
M: Ești împreună cu el ?
Eu: Așa credeam , dar când i-am văzut ținându-se de mână, nu știam ce să mai cred .
M: Poate zice adevărul . Jung Kook nu-i băiat rău și nu cred că ar fi tipul acela să înșele .
Eu: ..
M: Vorbesc eu cu el .Min Mi s-a dus după Jung Kook . Era atât de nervos încât de câte ori o vedea, de atâtea ori îi venea să o lovească pe Wendy .
M: Jung Kook ?
JK: Da .. ?
M: Spui adevărul ?
JK: Jur că așa s-a întâmplat . De Ji Soo m-am îndrăgostit și pe ea am sărutat-o . Dacă nu-mi plăcea de ea , nu făceam asta . Ne-a prins când m-a tras Wendy de mână că dacă era de față de la început , mai ziceam .
M: Te cred ..
JK: Tu mă crezi , dar am nevoie ca Ji Soo să mă creadă .
M: Da ..
JK: Am o idee ! Aș vrea să o ți departe de casă până aranjez eu living-ul cu masă lumânări , înțelegi tu .
M: Da , bine .
JK: Am nevoie ca toți să plece de acasă .Jung Kook a vorbit cu băieții și aceștia au fost de acord să-i lase o seară liberă doar pentru el si Ji Soo .
● Pov Jung Kook ●
Mă gândeam să-i fac o cină romantică acasă . Le-am spus băieților să-mi lase casa doar pentru mine si Ji Soo, o seară , ca să o fac să înțeleagă cum s-a întâmplat lucrurile și să mă creadă .
CITEȘTI
Great Love
FanfictionO poveste de iubire între Ji Soo și Jung Kook . Oare Ji Soo se va mai îndragostii de altcineva ? Citiți și aflați !