Min Mi era încă în brațele lui Hoseok . Acesta se uita la ea cu o privire dulce .
M: Eu merg la Ji Soo .
Hoseok îi dă drumul din brațe și Min Mi se duce la Ji Soo ca să-i vorbească :
M: Jiii Sooo !
Eu: Ce-ai făcut ?
M: Hoseok ar vrea să mă cunoască și când s-a uitat la mine a spus că m-am înroșit , dar i-am zis că este de la soare . Și până să vin la tine , niște copii au trecut prin fața mea , mi-am pierdut echilibrul și când era să pic pe spate , Hoseok m-a prins și am stat să ne uitam unul la altul două secunde .Ce fac ?
Eu: Nu mai fi agitată . Vorbește cu el .
M: Păi..
Eu: Tu mergi la el și discutați .
M: Bine , bine .● Pov Hoseok ●
Ce zâmbet drăguț are Min Mi . A trecut o zi și deja am pus ochii pe ea , doar că aș vrea să o cunosc mai bine . Cred că o voi scoate în oraș .
● Pov Hoseok încheiată ●
Acesta n-a mai stat nici-o secundă și ce a zis a și făcut . Când a invitat-o în oraș, Min Mi nu știa cum să reacționeze .
H: Min Mi ? Ai vrea sa ieșim în oraș ?
M: Eu .. trebuie să ..
H: Lasă treburile .. Tu doar vino cu mine .
M: Bine ..Când Min Mi a mers odată cu Hoseok la el în cameră , s-au uitat la hainele ei și când a văzut că nu prea are haine frumoase , acesta i-a spus :
H: Așhh..
M: Da , știu .. Nu prea am haine frumoase .
H: Bine că ți-am luat ceva .Hoseok i-a trântit pe pat o rochie frumoasă .
H: Ia-o pe tine .
Nici n-au mai stat de vorbă și fata a luat-o pe ea .
Când a ieșit Min Mi din baie , Hoseok a rămas cu o privire blocată înspre Min Mi , iar aceasta când s-a uitat în oglindă , i-a plăcut rochia .
M: Mulțumesc pentru rochie .
Hoseok îi zâmbii acesteia.
M: Dacă tot mergem în oraș , o pot lua și pe Ji Soo cu mine ? Îl i-a și pe Jung Kook cu ea .
● Pov Hoseok ●
Aș fi vrut decât eu să merg cu Min Mi în oraș , dar dacă ea ar vrea să o ia și pe Ji Soo cu ea , sunt de acord .
● Pov Hoseok încheiată ●
Când a venit Min Mi la mine , mi-a zis dacă merg cu ea în oraș și cu Hoseok pentru că a invitat-o decât pe ea , iar ea n-a vrut să meargă singură cu el , pentru că este timidă și nu știe despre ce să vorbească .
Min Mi s-a gândit că poate îl voi lua pe Jung Kook cu mine .
Am mers în living și l-am căutat pe Jung kook, dar nu era . Am căutat și în cameră la el și nu era .
V se uită la mine și începe să mă întrebe:
V: Ji Soo, îl cauți pe Jung Kook ?
Eu: Da , de ce ?
V: A plecat cu Jimin până nu mai știu unde și a zis că se întoarce diseară .
Eu: Nu mai am timp până atunci .
V: De ce ?
Eu: Hoseok a invitat-o pe Min Mi în oraș , iar ea nu vrea să meargă singură pentru că este timidă și a zis să merg eu cu ea și să-l i-au pe Jung Kook cu mine .
V: Vrei să vin eu cu tine ?
Eu: Am de ales ?Era vremea de a merge toți patru în oraș . Hoseok cu Min Mi și eu cu V .
Eu eram îmbrăcată așa:
CITEȘTI
Great Love
FanfictionO poveste de iubire între Ji Soo și Jung Kook . Oare Ji Soo se va mai îndragostii de altcineva ? Citiți și aflați !