His feelings

41 9 2
                                    

JK: Ji Soo !
Eu: Da .. ?
JK: Ămm.. eu .
Eu: Ce vrei .. ?
JK: Nu știu ce s-a întâmplat și ..
Eu: Te-ai trezit lângă Wendy .
JK: Da ..
Eu: I-ai picat în plasă .
JK: Ji ..

Aceasta plecase din camera lui V . Era foarte supărată pe Jung Kook .

Știe că Wendy i-a făcut ceva , dar nu acceptă ideea că s-a culcat cu fosta lui pentru că ține foarte mult la Jung Kook .

Jung Kook a mers după Ji Soo , iar ea a mers la Jimin .

JM: Heii, Jung Kook !
JK: Heii ..
JM: Aș vrea să-ți spun ceva .
JK: Spune ..

Ji Soo stătea lângă Jimin și se uita la Jung Kook .

JM: Am văzut că Wendy ți-a pus ceva în băutură . Probabil ți-a pus ceva să nu mai știi de tine .

 Probabil ți-a pus ceva să nu mai știi de tine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

JK: Da.. ?
JM Da ....
JK: Ji Soo , nu înțeleg de ce ești supărată pe mine când nici măcar nu este vina mea .
Eu: Mă doare să văd că iubitul meu se culcă .. cu alta .
JK: Stai .. ce? Ai văzut ?
Eu: Da .. am vrut să o bat pe Wendy , dar Jimin nu m-a lăsat . Dacă era după mine, era pe stradă până acum .

RM era prin apropiere de ei și a auzit discuția despre Wendy . Acesta vrea să înnainteze relația de prietenie dintre el și Wendy .

Îi este greu să creadă că a întrecut măsura , mai ales că are probleme cu banii și locuința .

Acesta când deschide ușa o vede pe ea .

RM: Wendy ?
W: Da ?
RM: Ai vrea să vi în camera mea ?
W: Da * spuse ea de parcă știa că va spune asta *

Aceștia doi au mers în camera lui .

RM: Și cum ți- s-a părut petrecerea de aseară de ziua lui V ?
W: Agitată și liniștită în același timp .
RM: Te cred ..
W: Ce vrei să spui ?

Acesta nu-i mai spuse nimic și a sărutat-o .

Ea s-a înroșit . Chiar îi place de RM . El a mers să închidă ușa cu cheia , apoi a luat-o pe Wendy și a pus-o ușor în pat .

Aceștia doi începuse să aibă momente înflăcărate .

W: RM * spuse ea răsuflând un pic greu *
RM: Ai vrea .....
W: Spune ..
RM: Ai vrea să .. fi cu mine ?
W: Da ! * spuse hotărâtă *

Aceștia doi adormise și ușa era încuiată .

Suga când a bătut la ușă , RM încă dormea, așa că el făcuse mai de mult o copie după cheia lui .

Acesta când a deschis ușa , i-a văzut pe amândoi . Suga l-a chemat pe Jung Kook, V , Min Mi, Hoseok și Jimin .

JM: Nu cred !
Eu: Dacă pun mâna pe ea , mi-e că o țin pe post de mop . Aș curăța podeaua cu ea .
V: Ji Soo ! * acesta puse mână pe umărul ei * Stai liniștită ..
JK: V .. Nu înțeleg ceva ..
V: Spune !
JK: Ce tot ai cu Ji Soo ?
V: Adică ?
JK: Îi i-ei ciocolată când îți i-ei și tu , te uiți la ea foarte des în alt sens , doarme la tine .. Ce sunt toate astea ?
Eu: Ce este cu interogatoriul ăsta ?
JK: Ești iubita mea ! * spuse Jung Kook punându-și mâna pe umerii ei * Trebuie să știu ce faci .. cu cine umblii .
Eu: Este treaba mea ce fac !
JK: Ce vrei să spui ?
Eu: Surpriză .. Nu cred că mai suntem împreună din moment ce tu te-ai culcat cu aia .
JK: Ji ..
Eu: Nu spune nimic .. da , ți-a pus ceva în băutură, dar de ce ai băut ce ți-a adus ea ?
JK: Eu ..
Eu: Tu , ce ?
JK: Te iubesc ! Te rog nu mă părăsii . * spuse acesta cu lacrimi în ochi * Tu ești persoana cea mai importantă pentru mine . Nu mă pot gândii la alta, decât la tine . Nu mă pot abține să nu-ți simt mirosul pielii tale . Iartă-mă ! Nu trebuia să beau din ce mi-a adus Wendy . Iartă-mă că i-am picat în clasă , dar îți jur că te iubesc !

Great Love  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum