Bütün bildiklerini yalan olması ,hatta daha fazla bütün hayatının yalan olması.bu zamana kadar bütün çektiğin acıların hiç bir anlamı olmaması.Bütün hayatının daha doğrusu olmayan hayatının gözlerin önünden geçmesi insanın delirmekle düşünmek arasındaki ince çizgideydi Yagız şuan.Bomboş bakıyordu sadece ...Rüzgar saçlarına değerken sanki bütün anılarını bir bir götürüyordu.Her değdiğinde bir anı canlanıyordu gözünün önünde.Annesinin Sinan ve Selin ' e gösterdiği değeri göstermemesi.Yurt dışına gittiği gün karanlık geceleri.Her anı aslında olmayan hayatının birer parçasını taşıyordu .Saçlarını beynini ,kalbini söküp atmak istiyordu şuan şimdi burada yok olmak istiyordu ,aslında hiç var olmadığımı bildiği halde.
-Yağız ' ta ki onun sesini duyana kadar.O isim onun dudaklarından döküldüğü anda yere düştü Yağız ya da belki de boşluğa...Güçsüzlüğünü hissetti o an .Koşarak geldi Hazan ona sarıldı hıçkıra hıçkıra ağlayarak.Her yarasını kendi bedenine ruhuna işlesin istiyordu Hazan .Yeter ki o iyi olsun istiyordu .Yağız ona da kızgındı ama şuan yanında olmasını istediği tek insan Hazan dı .Tek sığınmak istediği liman oydu .Sarılırken bütün acılarını boşaltıyordu her döktüğünde damlada sanki haykırışları bütün Dünya ya yayılıyordu.
-Özür dilerim ben özür dilerim 'diyordu Hazan Yağız'ın duymadığını biliyordu o şuanda değildi .Biliyordu geçmişteydi belki de gelecekte ama şuanda değildi.
1 saat aralıksız sarıldılar soğuk demeden yorulmadan hissetmeden sadece göz yaşları ve sımsıkı sarılma.Herkese her şeye rağmen ...
Hazan onun üşüdüğünü hissettiği an göz yaşlarını silip hafifçe ayrıldı ve ayağa kalktı .Yağız tepkisizce bakıyordu.Elini uzattı sevdiği adama
-Hadi gel gidelim buradan gidelim sen ve ben -"
-Affedemem seni Hazan kendimi kaybettim ben Yağız değilim o söyelediğiniz Mehmette değilim.Sana ihtiyacım olmasına rağmen affedemem seni .Gerçek değilsin sende git olur mu git ' diyebildi Yağız.
-Bu zamana kadar kaçtım, gittim, saklandım ve sakladım zaten .Seni senden korumak için bu halini görmemek için vazgeçtim senden zaten.Ama şimdi kovsan da ,kızsan da ,sevsen de vazgeçmem ,gitmem gidemem Yağız .Ben çünkü Yağız Eğemene aşık değilim .Ben ' diyerek elini Yağız'ın kalbine götürdü
-Ben bu kalbe aşığım , 'Yağız dan düşen göz yaşlarını sildi 'bu gözlere aşığım .Ben ismine, kim olduğuna ,geçmişine, geleceğine değil sadece sana; karşımda duran bu adama aşığım.Ne yaparsa yap gitmeyeceğim bu sefer değil .Bu sefer değil...İster affet ister nefret et ama izin ver yanında kalayım sadece buna izin ver...Yağız dayanamayıp bir daha sarıldı sevdiği kadına onun kokusunda kaybettiği huzuru aradı.Ben ne yapacağım ' diyebildi sadece.
-Biz Yağız biz artık biziz bunu beraber atlatacağız kimseyi düşünmeden kimseye hesap vermeden sadece biz atlatacağız .Biz yalnızca ikimiz....