Hazan onunla oyun mu oynuyordu ne yapmaya çalışıyordu bu kız .Odasının kapısında tüm olanları düşünüyordu .Kendine özgüvenini gülümseyen gözleri canlanıyordu zihninde.Daha fazla dayanamadı ve hızla yan odaya geçti .Hazan Gökhan ın odasına yerleşmişti .Hala ne yapmaya çalışıyordu kendi bile emin değildi .Ama ilk kez beraber çalışmayacaklardı sonuçta .Yüz güzeli olduğunda da ortaklardı .Her şeyi baştan yapacaktı Hazan adım adım olmayan ilişkilerini bu sefer temellerini kendi atacaktı .Bu sefer biz olmak için elinden geleni yapacaktı.Ne Sinan ne Hazım ne de başka birini düşünmeyecekti .Çünkü artık emindi ikisi de birbirini hak ediyordu .Bu düşünceler ile baş başayken kapının hızla açılması ile arkasını döndü .Yağız sinirle girmişti odaya ama Hazan ile göz göze gelince yine içinde bir yumuşama gerçekleşmişti.Belli etmemeye çalışarak
-Sen nasıl böyle bir şey yaparsın amacın ne Hazan .Hala ne ile uğraşıyorsun .
-İlk defa ortak değiliz Yağız abartma istersen ' dedi umursamaz davranmaya çalışarak.Yağız onun bu kadar rahat olmasına şaşırmıştı .
-Tamam haklısın ama o zamanlar mecburiyet vardı şimdi ne var söylesene ' dedi .Hazan kaşlarını yukarı kaldırıp hafif bir tebesssüm etti.
-Cevabını bildiğin şeyleri sormazdın sen ' dedi Hazan duraksayarak .Daha fazla duramadı bakamadı yüzüne çünkü bakarsa dirayetini kırabilirdi .Yağız 'n yanından geçip kapıya yönelecekken bileklerinde hissettiği sıcaklık ile Yağız ' a çekildi.Yağız neden hızla Hazan ı durdurmuştu bilmiyordu .Şuan ikisi de hem birbirine bakıyordu hem de dile getiremedikleri tuhaf duyguların eseri oluyorlardı .Aralarındaki mesafe çok azdı .
-Bunu yapma Hazan pişman olacağın şeyler yapma ,git lütfen daha fazla yakınama gelme git ' dedi Yağız aslında Kal derken bile.. Hazan bir kez daha baktı gözlerine yakın mesafeyi bozmak istemedi hatta biraz daha yaklaştırdı çehresini Yağız ' a dudakları dudakları değmesine milim kalmıştı sanki.
-Benim korkum yok Yağız Eğemen sana bu kadar yaklaşabilirim oyun oynamaya gelen sensin korkusuz olanında sen olması gerekmiyor mu ' dedi Hazan.Yağız hiç bir şey diyemedi Hazan ise kendini engeleyerek geri çekildi ve o hızla kapıdan dışarı çıktı koşarak lavaboya gitti .İçeri girer girmez elini kalbine götürdü .Biraz önce yaptığı şey için utandı kısa bir süre.Ellerini yanaklarına götürüp aynada görüntüsüne baktı .
Yağız Hazan ın bıraktığı yerdeydi .Onun bu olur olmaz özgüveni karşısında hep şaşıran taraf oluyordu .Gözlerini kapattı yine cesaret edememişti o mesafeyi kapatmamıştı anlık bir pişmanlık yaşadı .Ah yine bana ne yapıyorsun sen ' dedi kendi kendine ....
.......
Kerem bütün ders boyunca Ece yi izlemişti .Bazen kaçamaklarını Ece tarafından yakalanınca utanıyordu .Ders bitimini söyleyince hoca hemen önlüğünü çıkartıp önden çıkan Ece nin peşinden koştu .Ece telefonla konuşuyordu
-Tamam anne okulun girişine getir orada bekleyeceğim seni' diyerek telefonu kapattı.
-Ece Ece ' ismini duyunca şaşırdı ve arkasına baktı Ece ve baktığı gibi geri döndü çünkü artık sıkılmıştı .
-Ya kaçma benden kötü bir insan değilim ' dedi nefes nefese kalarak Kerem.Durdu sonunda
-Ne istiyorsun benden sapık mısın ' dedi en sonunda Ece.
-Hayır sadece karşılaşmamızın bir kader olduğunu düşünmüyor musun ' dedi.
-Imm evet bir düşünüyüm hayır kader falan yok ortada deyip ' yoluna devam etti Ece.