Karlos kızgınlık ile kükredi. Canavarın ağzından çıkan acayip pis koku yüzünden Tom kusacak gibi oldu. Karlos uzun tırnağını Tom'un üzerine savurdu. Tom sağa doğru kendini atarak saldırıyı savuşturdu. Tom kılıcını canavara savurdu ama canavarın kalın kürkünü geçemedi. Elenna canavarın yüzüne bir ok fırlattı. Canavarın yüzüne saplanınca canavar acı dolu bir çığlık attı. Karlos'un o iğrenç kokusu yine Tom'a geldi. Tom canavardan uzaklaşmaya başlamıştı. Tom canavara uzaktan bakınca alnında bir kılıç sapı olduğunu gördü. Derken canavar Tom'a saldırıya geçti. Tom sağa doğru atladı. Canavar ise dağdan aşağı düştü. Ama canavar çok aşağı da düşmedi. Canavar uzun tırnaklarını taşa vurdu o kadar keskindi ki taşın içine girmişti. Karlos yine tırmandı. Tom Karlos'a saldırıya geçti. Kılıcı ile ancak canavarın kürkünden bir tel tek döküldü. Şimdi sıra canavardaydı Karlos Tom'a bir tekme attı. Tom Karlos'dan metrelerce ilerisine düştü ve " ben bu canavarı nasıl yenebilirim " diye düşünürken Karlos'un arkasından Arkta yükseldi ve Karlos'un kafasına bir yumuruk indirdi. Tom'un içi gururla doldu. En başta düşmanı olan canavar. Şimdi Tom'a yardım ediyordu. Arktanın yumruğu ile canavar sarsıldı. Dağdan düştü. Tom sapı aramak için yere indi her tarafı karış karış inceledi ama sapı bulamadı neredeyse 2,3 saat olmuştu.
Tom umutsuzlukla Kral Hugo'nun sarayına gitti. Elenna yol boyunca Tom'a destek oldu. Hugo'nun sarayına döndüler. Hugo Tom geldiğinde Hugo'nun sorduğu ilk soru "sapı aldınız mı? " Oldu Tom üzgün bir şekilde başını salladı. Elenna Tom nefes alsın diye balkona çıkardı.
Kurdu Gümüş ve atı Fırtına Tom'a adeta birşey olmaz dercesine bağırıyordu. Tom gözünü yumdu ve o sırada çığlık ve koku bir anda geldi Tom kafasını kaldırdığında deşhetle kendini yere attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANAVAR PEŞİNDE KAN SAVAŞÇISI KARLOS
Adventurecanavar peşindenin 54. kitabı çıktı Tom bu sefer hiç tanımadığı bir yakınına karşı KARDEŞİ hem kardeşi diğer büyücülerden çok daha güçlü!!! Kudretli kılıç TOM BU SEFER BAŞARABİLECEK Mİ?