Hazan doğum gününe yetişmenin verdiği mutluluk ile kocaman yeğenine sarıldı.Bakalım doğum günü çocuğuna teyzesi ne aldı diyerek elindeki paketi gösterdi.
Hadi masaya diyerek tüm aileyi toplamıştı Fazilet.Mutlu tabloyla beraber üflediler mumları .Hazan bir tek ailesinin yanında içtenlikle gülümsüyordu bir tek onların yanında mutsuzluğunu gizliyordu ...Üflediği mumlara yeğeni ile beraber dilek tutarken birden gözü aık televizyona takıldı..Yutkundu ve masadan uzaklaşıp hızla televizyona yaklaştı.
-Şok şok şok büyük Eğemen Holding iflas ettikten sonra şimdi de Yalıları satılığa çıkartıldı .Acaba Yeni Eğemen yalısı kimin olacak.
Bu haberi duyan fazilet gözlerini kaçırdı kızlarından.Bu yalı için yaptıkları için kızlarının hallerini görünce üzüldü .Ve yalıya baktı sakince kimseye Yar olmadın ha ' dedi sesli bir biçimde.
.......
Bitti şirketten sonra kaybettik evimizi anılarımızı .' diye bağırıyordu Sinan.-Hak ettik biz bunu diyebildi Hazım .Selin hastanede yatıyor Yağız Amerika da Gökhan desen bizi sildi gitti .Sadece günahlarımız ile sen ve ben kaldık Sinan .
-Ben pişman değilim baba olmayacağım da ' dedi .'Yeter Sinan yeter bitir bu hırsını artık bak kimse yok yanımızda yeter seni düşünmek yordu beni yüreğim artık kaldırmıyor.Topla eşyalarımızı Egemenlerin kapanışını izle...
Kapı çaldı o sıra evde bir tek Nermin kalmıştı o açtı kapıyı.Tanımadığı bir adam geldi :Hazım Bey ile görüşecektim 'dedi.
-Bekleyin çağırıyorum hemen ' diyerek Sinan ile tartışan Hazım 'ın yanına geldi.
-Efendim birileri sizinle görüşmek istiyor ' dedi .Hazım kimin geldiğini tahmin ediyordu .Sinan babasına baktı bu evi alan kişi mi geldi yoksa ' dedi .Büyük ihtimal gitme vakti Sinan .
İkisi de istemeyerek kapıya çıktılar. Yavaş adımlarla dışarı çıktıklarında demir kapılar açılmadan siyah bir arabanın durduğunu gördüler.İçinden inen kişiye baktıklarında ikisi de şaşırmıştı .Hazım 'oğlum ' diyebildi sadece.Arabadan inen Yağız dı .Tam 1 sene olmuştu acılara dayanamayıp kaçalı.Tam 1 sene ama mesafeler fark etmemişti .Eskiden de anne ve babası ile kötüydü ama en kötüsü kimliği olmayan birine dönüşmekti.Bu acı geçmemişti ne Amerika ne de gittiği diğer şehirlerde.O acı içinde kimi zaman özleme kimi zaman nefrete kimi zaman ise intikama dönüşmüştü.Amerika da çok ünlü bir şirkette çalışmış ve yüksek kazançlar elde etmişti.Egemenler batarken Yağız yine her zaman ki gibi dişini tırnağına takarak olduğu yere yeniden yükselmişti.Arabadan inince gözlüklerini çıkartmak istemedi.Kendini yüzleşmek ve bir nebze de olsa içindeki yanan ateşi kusmak için gelse de ir zamanlar kardeşi ve babası bildiği Egemenleri görünce yine elleri titredi. Ama bu sefer hissettirmeyecekti.Yavaşça ilerledi o büyük kapıyı elleri ile araladı .
Sinan sinirle bakarken Hazım ne kadar özlemiş olduğunu anladı.Daha fazla dayanamayarak Yağıza oğlum diyerek sarılmak istedi .Yutkunarak Yağız kendinden uzaklaştırdı Hazım 'ı .Derin bir nefes alıp gözlüklerini çıkarttı .
-Evi boşaltmışsınızdır umarım ' dedi soğuk ses tonuyla .Sinan kızardı ne demek oluyor bu ' evimizi sen mi aldın ' dedi.
-Benim olanı aldım sadece değil mi Hazım Egemen ' dedi.Yağız dayanamamış ve Kerime ile görüşmüştü bir iki kez telefonda ve bir kereye mahsus da hapishanesini ziyaret etmişti .Ve tüm hikayeyi artık iyi biliyordu.Babasını neden öldürdüğünü ve onun yerine nasıl geçtiğini ...Belki de buna olan kızgınlığı bitmiyordu .Kahramanını iki kez öldürmüştü bu karşısındaki adam.Ve ondan kendince intikam alma yoluydu bu belki de..