GİRİŞ

2K 45 9
                                    

Avantia'nın bir bekçisi olan Scoot çok üşümüştü ve yorulmuştu. Çünkü bu soğuk ve sisli havada uyumaktan başka hiçbir şey yapılamazdı. Scott kılıcını çekerek aşağıya baktı . Her zamanki gibi bir şey yoktu.
Scott " Benim sıramın bitmesıne az kalmıştır" deyip kendini teselli etti ve tekrar dağdan aşağı baktı ve dağ trolü olan Arkta'yı gördü Arkta dağdan başka bir dağa atlayıp gözden kayboldu.
Kısa süre sonra çığlık sesleri geldi ardından da çok kötü bir koku.
  Scott " ne oluyor burada" dedi.  O sırada Arkta'nın tüm dağı inleten çığlığı ile kulaklarını kapatmak zorunda kaldı. Ve o iğrenç kokusu gittikçe artıyordu, ve Arkta'nın kanlı bedeni tam arkasına düştü.
Scott bir yandan korku bir yandan da heyecan ile "neler oluyor" diye bağırdı. Bu sırada kötü koku nedeniyle kıyafetini burnuna kadar çekti.
Scott'un arkasıdan artan koku ve ses nedeniyle korkarakda olsa arkasına baktı, ilk gördüğü Karlos idi. Canavar Scoot'a baktı. Adam en başta ne yapması gerektiğini şaşırdı. Tüm cesaretini toplayıp canavara kılıcını çekti.
Karlos çok sinirlenip bağırdı iğrenç kokusu yüzünden bayılacak gibi oldu. Scott kılıcını canavara salladı. Ancak canavarın kalın kürkünü delmesi imkansız idi. Canavar Scoot'a baktı ve o uzun tırnaklarını gösterdi adam korkudan donakaldı canavar adama bağırınca Scott " sen nesin böyle" dedi.
Canavar kükrdi ve o iğrenç kokusunu yine saldı. Adam yavaş yavaş gerilemeye başlamıştı. Canavar adama yaklaşmaya başladı. Scott geri geri giderken ayağı bir çıkıntıya değdi ve yere düştü. Scott sonu geldiğini anlayınca canavara dönüp " hey bütün gücün bu mu?" diye haykırdı
Ve bu onun son sözü oldu...

CANAVAR PEŞİNDE KAN SAVAŞÇISI KARLOSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin