4. BÖLÜM SAVAŞ BAŞLIYOR

651 9 1
                                    

Tom sadık atından inip kılıcını çekti. Elenna ise yayına bir ok koydu. Tom Elenna'ya bakmadan " hazır mısın" diye sordu. Elenna " her zaman"

    Mutantların önde gelenlerden biri değişik bir şey söyledi ve mutantlar saldırıya koyuldu. Elenna yayına bir ok koyup fırlattı. Ok bir mutanta değince mutant yere düştü ve büyük bir çığlık attı sonra toza dönüp kum tanecikleri oldu ardından da havaya karıştı. Tom da kılıcını bir mutanta batırdı, onada aynısı oldu. Bir mutantın oku atmak için hazırlanırken mutantlar saldırıya geçtiler. Gümüş ve Fırtına yardıma geldiler. Tom kendine saldıran bir mutanttan korunmak için kalkanını kaldırdı. Mutant mızrağını tekrar kaldırdı ama Tom mutantı kesti. Elenna " Tom, yardım eeeeeet"

    Tom Elenna'ya bakınca Elenna'yı kaçırıyordu. Tom var gücü ile mutantlara doğru koşuyordu ki elinde kalkanı olan mutantlar önünde duvar ördüler. Tom mutantların üstünden taklalar açıp Elenna'yı kaçıran mutantların peşinden koşarak Elenna'yı kaçıran mutantları yok edip Elenna'yı kurtardı Tom'un hayvan dostlarının savaşıp direndiğini fark etti. Tom mutantlara doğru koşarken mutantların geri çekildiğini görünce rahatladı. Mutantlar tamamen gözden kaybolunca harita hareket etti bakınca mavi civa kıvrıla kıvrıla bir kelime oldu Tom dikkatlice okudu. "Kılıcın sapı " yazıyordu. Tom" Acaba kudretli kılıç nasıl? "diye sordu kendi kendine. Ve yoluna devam ettiler.

CANAVAR PEŞİNDE KAN SAVAŞÇISI KARLOSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin