Seçim ...

869 55 10
                                    


Bazen öyle 'an ' lar gelir ki seçim yapmak zorunda kalırsın .İki seçenek sunulur sana .İyilik veya kötülük .Eğer şanslıysan beyaz ve siyahı seçersin .Keskin sınırlar ile çizersin duvarlarını .Sonucunda ya kazanırsın ya kaybedersin ama az çok bilirsin attığın adımları.Lakin bir de çizgi de olan ,sınırda gidip gelenler vardır yani gride olanlar.İşte onlar için hayat kolay değildir...Çünkü ne tarafı seçecekleri  bilmeden  ipteki cambaz gibi bir oraya bir buraya sürüklenirler.

Bütün basının olduğu bir balodalardı herkes.Hazan uzun kenardan yırtmaçlı siyah elbisesi içinde harika görünüyordu .Bir tutam saçını kulağının arkasına koyup yanına gelen görevliye sordu

-Her şey yolunda değil mi misafirler her şeyden memnunlar.

-Evet efendim her şey yolunda ' dedi .

-Bak bu gece önemli Yağız bey için ' dedi.O da biliyorum der gibi başını salladı.Rahatladı Hazan.Gözler onun üzerinde idi biliyordu ama umursamıyordu .Yağız bu parti için uğraşmıştı yeni açılış partisi basın toplantısından sonra kazandıkları büyük işi kutlamak için herkes davet edilmişti .

Hazan hanım ' diye birisi geldi Hazan ın yanına

-Buyrun ' dedi Hazan gülümseyerek.

-Gecenin en güzel kızı siz olmalısınız her şey harika şirketin hissedarı oldugunuzu duydum tebrik ederim ' dedi.

-Teşekkür ederim ' dedi Hazan.Uzaktan Yağız gördü Hazan ı zaten sinirliydi bu görüntü karşısında iyice sinirlenmişti.Hazan ve adam ayak üstü konuşuyor ve gülümsüyordu.O sıra bir dans müziği çaldı 

-Yapmalıyım Hazan ' diyerek Hazan ın yanına geldi .

-Özür dilerim bölüyorum ' diyerek Hazan ın kolundan tutup tam ortaya pistte getirdi .

-Ne yapıyorsun ' diyerek şaşırdı .Şaşkınca bakıyordu herkes Yağız ve Hazan ' a.Cevap vermedi sadece cesaret topluyordu içinden Yağız .Hazan da iyice sinirlenmişti Yağız a geçen ki geceden beri çok kızgındı bu yüzden daha fazla dikkat çekmemek için gidecekken birden kolundan tutulması ile Yağız a yapışması bir oldu .Yağız sıkıca bir eliyle belinden tuttu .Dİğer eli ile de Hazan ın elini kavramıştı.

-Yağız ' dedi şaşkınca Hazan

-Sadece dans et Hazan sadece dans et ' dedi.Ayakları istemsizce Yağız a uyuyordu .Bir ileri bir geri kendine çekerken Hazan ı kokuları birbirine karışıyordu.

-Neden yapıyoruz herkes bize bakıyor ' dedi Hazan Yağız ın kulağına fısıldayarak.

-Sadece ayak uydur ' dedi.Bunu aşk için yapmadığını anlıyordu Hazan .Bir şey olmuştu belliydi ilk dansları nefret ile aşk arasında gidip geliyordu sanki.Elleri soğuktu ama bir o kadar da sıcak. Elleri sırtını kavramıştı bu ona hem güven veriyor hem de korku salıyordu .Dans bitiminde Hazan ile kollları açıldı Yağız ın tam Hazan tekrardan ellerini birleştirmek için birleşecekken .Birden Yağız ellerinden tutup dudaklarını Hazan ın dudakları ile buluşturdu.O an herkes şaşkınlık ile izledi olanları .

2 gün önce

Arabadaki bulduğu not karşısında hayranlığını aşkını gizleyemedi Hazan.Yol boyunca konuşmamıştı çünkü zihninden doğru kelimeleri seçemiyordu defterdi şalının altında sıkı sıkıya tutuyordu Yağızdan habersiz.

Geldik ' dedi evin önüne gelince Yağız.Hazan baktı biraz olsun söyleyip söylememek arasında gitti geldi ama itiraf edemedi terslenmekten korktuğu için İyi geceler diyerek indi arabadan.Bir iki adım ilerledi .Yağız sofrada söylediklerinden pişman olmuştu bunu dillendirmek için arabadan inip Hazan ' ı çağırmak için kendi ile cebellişiyordu.Hissetmiş gibi durdu Hazan ve arkasını döndü ikisi de aynı anda 

Sadece BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin