The hot night 3

39 9 1
                                    

Jung Kook era pe jos .

Când s-a ridicat , a mers la Ji Soo și o mângâiase pe umeri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Când s-a ridicat , a mers la Ji Soo și o mângâiase pe umeri .

Ji Soo era îmbrăcată în lenjerie intimă și un maieu .

Când a mângâiat-o pe umeri , începuse să o sărute încet pe gât , iar mâinile lui erau îndreptate către bazin .

După ce i-a dat maieul jos , Jung Kook o trântise pe Ji Soo pe pat , iar acesta continuase .

Ji Soo era tentată din ce în ce mai mult . El începuse să o sărute pe burtă , apoi continuase mai jos , după care acesta i-a dat jos lenjeria intimă .

Ea se înroșite toată .

La amândoi le era cald .  

Jung Kook începuse să o sărute , după care îi punea ambele mâini pe fund

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jung Kook începuse să o sărute , după care îi punea ambele mâini pe fund .

O strânsese de gât pe aceasta, iar ea era cu picioarele încleștate pe spatele lui .

Amândoi erau dezbrăcați , iar aceștia erau foarte apropiați .

Amândoi erau dezbrăcați , iar aceștia erau foarte apropiați

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ji Soo îl zgâriase pe spate și i-a lăsat și semne .

După ce l-a zgâriat pe spate , a întors-o pe Ji Soo , iar acesta a pus-o deasupra lui .

Ca să continuie treaba , Ji Soo stătea pe spate cu capul întins pe Jung Kook și cu fața spre el , trăgându-l pe acesta de păr .

După ce a făcut asta , Jung Kook s-a pus cu spatele la perete , iar Ji Soo era cu spatele la el .

După ce și-au făcut de cap , aceștia dezbrăcați , s-au învelit cu o plapumă .

JK: Mmmm ..
Eu: Ce ?
JK: A fost bine !
Eu: Da .. * spun rușinându-mă *
JK: De ce te rușinezi ?
Eu: Ămmm..
JK: Trebuie să te obișnuiești !
Eu: Ce face ?
JK: Hehe .. * spuse acesta întinzându-se *
Eu: Hmm.. * spun eu cu o privire încruntată *
JK: Eu mă pun să dorm !
Eu: Eu mă duc jos .
JK: De ce ? Cine este jos ? * spuse acesta cu ochii închiși și îmbrățișându-mă *
Eu: Serios , Jung Kook ?
JK: Da , Ji Soo !
Eu: Și ce dacă este cineva , vreau să merg ca să beau apă și mi-e și foame .
JK: Cum zici tu !

Ji Soo când a mers în bucătărie să mănânce și să bea , s-a întâlnit cu Jin și cu RM .

Eu: Heii , băieți !
RM: Heii , Ji Soo !
J: Heii , Ji Soo ! Ți-e foame ?
Eu: Da ! D-aia am venit la bucătărie .
J: Ai venit bine . Încearcă asta !

Jin i-a dat să mănânce ceva ce se mănâncă în Coreea .

Eu: Mmm..
J: Este bună ?
Eu: Da ! Mulțumesc !
J: Cu plăcere !
RM: Și.. ce mai faci ?
Eu: Bine , tu ?
RM: Bine și eu !
Eu: Ce face Wendy ?
RM: Wendy ? De ce mă întrebi de ea ?
Eu: Am auzit că ea doarme la tine și d-aia .
RM: Da .. Dacă ne-am strâns mai mulți în casă și este casa mare , i-am zis că poate să doarmă cu mine și ea a vrut să doarmă în living , dar n-am lăsat-o .
Eu: Și .. doarme cu tine ?
RM: Da..
Eu: Da .. bine .
RM: Jin ?
J: Da ?
RM: Știi ceva de V ?
J: Nu , de ce ?
RM: Nu l-am mai văzut de când era în bucătărie . Am mers în cameră la el și nu era .

Venise și Jung Kook .

JK: Ce faceți , băieți ?
RM: Nu știm unde este V !
JK: Îl găsi-ți voi ..
Eu: Serios ?
JK: Da ! Este mare ! Se descurcă el .. Poate este la Lisa . * spuse căscând *
Eu: Îl sun !
JK: De ce ?

Ji Soo când l-a apelat pe V , nu i-a răspuns .

Eu: Nu răspunde !
JK: Și acum ce faci , mergi să-l cauți ?
Eu: Da ! Ai uitat că este prietenul tău și că înainte până să apar eu , erați apropiați ?
JK: ..
Eu: Dacă nu m-ai fi întâlnit pe mine , nu eram împreună și până acum deja îl căutai !
JK: ..
Eu: Jung Kook..

Jung Kook s-a îmbrăcat și ieșise din casă , pentru al căuta pe V . L-a sunat de multe ori și nu i-a răspuns .

Eu: N-am vrut să-i spun chestiile alea , dar chiar așa este ..
RM: Nu te mai enerva și haide să-l căutăm și noi . Știu că-i place de tine și mi-e să nu facă vreo prostie .
Eu: De unde știi ?
RM: De câte ori vorbes cu tine , eram atent la el și îi străluceau ochii .
Eu: Unde ești .... V ? * îmi spun eu *

Toți l-au sunat de multe ori , dar n-au dat de el .

JK: Unde ești , V ?

Va urma...

Great Love  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum