İrade

834 48 18
                                    


Yabancı bir adam hayatınızı nasıl değiştirebilir ? Doğru bildiğiniz gerçekler mi yalan yoksa yalan bildiginiz gerçekler mi doğrudur ?

 Hazan karşısındaki adama bir o kadar yabancıydı ki söyleyeceği hiç bir söz onu etkilemeyecek diye düşünüyordu .Bakışlarında biraz karanlık görse de fazla önemsemiyordu .

-Siz benim ? diye sordu tekrar Hazan.Adam bir nefes alıp 

-Babanın eski bir arkadaşıyım ' dedi karşısındaki adam.Hazan şaşkınlıkla baktı .

-Öyle mi kusura bakmayın tanımıyordum ' dedi Hazan elini uzatarak.

-Normal sen küçükken gelmiştim en son .Baban öldükten sonra bir daha gelemedim yurt dışından geliyorum ' dedi cümlesini tamamlayarak.Hazan başını salladı 

-Anladım memnun oldum ' dedi hafif gülümseyerek.

-Eviniz değişmiş eski evinize gittim ilk orada yaşardınız çok iyi biliyorum ' dedi .

-Evet o mahalleden taşınalı baya oldu şimdi evimiz şurası ' dedi eliyle göstererek.

-Tahmin ettim ' dedi kısık sesle .

-Buyurmaz mısınız bir çay ikram edelim eminim annem sizi tanıyordur ' dedi Hazan.Adam belli belirsiz gülümsedi 

-Daha çok buralardayım başka zamana ' dedi adam .Anlamasa da olur ' dedi Hazan gülümseyerek selam verip evine geçti.

-Eğemenler holdingde çalışan demek benim kızım ha güzel ' diyerek bir küçük kahkaha attı adam Hazan ın arkasından ve yoluna devam etti.

****

Hazan eve geldiğinde bedenini kanapeye attı ve eline telefonu aldı .Yağız ın arayıp aramadığına baktı aramalar sıfırdı .Ne yapıyor ki bu acaba ' dedi kendi kendine .

O sıra mesaj geldi telefonuna bir haftalığına iş gezisine gidiyorum Ankara ya haberin olsun merak etme ' diye.Mesajı okur okumaz aradı Hazan ama aradığınız numaraya ulaşılamıyor diyordu .

-Aferin Yağız efendi bu haberi soguk mesajla haber ver sen ' diyerek telefonu kenara fırlatıp kollarını bağdaşlaştırdı. Ufak çaplı kendi kendine trip attıgını fark etti ve bu durumdan kendi kendine gülmeye başladı ve toparlanıp mutfağa Ece nin yanına gitti.

Mutfakta bu sefer Ece yi şarkı söylerken buldu oldukça mutlu görünüyordu ve sanki her zamankinden biraz daha farklıydı .

-Hayırdır küçük hanım nedir bu mutluluğun sebebi ' dedi Hazan masanın kenarına oturarak.Ece yaptığı yemekten bir kaşık alıp hım çok güzel pişmiş ' mırıldandı kendi kendine .

-Hey küçük cadı kime diyorum acaba ben ' dedi Hazan homurdanarak.

-Duydum ablacım özel bir mutluluk değil her zamanki halim ' dedi .

-Külahım nerdeydi benim diyerek etrafa bakındı Hazan .

-Abla Yağız ile fazla mı vakit geçirdin bugün esprilerin soğumuş ' dedi.Yağız a laf attığını fark edince yavaşça Ece nin yanına geldi ve ne diyorsun sen sevgilime bakıyım ' dedi.Ece yaklaştıgını fark edince odaya koştu .Abla kardeş yine duramıyorsunuz siz ' dedi Fazilet masaya salatayı koyarken.

-Hazan Kerem i de yemeğe çağırdım haberin olsun ' dedi Fazilet

-Kerem mi o ne alaka ' dedi birden durarak.

-Annemin işgüzarlığı işte ' dedi Ece hoşnut değilmiş gibi bir tepki verirken 

-Şimdi anlaşıldı Ece hanımın neşesi diyerek yastıgı Ece ye fırlattı Hazan.

Sadece BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin