Haritanın sol alt köşede kızıl civa, sağ alt köşede mavi civa ve sağ üst köşede yeşil civa vardı. Tom haritayı incelerken kalkanından gelen titreme yüzünden kalkanına baktı Dağ Trolü Arkta'nın tüyü titriyordu Tom "pekâlâ, hadi gidelim "dedi. Ve yola çıktılar. Dağa azkala havadan bişeyler düşüyor gibi oldu Tom dikkatli baktığında bunun oklar olduğunu gördü ama bu oklar sıradan oklar değildi ucu yanan oklardı. Okları uzakta ki zarzor seçebildiği kalabalıktan geliyordu. Tom "ama neden" dedikten sonra Elenna'ya döndü Elenna deşhet dolu bakışlarla Tom'a döndü "acilen geri kaçmalıyız "
Tom sadık atına hemen bindi. Elenna'da Tom'un arkasına geçti Tom Fırtına'ya "deeh" diye bağırdı. Fırtına var gücü ile koşmaya başladı. Gümüş'te takip ediyordu. İlk ok birkaç metre ilerlerine düştü Tom'un kalbi hızla atıyordu. Tom"hadi oğlum" diye bağırdı. Fırtına zigzag çizerek koşmaya başladı. Tom arkasına döndüğünde Gümüş'ün onları izlediğini görünce birazcık da olsa rahatlamıştı ki , ama o da ne bir ok Elenna'ya doğru geliyordu .Fırtına hemen çevik bir hamleyle sola döndü ve ok yere isabet etti Tom derin bir nefes aldı Elenna kıl payı kurtulduğundan habersiz Tom'a " bunların derdi ne?" diye bağırdı. Tom "bilmiyorum" diye mırıldandı.
Ve sonunda okların hedefinden çıktıIar. Elenna " Tom dikkat et mutantlar" dedi. Tom yanına baktığında elinde: Kılıçlar, oklar, mızraklar, oraklar, mınçıkalar, bıçaklar, hançerler, çatallı kılıçlar, testereler ...Elenna" şimdi ne yapacağız? çok kalabalıklar" dedi. Tom " savaşacağız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANAVAR PEŞİNDE KAN SAVAŞÇISI KARLOS
Maceracanavar peşindenin 54. kitabı çıktı Tom bu sefer hiç tanımadığı bir yakınına karşı KARDEŞİ hem kardeşi diğer büyücülerden çok daha güçlü!!! Kudretli kılıç TOM BU SEFER BAŞARABİLECEK Mİ?