Why ?

59 10 2
                                    

Nici bine nu și-a terminat propoziția Jung kook și a venit V în cameră .

V: Mă scuzați de deranj , dar am venit să-mi i-au telefonul .

N-am vrut să mai stau trează , așa că am vrut să mă pun la somn .

JK: Ji Soo ?

N-am vrut să-i mai spun nimic .

● Pov Jung Kook ●

Nu m-am putut abține . De mult am vrut să-i ating buzele deși nu cred că trebuia să fac asta . Sunt așa de dulci buzele ei . Poate acum mă crede un nesimțit .

● Pov încheiată ●

Se făcuse dimineață . Când am deschis ochii, Jung Kook nu mai era lângă mine .

Am coborât și era decât V .

V: Neața , Ji Soo !
Eu: Neața ..
V: Cum a fost ?
Eu: Ce să fie ?
V: Cu Jung Kook .

Mă uitasem la el și n-am vrut să-i spun ce s-a întâmplat .

V: De ce nu spui ceva ? S-a întâmplat ceva aseară ?
Eu: Nu ....... ?!

V se uitase la mine cu o privire ciudată .

Eu: Unde este Jung Kook ?
V: S-a dus cu băieții la coregraful nostru pentru a repeta un dans nou .
Eu: Aa.. Tu de ce n ai mers cu ei ?
V: Coregraful mi-a zis ca eu să te aștept . Jung Kook i-a spus coregrafului de tine , n-a vrut să te lase singură , iar acesta mi-a zis mie ca să stau cu tine pentu că are nevoie un pic de Jung Kook .
Eu: Serios ?
V: Da !
Eu: Bine !

Coregraful îl sună pe V , iar acesta îi răspunse :

● Conv telefonică ●

X: V ?
V: Da ?
X: S-a trezit Ji Soo ?
V: Da !
X: Atunci veniți și voi că vă așteptăm afară .
V: Bine !

● Conv telefonică încheiată ●

V: Ji Soo , m-a sunat coregraful și m-a întrebat dacă te-ai trezit și i-am spus da . Acum că ai venit , hai să mergem cu mașina mea .
Eu: Știi să conduci ?
V: Da !

Ne-am urcat în mașina lui V .

V: Și.. ție îți place de Jung Kook ?
Eu: De ce mă întrebi asta ?
V: Doar întrebam !
Eu: De ce mă întrebi asta ?
V: ....

V era un pic ciudat . Când se uită la mine , parcă îi sclipesc ochii .

V: De când ai venit , l-ai făcut să zâmbească pe Jung Kook . Nu l-am mai văzut demult așa .
Eu: Serios ?
V: Da . El înainte râdea , zâmbea des .. îi era foarte bine . După un timp , n-a mai fost așa .

Am stat să mă gândesc mai bine la ce mi-a zis V și cred că fata aceea despre care mi-a vorbit el , l-a schimbat .

Dacă aș întâlni-o nu știu ce i-aș face . Jung Kook este super de treabă și n-aș mai lăsa nici-o fată să-l mai rănească .

Era foarte cald afară și noi încă nu ajunsesem unde erau băieții . Era atât de cald afară încât îi venise rău lui V și ii alunecase mâinile de pe volan .

Eu: V , ești bine ?
V: Sunt bine , doar că este foarte cald și nici n-am mâncat de dimineață .

Mă uitasem la V și era galben la față .

Eu: V , încetinește !
V: Nu-mi merge frâna de mână !
Eu: Adică ?
V: Nu știu de ce !

Viteza mașinii era din ce în ce mai mare . Noi ajunsesem aproape de locul unde trebuia să ne aștepte băieții .

Great Love  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum