Final

289 42 21
                                    

N/A: Nu mă mai simt în stare să termin această carte, dar totuşi vă voi arăta ce final pregătisem.

La înmormântarea lui Harry, Louis stă în spate, încât să nu îl poată vedea nimeni. Se relaxează după un timp, moment în care imaginea lui i se arată şi reuşeşte să o alunge.

Iese afară din biserică, cerşind după aer. Se aşează pe o bancă, unde spre fericirea lui, apare şi Zayn. Se iau la ceartă şi se sfârşeste totul cu ei doi bătându-se şi fiind despărțiți de unii oameni prezenți.

Louis află că Zayn este de vină pentru faptul că el este văzut acum cu alțu ochi, de familia lui Harry.

Timpul curge şi se împlinesc trei luni de atunci. Louis se înscrie la facultatea de arte, susținând ideea că-şi poate exprima mai bine durerea creând decât distrugând totul în jur, din cauza durerii.

Când iese de la facultate în prima zi, primeşte mesaj de la Evelyn, iubita lui Niall, în care susține că este însărcinată şi că al ei copil, este al lui.

Fiind instabil emoțional, începe să îşi descarce furia pe ea şi să o batjocorească, utilizând ale sale cuvinte obscene.

În tot acest timp, el rezistă datorită lui Niall, care la început îi scuipa în mâncare.

Louis reia şedințele terapeutice şi dă semne de vindecare până în clipa când se află la o întâlnire, încercându-şi norocul cu o fată. Ea îl face să realizeze că inima lui nu mai poate fi reparată şi că întotdeauna îi va aparține lui Harry.

Ajungând acasă, se aşează pe pat şi începe să scrie o scrisoare. Îşi aşează gândurile pe hârtie şi în cele din urmă, face pasul cel mare.

Se sinucide cu gândul că îşi va revedea iubitul.

Povestea celor doi s-ar fi terminat cu un ultim paragraf.

"Copilul zburdă din brațele mamei sale la vederea ziarului adus de vânt. Ziar al cărui titlu mare conținea următoarele cuvinte: "Pacient din ospiciu, găsit mort în baie, spânzurat." "

Şi aici veneau explicațiile.

Nimic nu a fost real. Totul s-a petrecut în capul lui Louis.

În tot acest timp el, fiind internat la ospiciu, alături de alți oameni cu probleme mintale, şi-a creat o lume a sa.

Copilăria sa şi alte lucruri menționate la începutul cărții, au fost reale, inclusiv Josh.

El a ajuns în acest loc, după moartea lui Josh. A fost atât de afectat încât nu a mai avut control asupra propriei sale minți, iar cei apropiați lui, l-au închis acolo.

A continuat să se învinovățească până a găsit o a doua şansă, prin Harry.

I-a făcut asemănători astfel încat, el să fie cu totul împăcat la gândul că va fi mai bun de data aceasta.

Din păcate, mintea sa a rămas la fel de otrăvită şi nu a durat mult. Astfel încât, uşor uşor, Zayn şi-a făcut intrarea. Poate că fiecare celulă din corpul său ştia că e o minciună şi că nu poate trăi aşa.

Şi a respectat asta. Şi-a găsit sfârşitul în baia ospiciului, spânzurat de țeava de apă.

Sfârşit.

N/A: Încă îmi doresc să vă mulțumesc. De-a lungul "aventurii mele", ați continuat să-mi fiți alătur deşi ştiu că v-am dezamăgit în nenumărate rânduri.

Nesiguranța mea s-a accentuat în timp şi uite-mă aici, nereuşind să termin acest lucru minunat pentru mine.

Niciodată nu mi-aş fi putut imagina asta şi nu aş fi putut cere mai mult.

Această carte înseamnă enorm pentru mine şi aşa va rămâne mereu.

P.S Mai ştiți când spuneam de un al doilea volum? El trebuia să conțină viața lui Louis din ospiciu.











Scuză-mă// Larry StylinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum