Surprise ~ Sfârșit ~

27 10 0
                                    

Fetele au mers la muncă și munceau din greu ca să obțină acei bani pe care le trebuiau pentru acel bilet .

Erau atât de ocupate încât nu prea mai apucau să le vorbească băieților .

Eu: Fetelor , ne mai trebuiesc 5.000 de won pentru toate trei .
M: Mai este până strângem noi acei bani .
D: Fetelor , o facem ca să le facem surpriză băieților .
Eu: Sunt optimistă !
M: Da .. Eu sunt obosită .
Eu: Taci și mergi la treabă .

Le era foarte greu să muncească , din moment ce nu prea au făcut-o până acum . Acum că muncesc , îi înțeleg pe părinții lor ce greu le este .

După două săptămâni , fetele au strâns acei bani .

Eu: Fetelor , am strâns banii !
M: Ce bine ! Când ne luăm biletele ?
Eu: Concertul lor este peste o două zile , așa că-l vom lua azi .
D: Dar ?
Eu: Ce este ?
D: Îmi este rău de avion .
Eu: Te vom ajuta noi ! Ai încredere !
D: Bine !
Eu: Iii ! Spun eu bucuroasă
D: Dar să stați de vorbă cu mine . Spuse aceasta agitată
Eu: Da , măi !

Când venise ziua în care trebuia să mergem la concertul lor , am stat chiar în față unde îi puteam atinge .

Când au început să cânte , băieții încă nu ne observase .

Jimin se simțea atât de bine , încât și-a rupt tricoul de pe el și zici că era într-un ring de box .

Dahyun se uitase urât pe el , pentru că fanele lui începuse să țipe

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dahyun se uitase urât pe el , pentru că fanele lui începuse să țipe .

Ce era drăguț , este că acel " tatuaj " de pe abdomenul lui Jimin , făcut cu un marcăr , scria numele lui Dahyun .

Aceasta începuse să zâmbească . Când au luat pauză , s-a dus să se schimbe și când s-au întors să cânte , băieții erau uimiți de apariția fetelor .

Când le-au văzut , au rămas mască toți . Mai ales , Jung Kook , V și Jimin .

Jung Kook a venit spre Ji Soo , i-a zâmbit și când cântare o melodie romantică , se uitase numai la ea . Era normal să fie pentru Ji Soo acea melodie .

V se apropiase de Lisa și s-au atins . El i-a zâmbit și i-a făcut cu ambele mâini o inimă .

Hoseok i-a zâmbit lui Min Mi și I-a dat mâna lui . S-au ținut de mână două minute , apoi începea să danseze .

Jimin , rușinat de faza de mai devreme , începuse să zâmbească , iar Dahyun se uitase ciudat pe el , dar nu putea să stea supărat , pentru că abia aștepta să-l vadă .

Băieții erau atât de bine dispuși când le-au văzut pe iubitele lor , încât au început să se distreze și mai mult .

Băieții erau atât de bine dispuși când le-au văzut pe iubitele lor , încât au început să se distreze și mai mult

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Toți dansau în linie , erau uniți , iar fetele îi aplaudau cu multă căldură .

Când s-a terminat concertul , Jung Kook , V , Hoseok și Jimin , le-au luat pe fete de mână și le-au dus în " backstage " .

Jung Kook a început să o îmbrățișeze , apoi a luat-o de față și a sărutat-o .

JK: Chiar tu ești ?
Eu: Nu știu .. I-a vezi !
JK: Ce faci ? Spuse acesta îmbrățisând-o tare
Eu: Îmi i-ei toată respirația .
JK: Iartă-mă ! Ce mă bucur să te văd ! Stai .. cum ai făcut de ai venit aici ?
Eu: Important este că sunt aici .
JK: Ai lucrat cumva ? Știi că nu te las să faci asta .
Eu: Taci și pupă-mă ! Ii spun eu râzând .

Jimin era într-un zâmbet de nu-i venea să creadă că Dahyun era chiar în fața ei .

JM: Daaahyunn ! Spuse îmbrățișând-o
D: Ți-ai rupt tricoul , hăă ? Spuse ea cu ochii mici
JM: Daaaahyunn ! Ce-ai mai făcut ? Ai mâncat și tu ceva ? Spuse el râzând
D: Nu prea am mâncat .
JM: Haide cu mine să mâncăm .

Hoseok era tot într-o fericire de nedescris .

H: Ce bine îmi pare să te văd .
M: Te pricepi , idolule ! Îi spuse zâmbind
H: Mulțumesc ! Merg să mă schimb de haine și mă întorc .

V cu Lisa stăteau de vorbă despre cum i-a plăcut concertul Lisei .

JK: Veniți cu noi peste tot !
JM: Da , vreți !
JK: Stai , voi cum ați venit ?
Eu: Decât un bagaj , pentru că mâine dimineață avem avion .
V: Ați plătit pentru dus-întors ?
L: Da ..
V: Atunci vă ducem cu avionul nostru privat și vă și aducem înapoi .
Eu: Nu cred că ne trebuie avionul nostru . Eu am tot ce-mi trebuie în bagajul ăsta .
JK: Îți mai cumpăr eu haine .
Eu: Ce drăguț ești tu !

După ce s-au acomodat cu venirea lor , au mers peste tot cu ei în turneu .

Venise momentul pentru interviul lor , iar câțiva dintre ei au răspuns .

Fetele stăteau în spatele reporter-ului , stând pe niște scaune .

Când punea acela întrebări , ei se mai uitau la fete din când în când și răspundeau .

X: Salut băieți ! Cum a fost turneul vostru ?
RM: A fost super !
X: Jimin , ți-ai rupt tricoul . Spuse acesta zâmbind
JM: M-am simțit foarte bine , încât n-am mai ținut cont că sunt pe scenă .
X: Bun ! Hoseok , Jimin , V și Jung Kook, ați ținut niște fete de mână atunci . Erau fane de ale voastre ?
JM: Unele foarte apropiate ! Spuse acesta zâmbind
X: Bun ! Întrebările mele sunt :
Ce aveți de gând să faceți ?
RM: Avem de gând să mai dăm încă un turneu . Ne place să vedem oamenii cum cântă odată cu noi și se simt bine alături de noi .
X: Cu cine vă înțelegeți cel mai bine din trupă ?
V: Ne înțelegem toți bine !
RM: Suntem toți egali !
X: Cine are pe cineva ?
SG: Băieți .. ! Începuse să zâmbească

Ji Soo era singura care nu se uitase urât pe Jung Kook . Îi zâmbise în continuare .

JK: Eu n-am iubită !

Toți se uitase ciudat la el . Ji Soo începea să se simtă aiurea , iar Jung Kook a vorbit din nou .

JK: Am soție ! Spuse el aducând-o și pe ea în camere

Ea a început să zâmbească , iar ceilalți erau surprinși de răspunsul lui și că stătea lângă el .

V: Bravo ! Îi șoptise lui Jung Kook
JM: Eu sunt cu Dahyun , fata care stă pe scaunul acela .
V: Și eu cu Lisa !
H: Eu cu Min Mi !
X: Să înțeleg că toate fetele de pe rândul acela sunt iubitele voastre ?
H: Da !
X: Să vă țină foarte mult , să le iubiți și să aveți grijă de ele .
JK: Normal că avem grijă de ele ! Spuse acesta zâmbindu-i lui Ji Soo

Se terminase și interviul, iar băieții se jucau cu fetele .

Suga cu RM și cu Jin găsise și ele niște fete la fel de frumoase ca ei și toți erau ca o familie .

Sper că va plăcut această carte ! 😍😍❤❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 03, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Great Love  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum