JK: Avem turneu peste o săptămână și ne întoarcem peste 2 ani ..
Eu: Ce ?
JK: Ji Soo ..
Eu: De ce îmi spui tocmai acum ?
JK: N-am vrut să ..Aceasta dă să plece din casă .
JK: Ji Soo ..
Ji Soo n-a vrut să mai stea în casă , așa că se plimbase câteva ore .
M: Jung Kook , unde este Ji Soo ?
JK: Afară ..
M: Ce-ai făcut ? Ești bine ?
JK: Am nevoie de aer ..H: Știu de ce este trist Jung Kook și de ce se plimbă Ji Soo la ora asta pe afară ..
M: De ce ?
H: Hai mai bine să aflii când vom fi toți ..Când s-au strâns toți în living , RM a început să vorbească și tocmai atunci apăruse Ji Soo și Jung Kook cu câteva minute .
RM: Știți de ce ne-am strâns toți ?
M: De ce .. ?
RM: Deci înseamnă că încă nu le-ați spus .
JM: Nu ..
Eu: Eu știu ..
RM: Decât tu ?
Eu: Da ..
RM: Ai avut curaj , Jung Kook .
JK: Tu vorbește ..
RM: Peste o săptămână avem turneu și ar trebuii să ne întoarcem peste 2 ani .
M: Ce ?
D: Ce ?
Eu: Asta am zis și eu ..
RM: Știu că nu vă comvine , dar este important pentru noi .
M: Așhh..
D: De ce nu mi-ai zis ?
JM: Dahyun , stai !
M: Trebuia să-mi fi spus .A plecat și Dahyun cu Min Mi afară să se plimbe , pentru că nu au acceptat ce a spus RM mai devreme .
V: Lisa , scuze că nu ți-am spus .
L: Este în regulă ..V o ținea de mână pe Lisa .
V: Știu că ai început să mă placi . Și eu te plac și aș vrea să rămânem împreună , să ținem legătura ..
L: Bine ! * spuse zâmbind *V a îmbrățișat-o pe Lisa , dar Jimin și Hoseok erau și ei triști la fel ca Jung Kook .
H: Acum îți simt durerea , Jung Kook .
JM: Și eu ..
JK: Nu ne este ușor nici nouă ..
JM: Merg după Dahyun ..
H: Și eu după Min Mi .Hoseok o căutase pe Min Mi și a dat de ea într-un parc .
H: Min Mi , stai !
M: Ce vrei ?
H: Scuze că nu ți-am spus .. n-am putut ..
M: Hoseok .. trebuia să-mi fi spus . Te înțeleg . Știu că nu ți-e ușor . Îmi va fi dor de tine !
H: Și mie de tine !Aceștia doi s-au îmbrățișat , iar Jimin cu Dahyun s-au împăcat și ei .
JK: Ji Soo !
Eu: Da ?
JK: Iartă-mă ..
Eu: Bine ! Aș vrea să-mi faci o favoare ..
JK: Spune !
Eu: Să ținem legătura și să-mi spui orice faci !
JK: Bine ! * spuse râzând *A trecut și acea săptămână , iar băieții trebuia să-i i-a la revedere de la fete .
JM: Dahyun , să ai grijă de tine ! O să-/i dau mesaj în fiecare zi , bine ?
D: Bine !
JM: Te iubesc !
D: Și eu te iubesc !I-a fost greu lui Jimin să se-îndepărteze de ea , dar îi așteptase și pe băieți .
CITEȘTI
Great Love
FanfictionO poveste de iubire între Ji Soo și Jung Kook . Oare Ji Soo se va mai îndragostii de altcineva ? Citiți și aflați !