Suga nu știa cum să facă să le spună , dar totuși a continuat să vorbească , dar încet ca să nu-l audă Jung Kook .
SG: Băieți .. eu trebuie să ..
RM: Spune odată ! * șoptii acesta *Jung Kook se apropiase de băieți .
JK: Heii ! Ce faceți ?
SG: Nimic ..
JK: De ce vorbeați în șoaptă ?
SG: Păi..
RM: Am vrut să nu ne audă Wendy despre ce vorbim .
JK: Bun și despre ce vorbeați ?Suga n-a vrut să-i spună , dar bine că Jin a venit la fix ca să-i cheme pe toți la masă .
Când au terminat de mâncat , Jung Kook și Ji Soo au plecat afară să se plimbe .
SG: Am văzut-o pe Wendy în camera la Jung Kook .
RM: Și ce făcea acolo ?
SG: Căuta ceva .
RM: Ce ?
SG: Nu știu . Asta aș vrea să aflu și eu . Cred că vrea să-i despartă pe Jung Kook și Ji Soo .
RM: Atâta timp cât vom fi noi aici , nu se va întâmpla asta .● Pov Jung Kook ●
Oare de ce șoptea Suga ? Sunt curios .. o fi vorba despre mine și Ji Soo ? Sau o fi pățit ceva " BTS " ?
● Pov Jung Kook încheiată ●
Wendy venise în living , iar ea s-a așezat pe canapea .
RM când a văzut-o , a mers la ea , s-a așezat pe canapea și a vrut să o tragă de limbă ca să-i spună de ce era ea în cameră la Jung Kook .
RM: Wendy ?
W: Da ? * se uită ea cu o privire seducătoare *
RM: Ce faci ?
W: Stau , tu ?
RM: Ămm.. aș vrea să te întreb ceva .
W: Spune !
RM: Ai intrat azi la cineva în cameră ?
W: Ămm..Wendy se blocase , așa că a început să mintă.
W: Da !
RM: La cine ?
W: La Jimin !
RM: Și ce căutai acolo ?
W: Am.. am vrut să-i spun ceva și nu era acolo .
RM: Sigur ?
W: Da . De ce mă întrebi ?
RM: Am vrut să știu ..
W: Bine !RM a mers la Jimin și l-a întreb pe acesta dacă a fost așa , iar el a zis că nu .
RM s-a gândit să vorbească mai mult cu Wendy pentru a vedea ce este în capu ' ei .
RM: Wendy , vrei sa ieșim undeva să mai vorbim ?
W: Da ! * spune ea hotărâtă *Aceștia doi au mers în oraș și au vorbit .
RM: Și .. cum de ai venit aici din nou ?
W: Păi..Aceasta n-a vrut să-i spună pentru ce a venit , sau mai de grabă , pentru cine .
W: Am venit din nou aici , pentru că părinții mei nu se prea descurcau bine cu banii .
RM s-a uitat în ochii ei ca să vadă dacă spune adevărul și chiar îl spunea .
CITEȘTI
Great Love
FanfictionO poveste de iubire între Ji Soo și Jung Kook . Oare Ji Soo se va mai îndragostii de altcineva ? Citiți și aflați !