The meeting

85 18 2
                                    

Sincer , nici nu mă așteptam să dau de Jung Kook . Și eu sunt o fană de al lor , dar nu cred că s-ar uita la una ca mine .
● Pov Jung Kook ●
Ce frumos din partea ei că m-a ajutat să-mi strâng hainele de pe jos . Cred că dacă nu era ea , nu m-ar fi ajutat nimeni . Este drăguță , frumoasă și m-i se pare de treabă . Sunt curios ce fel de persoană este . Simt că nu este ca toate fetele . Pare a fi genul de persoană pe care o doare undeva de ce spune lumea și face ce-i place .
● Pov Jung Kook încheiată ●
Dau să plec , iar Jung Kook mă trage de mână .
JK: Ji Soo ?
Eu: Da , Jung Kook ?
JK: Ai vrea să ieșim în oraș să ne mai cunoaștem ?
Eu: Sigur .. și apropo , știi vreun magazin ? M-au trimis ai mei să cumpăr ceva de la magazin doar că nu dau de nici-un magazin și apoi cred că o să-mi i-a ceva până găsesc și drumul spre casă .
Jung Kook începe să râdă , se apropie de mine și-mi spune :
JK: Dacă vrei , te ajut eu .
Aprob din cap și el m-a dus la un magazin . După ce am cumpărat ce trebuia , m-a dus până în fața casei mele .
JK: Vin să te i-au diseară pe la 18:00 ?
Eu: Bine !
Când am ajuns acasă , i-am dat mesaj lui Min Mi și i-am povestit de cine am dat pe stradă .
● Conv telefonică Min Mi ●
M: Ce faci, Ji Soo ?
Eu: Bine , tu ?
M: Bine ! M-am plimbat singură prin oraș și tocmai ce voiam să te sun .
Eu: Îți spun de cine am dat pe stradă ?
M: Spune !
Eu: Am dat de un membru de la BTS .
M: Serios ?
Eu: Da !
M: De cine ?
Eu: De Jung Kook .
M: Era cu cineva sau singur ?
Eu: Singur . M-am uitat în dreapta mea , l-am văzut pe Jung Kook că i-a scăpat valiza din mână și am mers să-l ajut . Apoi am început să vorbim , după care m-a invitat în oraș , pentru că ar vrea să mă cunoască mai bine . Merg diseară pe la 18:00 .
M: Bine . Să-mi povestești tot .
Eu: Bine , Min Min ! Mai vorbim ..
M: Pa-pa !
Eu: Pa !
● Conv telefonică Min Mi încheiată ●
Era ora 18:00 . M-am uitat pe geam și Jung Kook era deja în fața casei mele .
Eu eram îmbrăcată așa :

  Eu eram îmbrăcată așa :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar Jung Kook așa:

  JK: Bună , Ji Soo !Eu: Bună , Jung Kook !Jung Kook se apropie mai mult de mine și îmi dă un buchet de trandafiri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

JK: Bună , Ji Soo !
Eu: Bună , Jung Kook !
Jung Kook se apropie mai mult de mine și îmi dă un buchet de trandafiri .
Eu: Ce frumos din partea ta .
Mulțumesc !
JK: N-ai pentru ce .
Am mers într-un restaurant în care mâncarea era scumpă și băutura la fel . Jung Kook l-a chemat pe chelner pentru a ne lua comanda și am început să vorbim :
JK: Și .. câți ani ai ?
Eu: Am 17 ani ! Tu ?
JK: Am 23 de ani !
Eu: Mulți înainte !
JK: Mulțumesc , la fel ! Arăți de 20 de ani mai bine spus .
Eu: Ț-i se pare .
Când am mâncat dintr-o prăjitură , nu știu cum de lingura mi-a alunecat din mână și mi-a sărit un pic de ciocolată pe față .
JK: Ji Soo ?
Eu: Da ?
JK: Ai un pic de ciocolată pe .. toată fața .
Eu: Mi-am dat seama .
Jung Kook începea să râdă , apoi m-a șters cu un șervețel pe față . Se uitase cu o privire la mine ..
Când am terminat de mâncat , m-a dus într-un loc foarte frumos , era liniște și nimeni nu trecea pe acolo .

Great Love  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum