Tom dağa vardığında, dağdan aşağı aşırı derecede çok taş parçası düşmüş olduğunu gördü. Bunu Karlos yapmıştı buna emindi. Canavar dağa zarar vermekle kalmıyor, yuvarlanan kayaç ve taş parçaları Dolambaçlı Nehri'de kapatıyordu. Tom sinirle gerilerek Elenna'ya doğru dönüp "buradan çıkmanın bir yolu yok " diyince Elenna söze girip " şu köşede toprak kayması olmuyor" dedi. Tom "iyi fikir" dedi. Yollarına toprak kayması olmayan yerden devam ettiler yol çok uzundu ve gelir gelmez yola koyuldukları için birşey de yiyememişlerdi. Ama dinlenip birşey de yiyecek vakit yoktu çünkü her an yollarınada da toprak kayması vurabilirdi Tom Elenna'nın da aynı durumda olduğunu gördü. Derken tepeye bir düzlüğe çıkmışlardı. Tom "kamp yapılacak bir yer değil ama biraz dinlenebiliriz" dedi. Gümüş ve Fırtına kendilerini yere attılar. Elenna " demek ki onlarda bizim kadar yorulmuşlar" dedi. Tom evet anlamında başını salladı. Bu sırada Fırtına'nın eyerine doğru emekleyerek gitti ve matarasını, Elenna'nın matarasını ardından da kurutulmuş etleri ve meyveleri çıkardı. Ateş yakıp mataralarında ki suyun bir kısmını içip bir kısmını büyük bir tasa koydu bu tası Tom'un amcası Henry amca vermişti. Tom suyu koyduktan sonra kurumuş et ve meyveleri suya koyup tası ateşin önüne koydu. Piştiğinde meyveleri Tom ile Elenna yedi. Etleri ise Gümüş yedi. Neyse ki Fırtına ot yiyordu. Tom "hadi toparlanıp gidiyoruz" demesiyle toparlanıp tekrar yola çıktılar. Dağı ne kadar çıktıkça hava azalıyor soğuk artıyordu , Tom giderken yolda bir çocuk fark etti. Çocuk Tom'dan biraz kısaydı ve yere bakıyordu. Elenna çocuğu fark ettiğinde " ne oldu yolunu mu kaybettin? " derken çocuğun omzunu tuttu. Çocuk bir adım geri gitti Elenna'nın eli kaydı. Çocuk Tom'a baktı kızıl gözleri parlıyordu. Tom " sen kimsin ? " diye sordu. Çocuk " siz beni tanımazsın ama ben sana o kadar yakınım ki" dedi. Ardından " saldır " dedi. Bir anda Tom'un üzerine bir gölge düştü. Tom canavara baktı. Ve çocuğa bakı "bunu sen mi..." çocuk yerinde yoktu. Tom korku ile Karlos'a döndü. Ve " gel bakalım " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANAVAR PEŞİNDE KAN SAVAŞÇISI KARLOS
Adventurecanavar peşindenin 54. kitabı çıktı Tom bu sefer hiç tanımadığı bir yakınına karşı KARDEŞİ hem kardeşi diğer büyücülerden çok daha güçlü!!! Kudretli kılıç TOM BU SEFER BAŞARABİLECEK Mİ?