Hesaplaşma part 1

476 28 13
                                    


Hazan ...Bu isim ilk defa hakkını veriyordu yüreklerde.İlk defa Yağız ın içini üşütmüştü Hazan...

Bırakıp gitme ihtimali ile karşı karşıya kalmak ve elinden o an için hiç bir şey yapamamak.

Ne olduğunu anlayamadı ilk an sonra toparlandı yine bunu bize yapma Hazan dedi Hazan ın arkasından bir iki adım attığında .Koşmaya başlayacakken telefonuna bir gelen bir mesaj ile duraksadı..

****

Hazan Yağız ın arkasından gelmemesi için dua ediyordu adeta.Karşıda onları izleyen adama doğru ilerledi .Adam şaşkınca olanları rapor ediyordu telefonda Hazan adı gibi emindi.Hazan ın ona yaklaştığını anlayınca kapattı telefonu 

-Beni bekliyor değil mi ' diyerek geldi yanına Hazan.

-Hazan hanım ' dedi babasının görevlisi .

-Aç kapıyı götür beni babama çok bekletmeyelim değil mi babamızı kızar falan sonra ' .

Adam itiraz etmeden arka kapıyı açtı Hazan a ve arabayı sürmeye başladı.Hazan arka koltukta ,araba hareket ettikçe ,yol ilerledikçe adeta gerginliği artıyordu ruhunda.Kafasında söyleyeceği cümleleri toparlamaya çalışırken bir taraftan da tırnaklarını birbirine sürtüyordu stresten.

Kararan havadan parıldayan ışıklara baktı ve derin bir nefes aldı .Hazan Çamkıran madem bir yola girdin annen için ,sevdiğin adam için güçlü olmalısın yapmalısın bunu .' diye iç geçirdi .

.'Geldik ' talimatı ile Hazan arabadan indi .Yavaşça koca köşkün merdivenlerinden çıktı birer birer.Eceline mi gidiyordu zaferine mi belli değildi çünkü...

İçeri geçtiğinde her zaman ki gibi soğuk odaya girmişlerdi yine o kasvetli odada sinirle oturan babası gözleri kızarmış şekilde Hazan a baktı .Dişlerini sıkarak elindeki viski bardağını yere fırlattı Hazan a doğru kalkarak.Sen sen ne yaptığını sanıyorsun küçük hanım ' dedi .


Hazan korkusunu belli etmemeliydi bu sefer değildi .Rahat bir nefes alarak karşı koltuğa hiç bir şey yokmuş gibi oturdu .Ayak ayak üstüne attı ve her geldiğimde hep aynı şeyi yapıyorsunuz bu kadar sinir tansiyonunuza etki etmiyor mu ' dedi rahat bir şekilde.Adam dikkatle Hazan ı izledi ilk defa Hazan ı bu şekilde rahat bir tavırda görüyordu birden sinirine engel olup 

-Ben sana evlen dedim sense ayrıldın değil mi ' dedi düşününce bir kez daha sinirlendiğini fark etti avuçlarını sıktı .Hazan küçük bir kahkaha attı 

-Kaç yıldır bu işin içerisindesiniz belli annemi bile alt eden adam şimdi küçük bir şirketi ele geçirmek için Yağız ile evlenmemi istiyor ne kadar da banel bir fikir.Uzun vadede yok etmek amaca uymaz bir hamle de bütün şirketi yıkmak varken ' dedi Hazan.Adam cevap vermedi ama Hazan ın fikrini ne değiştirdiğini merak etmişti konuşmasına devam etmesi için kalktığı koltuğa yeniden oturdu.

-Adamımı görene kadar Yağız için ölüp bitiyordu bir anda ne değişti de onun arkasından daha sinsice plan yapabildin ' dedi .

-Unuttunuz mu ben sizin kızınızım .Kanımda sizin kanınız dolaşıyor bundan başka cevaba gerek olduğunu düşünmüyorum ' dedi Hazan .Adam ilk defa gülümsedi karşısındaki kız gerçekten şimdi onun kızı gibi konuşmuştu hoşuna gitti bu laf .


-Bak sen şu işe küçük hanımın dediklerine keyiflendim şimdi .Anlat bakalım amacın neymiş nasıl yapacaksın bir çırpıda. 

-Anlatmadan önce sebebini bilmem gerek onca zaman sonra niye döndün ve ne istiyorsun Yağız dan annemden benden.Bunların sebebini bilmeden tek bir hamle bile yapmam.' dedi Hazan

Sadece BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin