Epic 9 : Mianhae

31 7 0
                                    

Jimin menggaru belakang tengkuk nya. Mukanya merah padam kerana malu.

"Aishh..Aera...dengar kan..oppa kata apa..janganlah suro oppa ulang lagi... malu"

Aera tarik muka menyampah bila Jimin acah-acah tutup muka kerana malu. Air yg tinggal separuh lagi itu diteguk abis oleh Aera. Jimin kembali serius dan mengeluarkan sesuatu didalam poketnya.

"Aera..memandangkan saeng pekak disebabkan faktor usia yg makin meningkat..pgft..oppa akan ulang balik..disebabkan oppa terlampau hensem dan...gentleman.."

Aera memandang Jimin dengan pandangan tak puas hati.

"Aera tak tua kay..gentleman konon..bluekk"

"Hoi..jangan lah spoilkan mood oppa nak serius ni -_-"

"Hehe..sambung2.."


Jimin memandang Aera serius dan mengeluarkan cincin dari tangannya. Aera hanya memandang tanpa perasaan.

"Min Aera...I love you..can you be mine?"

Tangan Jimin meraih tangan Aera dan menggenggam nya kuat. Harapan yg tinggi diletakkan olehnya pada Aera berharap supaya perempuan itu menerimanya.

"Jimin..."

"Yes..dear??"

Mata Aera tepat memandang wajah Jimin yg serius. Matanya berkalih seketika pada cincin dan tangan yg dipegang oleh Jimin.


































"...mianhae.."

Wajah Jimin berubah namun cuba dikekalkan. Aera masih lagi memandang Jimin.

"...mianhae..tapi saeng tak..-"

"Gwaenchanha..."

"...saeng bule bagi jawapan bila saeng dah sedia...-"













"Ani...bukan tue-"

"Aera.."


Jimin tersenyum kelat memandang Aera.






"..Gwaenchanha...oppa setia tunggu jawapan Aera"

✔ STOP!! » 박지민Where stories live. Discover now