Jung Kook rămăsese fără aer . Ji Soo nu știa ce să-i facă , așa că RM l-a dus pe Jung Kook la spital .
El era înăuntru , iar Ji Soo era agitată .
Eu: Ce fraieră sunt ! * spun cu lacrimi în ochi *
RM: Nu este din cauza ta !
Eu: Dacă nu era jurnalul ăla , eram cu el acasă și am fi zâmbit amândoi acum .
RM: Ce voiai ca Jung Kook să nu știe ?
Eu: Am scris cum m-am cunoscut cu el , apoi cu V .
RM: S-a întâmplat ceva între tine și V ?
Eu: Nu , doar că am scris că mi-a plăcut un pic de el și că Jung Kook este cel pe care am pus ochii deja .
RM: Sigur este atât ?
Eu: ..
RM: Ji Soo , nu mă minții !
Eu: Bine , o să-ți zic !
RM: Spune !
Eu: Când i-am văzut pe Jung Kook și Wendy ținându-se de mână , am mers în camera lui V crezând că acesta nu este acolo . Când V a venit în cameră, m-a văzut că plâng . I-am spus ce s-a întâmplat , iar acesta m-a sărutat și am scris că simțisem ceva și pentru V , dar doar un pic .
RM: Aa..
Eu: Nu vreau ca el să știe asta . Chiar îmi place de Jung Kook și n-aș vrea de fiecare dată să se uite urât pe V .
RM: Bine !Doctorii când au venit la Ji Soo și RM , le-a spus că este bine , doar că s-a agitat prea mult .
Toți trei au plecat acasă . Când a intrat pe ușă , Min Mi și cu Hoseok erau amândoi în living .
M: Jung Kook, ești bine ?
JK: Da , dar aș vrea să mă odihnesc .
H: Mergi și dormi . Ji Soo , mergi cu el .
Eu: Voi sta numai cu el ca să mă asigur că va fi bine .
H: Bine !Ji Soo îl ajută pe Jung Kook pentru a urca scările . Acesta se sprijină de ea .
JK: Ji Soo ?
Eu: Da ?
JK: Te rog nu mai fi agitată .
Eu: Ț-i s-a întâmplat din cauza mea .
JK: Nu te învinovății !
Eu: Jung Kook..Acesta se așează în pat , stă ce stă , după care îi mângâie părul și îi spune :
JK: Te rog să nu mai faci asta .
Eu: Ce să fac ?
JK: Am fost mai mult agitat , pentru că ai vrut să pleci și eu n-am vrut asta .
Eu: Nu mai plec !Acesta zâmbește și se bucură că Ji Soo nu mai pleacă .
Era noapte . Jung Kook se trezise și a mers până la bucătărie pentru a mânca ceva .
W: Jung Kook ?
JK: Ce vrei ?
W: Ești bine ?
JK: Dacă mai stai aici , nu voi fi bine .
W: Iartă-mă ! * spune aceasta gândindu-se că Jung Kook o va crede *
JK: Știi ceva ? De ce nu pleci ?
W: Nu vreau !
JK: Ce , este după tine ?
W: Am stat o vreme aici și acum mi-a luat locul o fraieră .
JK: Nu-ți permit să o faci fraieră pe iubita mea .
W: Serios ?
JK: Da !Wendy îi dă jurnalul în mână .
JK: Ce este ăsta ?
W: Jurnalul iubitei tale .Jung Kook se gândise dacă să-i citească jurnalul .
W: Dacă tu nu vrei să citești, il voi da înapoi .
JK: I-l voi duce eu înapoi !Acesta îndreptându-se spre Ji Soo, citise paginile în care ea scrisese .
" JK: Nu trebuia să-și facă griji Ji Soo . "
Acesta intră în cameră și îi spune :
JK: Scuze , dar ți-am citit jurnalul .
Eu: Ce-ai făcut ?
JK: De ce ți-a fost teamă să aflu ?
Eu: De ce mi-ai citit jurnalul ?
JK: Ji Soo , nu mă interesează ce s-a întâmplat cu tine și cu V . Mă bucur că te am pentru mine acum . Ești doar a mea și Wendy nu ne va putea despărții .Ji Soo când a auzit ce a spus Jung Kook , s-a bucurat foarte mult , se simțise mai ușurată , iar aceasta l-a îmbrățișat .
Cei doi au vrut să meargă la un restaurant , după care , să meargă la un hotel .
CITEȘTI
Great Love
FanfictionO poveste de iubire între Ji Soo și Jung Kook . Oare Ji Soo se va mai îndragostii de altcineva ? Citiți și aflați !