Ormanın derinliklerinde koşuyordu seslenmeden sadece koşuyordum .Bu anı yaşamıştı kerime yaşatmıştı daha önce ama bu sefer daha farklı hissediyordu Yağız ı arıyordu sanki gözleri .Korkuyordu ilerledikçe korkuyordu .Sesi kısılmıştı adeta bağırsa bile koskoca boşluk yutuyordu nefesini.Şuan istediği tek şey ışık görmekti en ufak bir ışık yanan bir kor lambası bile yeterli olurdu şuan.İlerledikçe daha da kalbi hızla atmaya başladı .Görmek istemiyordu sanki görüntüyü hissediyordu kötü bir şey vardı ileride.Giden ayakları durdu kaskatı kesildi adeta.Yer çekimi denen şey şuan hiç bir ifade etmiyordu .Derin bir nefes alıp bir adım daha attı .Ve o an sanki bütün korkusu geçmişti çünkü gülümseyen Yağız ı görmüştü gözü .O an karanlık olan orman birden kır bahçesine dönüşmüştü .Elini uzattı Yağız sımsıcak gülümsemesi ile hadi ' dedi .Hazan güvenle elini tutmak isterken birden yeniden her yer zifiri karanlık oldu .Yağız diye bağırıp ona doğru koşarken bir kez daha Yağız geriye gidiyordu.Yağız Yağız ' gitme diye bağırırken birden sıcak terler ile uyandı Hazan.Uyanır uyanmaz kalbinin acısını dindirmek için elini götürdü .Saatine baktı gece 2 ydi .Kötü bir rüyaydı Hazan sadece kabustu dedi kendini rahatlatmak için .Yağız ı uyandırmalıydı en azından sesini duymalıydı.Telefonu aldı eline arıyordu ama açan yoktu .Endişesi başına vurdu Hazan ın .Üzerini bile değiştirmeden gizlice çıktı evden .O saatte şansına taksi bulabildiğine sevindi .Takside hala Yağız ı arıyordu ama bir süre sonra açılmıyor ve telefon kapanıyordu .Taksici Hazan ' a abla bi sıkıntı mı var ' dedi .Hazan başta anlamasa da üzerine baktı pijamalarla dışarı çıktıgını o an fark etti.Utandı biraz kafasını hayır anlamında salladı .Bir an önce Yağız ı görmek istiyordu sadece.
Yarım saat sonra takside inerek koşar adım Yağız a giden merdivenleri tırmandı .Kapıya soluk soluğa geldi .Tüm gücüyle saldırıyordu kapıya ,zile...
Yağız Yağız ...
***
Yağız kapının sesi ile irkildi bir anda.Önce saate baktı 2.35 di .Kim bu saatte dediği an Hazan ın sesini duydu ani bir hızla fırladı yataktan koşarak kapıyı açtı.Hazan Yağız ı görür görmez boynuna atladı .Sarıldı sıkıca kemiklerini kırarcasına sarıldı .Her sarıldığında şükrediyordu adeta .Kötü hisleri ,duyguları o an kaybolmuştu çünkü .Derince nefes alabiliyordu ,rahatça...
Yağız şaşkınca ve korkarak Hazan a baktı
-Bir şey mi oldu Hazan ne bu halin ' dedi
-Hayır sadece sana ulaşamayınca içimi kötü bir his kapladı ondan koşar adım çıktım evden ' dedi.Yağız biraz gülümsedi üşümüşsün ve farkında değilsin gel içeriye ' dedi.
Hazan o an gerçekten de üşüdüğünü fark etti.Kanepeye oturup üzerine küçük bir polar sardı.
-Bi kahve içelim bari ' dedi Yağız mutfağa ilerlerken.Hazan gülümseyip olur dedi.Poları sardıkça Yağız ın kokusu geliyordu burnuna .O an gerçekten de güvende oldugunu hissediyordu
Elinde iki kahve ile geldi Yağız .Al bakalım diyerek uzattı kahveyi Hazan a .
-Ee niye gecenin yarısı bu kadar endişelenip geldin ' dedi Yağız.
-Bilmiyorum kötü bir rüya gördüm .Bu kadar etkilenmem normalde ama bu çok farklı hissettirdi arayınca ulaşamayınca endişelenmişim ondan naptığımı bilmiyorum ' dedi.Yağız o an daha da mutlu oldugunu ve aynı zaman da şanslı olduğunu hissetti.Zaman mekan fark etmiyordu Hazan için ne olursa olsun Hazan ona koşacaktı her zaman .Gülümseyerek yanına oturdu ve sıkıca bir kez daha sardı kadınını.5 10 dakika sonra Hazan a baktıgında çoktan uykuya daldıgını anladı Yağız .Hafifçe odaya götürüp yatırdı ikinci kez uyuyordu Hazan kendi odasında .O an fark etti odaya ne kadar yakıştıgını ve odanın onsuz ne kadar boş durduğunu .Artık yapmalıydı o teklifi .Artık her gün bu manzaraya bakarak uyumalı ve uyanmalıydı...Çaktırmadan odadan çıkıp Kerem i aradı ve aklındaki planı anlattı heyecanla..