Când a vrut să se apropie V de mine , mă sunase Min Mi . Îmi scot telefonul din buzunar și îi răspund :
● Conv telefonică Min Mi ●
M: Ji Soo ?
Eu: Da ?
M: Trebuie să-ți spun ceva !
Eu: Spune !
M: Mâine vin în Coreea !
Eu: Serios ?
M: Da ! Abia aștept să te văd !
Eu: Și eu . Ce veste bună !
M: Știu . Vi să mă i-ei ?
Eu: Da .
M: Bine . La ora 18:00 să fi la aeroport .
Eu: Bine !
M: Mai vorbim . Ai grijă de tine !
Eu: Bine . Și tu să ai grijă de tine !
M: Pa !
Eu: Pa !● Conv telefonică Min Mi încheiată ●
V: Cine este Min Mi ?
Eu: Este ce-a mai bună prietenă a mea . N-am stat una fără cealaltă până acum . Abia aștept să o i-au de la aeroport .
V: Vrei să .... te duc eu până acolo ?
Eu: Mulțumesc , dar cred că o să-i spun lui RM să vină cu mine să o i-au de la aeroport .
V: Bine !Era 10:00 AM și toți erau în dormitoarele lor . Când m-am trezit , am mers la RM să-i spun daca ar putea să vină cu mine să o i-au pe Min Mi de la aeroport și el a zis că da .
Hoseok era prin apropiere când vorbisem cu RM, apoi a venit la mine și am început să vorbim :
H: Neața !
Eu: Neața !
H: Pe cine trebuie să i-ei de la aeroport ?
Eu: Pe cea mai bună prietenă a mea . O cheamă Min Mi, știe de voi că sunteți trupa BTS și abia așteaptă să ne vedem .
H: Bun !Se făcuse 17:00 , iar eu cu RM trebuia să mergem să o luăm pe Min Mi de la aeroport . Făcusem o oră până acolo .
Când am văzut că se deschid ușile , mă uitam numai după ea . Când am văzut o , ne-am luat în brațe .
M: Ji soo !
Eu: Min Mi !
M: Nu-mi vine să cred că am ajuns la tine .
Eu: Ce bine este când suntem amândouă . Apropo , nu v-am făcut cunoștință . El este RM . RM, ea este Min Mi .
RM: Îmi pare bine !
M: Și mie !Și-au strâns mâna unul celuilalt , ne-am urcat toți în mașină și am mers în drum spre casă .
Când am intrat pe ușă , toți băieții aveau privirile îndreptate spre noi .
Eu: Băieți , ea este cea mai bună prietenă a mea , Min Mi !
M: Îmi pare bine să vă cunosc .Hoseok se uitase cu o privire la Min Mi ..
Băieți: Și nouă ne pare bine !
Dacă tot părinții mei sunt plecați si eu locuiesc cu băieții , i-am zis lui Min Mi să stea cu unul dintre ei în cameră .
Ne-am strâns toți ca să hotărâm cine cu cine doarme .
RM cu Suga , Jin singur , Jimin cu V , iar Hoseok a început să spună :
H: Min Mi , dacă vrei , poți să stai la mine .
M: Sigur ?
H: Da !
M: Bine , mulțumesc !
H: N-ai pentru ce !Min Mi își despachetase hainele , iar eu am ajutat-o să facă loc în dulapul lui Hoseok .
A doua zi , de când Min Mi s-a mutat cu noi, am mers toți la pișcină .
Erau toți așa de amuzanți . Mai ales V cu fața aia de copilaș mic . Este atât de copilăros și de drăguț .
Acum , când Jung Kook se uită la mine, se uita cu o față diferită .
Nu mai este supărat sau nervos , zâmbește ca în perioada în care l-am cunoscut și mă face fericită să-l văd zâmbind .
S-au distrat mult băieții . Când Min Mi a stat pe șezlong , Hoseok a văzut-o , a venit lângă ea și a început să vorbească :
H: Min Mi ?
M: Da ?
H: Îți place aici ?
M: Da , mai ales că este și Ji Soo !
H: Cum v-ați cunoscut voi ?
M: Păi.. eram într-un mall și erau manechine în vitrine . Când am văzut-o pe Ji Soo că a vrut să se pună în vitrină în locul manechinului , nu mai puteam de râs . Apoi când am văzut lumea că trece și Ji Soo trebuia să stea împietrită , nimeni nu și-a dat seama , așa că am făcut și eu ca ea , ne-am amuzat și ne-am împrietenit .Hoseok începuse să râdă la ce a spus Min Mi .
M: Ce se distrează băieții .
H: Da !
M: De ce nu mergi să te distrezi cu ei ?
H: Vreau să stau cu tine să mai vorbim .Min Mi se înroșise toată la față .
H: Ce te-ai înroșit .
M: Eu ?
H: Da !
M: Este de la soare . Merg până la Ji Soo să-i spun ceva .
H: Bine !Min Mi se ridicase în picioare . A văzut că sandalele ei erau desprinse și când a vrut să ș-i le facă , niște copii alergase prin fața ei .
Când Min Mi s-a ridicat și își pierduse echilibrul , era să cadă pe spate . Hoseok s-a ridicat repede de pe șezlong și a prins-o pe Min Min .
H: Te-am prins !
Amândoi n-au spus nimic timp de 2 secunde .
M: Mulțumesc că m-ai prins .
Hoseok , eu ..Va urma....
CITEȘTI
Great Love
FanfictionO poveste de iubire între Ji Soo și Jung Kook . Oare Ji Soo se va mai îndragostii de altcineva ? Citiți și aflați !