Kibrine kaybolmuş bir adam bakıyordu Hazan a .Baba kelimesine yakışmayan bir adam karşısındaydı .Yaşadığı şoku atlatamamışken her şeyin bir şaka olacağından şüphe duymazken birden yabancı olan adam ona hayatına müdahale etmek istiyordu.Onu en sevdiği adam ile sınamak istiyordu .Buna Hazan ın gücü yetmezdi yetemezdi .Her zorluğa göğüs gelirdi ama Yağız a bir kez daha acı veremezdi.
Adam ayağa kalktı Hazan a doğru yürüdü otur şuraya diye emir verdi kolları ile iterek.
-Sen benim babam değilsin sen hiç bir şeyim değilsin asla da olmayacaksın.Annem seni sakladığına göre bize yalan söylediğine göre eminim bir bildiği vardır.Şu tavırlarından belli nasıl bir insan olduğun .Ruhunun karanlığı o kadar yüzüne yansımış ki .Bırak ne istiyorsun benden ' dedi.Adam elindeki viski şişesini sıktı önce sonra da bir kenara fırlattı sertçe.Hazan bir an irkilip elini kulaklarına kapadı.
-O annen benim kaç yılımı aldı biliyor musun sen ' Annem deyip durma yoksa bütün sinirimi senden çıkartacağım .
Annen ile ayrı hesaplaşacağım ben zaten buraya onun için getirmedim seni .Seni Egemenler için getirdim ' dedi.
-Egemenler holdingi eline geçmesini sağlayacaksın .Sonra da yavaş yavaş yeniden yok edeceksin ' dedi.Hazan kaşlarını çatarak baktı yüzüne adamın.
-Aptal sevgilinin yapamadığını sen yapacaksın 'dedi .
-Ne demek bu şimdi ' dedi.
-Bu hayatta zaafı olanlar kaybeder Hazan.Sen zaafına yenik düşersen o zaman işte o zaman kaybettiririm sana Hazan .Sevdiğin herkesi kaybedersin .' dedi aleni tehdit ediyordu Hazan ı.
Hazan içten içe bu karanlıktan korksa da boyun eğmedi korkularına ayağa kalktı .Adamın yanına yaklaştı .Elinden geleni ardına koyma senden de senin köpeklerinden de korkmuyorum ' .
Hızla kapıya yöneldi bu sefer gidişine izin vermişlerdi .Kapıdan çıktığı gibi koşmaya başladı koştukça tehditleri geliyordu aklına .Yağız ona gitmeliyim ' dedi.Ne telefonu yanındaydı ne de parası vardı .Bir taksi çevirip Yağız ın evine sürdüler.
Yağız araba ile evine yeni dönmüştü nereye baktıysa Hazan ı bulamamış ve delirmekle delirmemek arasında gidip gelmişti .İçeriye adım atamıyor karanlıkta arabasının önünde sürekli ileri geri tur atıyordu .Kendi kendine nerdesin diyerek söyleniyordu.O sıra yaklaşan taksinin farları gözünü yaktı .Farlar ışığını kıstığında içinden Hazan ın indiğini görünce dizlerindeki bağ çözüldü sanki.Hazan Yağız ı görür görmez güvende olduğunu hissetti.İkisi de görür görmez birbirlerine doğru koştular ve muhteşem bir şekilde sarıldılar .Kokuları birbirine karışırcasına.Biri merak endişe duygusu ile yeniden kavuşmanın rahatlığı ile sıkı sıkıya sararken diğeri korkularından kaçıp güvendiği kollarda kendini bulduğu için sıkıca sarıyordu sevdiği adamın bedenini.Yağız saçlarından sonra da yanaklarından öpüp ellerini Hazan ın yanaklarına koyup neredeydin sen nerede .İyi misin bir şeyin var mı ' diye endişe ile kontrol etti.Hazan hayır anlamında başını salladı.
Taksicinin parası ödedikten sonra bir kez daha Hazan a sarıldı .Neden telefonu yanına almadın neden sana ulaşamadım Hazan ' dedi bir kez daha .
-Anlatacağım ama bugün sende kalabilir miyim eve dönmek istemiyorum Yağız ' dedi.Olur Ece yi arayalım annen de o da çok merak ettiler ' dedi.
Telefonunu almak için arabaya yöneldiğinde Yağız Hazan ın karşısında bir adam Yağız ın tam arkadan bakıyordu .Hazan anlamasa da Yağız a silah ile yaklaştığını görünce şoka girdi .Hayır sakın dedi içinden başını sallayarak .O zaman telefonuna mesaj geldi