"Arghh!"
"PARK JIMIN!"
Aera merempuh bilik Jimin tanpa mengetuk pintu dahulu dan kearah Jimin yg sedang mengadu kesakitan di meja belajarnya. Mata Aera membuntang besar apabila melihat cecair darah menitis di atas meja belajar hasil torehan Jimin pada lengannya.
"Jakkaman."
Aera berlari turun kebawah dan mengambil first aid kit dan tidak lupa juga besen yg berada didapur dan berlari semula kedalam bilik Jimin. Aera membuka pili air di tandas Jimin dan memenuhkan hampir separuh besen kemudian membawa nya keluar.
"Apeo!"
Aera membersihkan kesan darah di torehan Jimin. Kemudian diambilnya ubat kuning dan menyapu kasar dengan menggunakan kapas.
"Yah! Kau tahu tak sakit kau buat camtu!! Kalau tak ikhlas baik tak-"
"SENYAPLAH!! BOLEH DUDUK DIAM TAK?? KALAU SAKIT GIGIT LAH HUJUNG BAJU KAU TUE APA GUNA KAU PAKAI BAJU TIME2 CAMNI??!"
Dada Aera naik turun menahan marah. Jimin terdiam dan memandang Aera tajam. Kali pertama dia melihat Aera begitu marah membuatkannya diam seribu bahasa dan menggigit hujung bajunya seperti yg disuruh. Aera menjeling Jimin dan teruskan menyapu rata ubat kuning.
Aera membalut kemas lengan Jimin dan mengemas segala peralatan tadi masuk kedalam tempat asal. Aera bangun dan mengangkat besen dan first aid kit ingin keluar dari bilik.
"Mianhae.."
Aera berhenti di tengah jalan tanpa memusingkan badannya menghadap Jimin.
"...sebab buat Aera risau..jeongmal mianhae"
Aera hanya memandang sisi kemudian menghadiahkan senyuman sinis pada Jimin namun Jimin masih nampak.
"...knapa tak buat dalam lagi torehan tue?? Biar mati tinggalkan aq sengsorang camtu.."
Aera keluar dari bilik Jimin dan kearah dapur. Aera menyimpan first aid kit dan membasuh besen yg digunakan tadi. Setitis air matanya mula menitis namun Aera hanya membiarkannya.
"Stop hurting yourself"
YOU ARE READING
✔ STOP!! » 박지민
FanfictionPlease stop everything. I'm tired. status:complete (20/05/18) ended:19.06.18