Eugh nee niet weer een schooldag! waarom kunnen we niet om de week vrij krijgen!?
Oh jullie kennen mijn verhaal natuurlijk niet.... Nou ik zal het ff uitleggen. Ik ben Lily en ben 14 jaar, Op school heb ik een vaste vrienden groep 4 meiden echt vet leuk! Het is alleen we zo dat ik voor de rest van de school bekend sta als 'De slet' natuurlijk weet ik dat ik niet zo ben! Zo begon mijn verhaal en nu? Nu is dit het heden.
Jason?! Nee Isa niet Jason! Waarom niet Lil hij is super knap en ik heb gehoord dat hij je leuk vind! Eerlijk Isa het boeit me niet het is sowieso niet waar. Ja tuurlijk altijd wanneer jij over een boy praat komt diegene meteen! Hou een keer je bek Isa! Nee Lil dit is je grote kans spreek hem aan!
Hey Lily♥ Ik moet je wat vertellen vandaag voor mijn huis! Als je wilt weten wat het is. Jason! Maar voordat ik m'n zin kon afmaken onderbrak Isa me en zei ''Tuurlijk is ze er!'' Toen liep Jason weg en hoorde ik hem nog zeggen ''Goedzo zie je dan''
ISA WTF! Je weet dat ik NIKS met hem wil! Lil je moet toch iets in je leven
*Fijn ze denkt dus dat ik niks van m'n leven probeer te maken Eugh waarom moet ik het meest van de meiden met haar omgaan?! Melissa zou nooit zulke dingen doen maar ja Melissa is ook altijd stil*
15:10 (De bel gaat)
EINDELIJK NAAR HUIS! Lil vergeet je het nu al?! Jason wacht op je bij z'n huis! Ohja.... Lil als ik jou was zou ik maar snel gaan Jason houdt niet van meiden die laat komen. EUGH OKEE Maar ik doe dit alleen omdat JIJ hem leuk vind! Bedankt je bent echt de beste! (Lily liep weg)
*Oh nee toen was ik alleen, Okee nu moet ik alleen m'n fiets pakken en naar z'n huis fietsen. Verderop stond een groepje jongens ik denk te zien dat ze 5e jaars zijn.... Loop langs ze niks aan de hand probeer ik tegen mezelf te zeggen, maar echt veel hielp het niet...*
Hey meid! Zei een van de jongens. Jij bent toch die Slet van Jason? Hoorde dat hij je gaat neuken vandaag heb je er al zin in?
*Gewoon negeren, Dan gebeurt er niks gewoon negeren* Maar m'n mond doet iets anders dan m'n gedachten zeggen
Euh nee ik ben geen slet en ik ben al helemaal niet van Jason! die gast is echt oversekst van mij mag hij doodvallen! Woww Girl on fire Auwtss Dat zal Jason niet zo leuk vinden meissie weet je niet wat hij allemaal kan? zegt een van de jongens. Ik zou maar beter doen wat hij wilt. Zegt een ander. En anders? *OOHW WAAROM KAN MIJN MOND Z'N KLEP NIET DICHTHOUDEN?!* Hmm wil je dat echt weten kijk naar hoertje Selena. Wat is er met haar dan? Meid heb je die Blauwe plekken gezien? Hij zal je levenslang als slaaf gebruiken! Zei weer een ander.
*Zal ik nu wel gaan? Nee straks verkracht hij me! Waarom moet hij perse MIJ uitkiezen?! zie ik er dan echt uit als een slet? Mn kleding is toch normaal
Hoezo ben ik opeens een Sloerie? Ik heb toch pas 2 vriendjes gehad?*
Heeeeeeeyyy PEOPLE!! Vinden jullie dit nou leuk?! Iedere week ga ik een Hoofdstuk plaatsen en misschien wel 2 of 3!!! Dit is het begin misschien nog niet helemaal Horror Maaar Verder in het boek word het steeds spannender! Ik kan alvast zeggen dat in het volgende deel de meiden gaan afspreken en er gebeuren nog veel meer spannende dingen!
YOU ARE READING
The game...
HorrorLily is een meisje met een niet zo goed leven ze zit in het 2e jaar van de middelbare school maar alles veranderd wanneer ze op een dag een raar briefje aan een steen in haar kamer vond... Na die tijd gebeuren er nare dingen zoals Verkrachting en Mi...